تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
نحوه خرید سایت ساخت سایت با وردپرس
12/07/1401 0

نحوه خرید سایت چرا می‌خواهید یک وب‌ سایت بخرید؟

نحوه خرید سایت این اولین سوالی است که باید از خودتان بپرسید. دلایل زیادی وجود دارد که می‌توانید «خرید یک سایت» را انتخاب کنید. وقتی صحبت از خرید سایت می‌شود به معنای خرید سایت آماده و راه‌اندازی شده که از قبل کارهای برنامه‌نویسی آن انجام شده است. احتمالا دلیل اصلی خرید وب‌ سایت توسط بعضی از افراد، پول درآوردن است. اگر هدف اصل شما مثل خیلی‌ها کسب سود است، خرید سایت مزیت‌هایی زیادی برای شما به همراه دارد. یعنی شما با خرید سایت در اصل سرمایه‌گذاری می‌کنید.

امروزه با گسترش کسب‌و‌کارها در اینترنت، تقریبا همه چیز به صورت آنلاین انجام می‌شود. مردم اولین جایی که به دنبال محصولات خود می‌گردند در اینترنت است. باید بگویم که سایت یک مکانی برای تبلیغات به حساب می‌آید. شما با داشتن یک سایت می‌توانید محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشید و فروش اینترنتی خود را روز به روز گسترش دهید. پس با طراحی سایت فروشگاهی شانس این را دارید که برند خود را بسازید و با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری را بفروشید. شما به جای اینکه فکر کنید و نام دامنه انتخاب کنید، دامنه خود را ثبت کنید، سایت درست کنید و.. خرید سایت را انتخاب می‌کنید.

شما در یک سایت می‌توانید اطلاعات  مفیدی را قرار دهید:

  • ✔️اطلاعات کلی درباره کسب‌و‌کار خود
  • ✔️تبلیغ خدمات و محصولات
  • ✔️اطلاعاتی درباره شرکتی که در آن فعالیت می‌کنید
  • ✔️فروش آنلاین محصولات
  • ✔️گذاشتن نمونه‌کارهای متعدد
  • ✔️و..

با توجه به شرایط، زمانی خرید سایت پیشنهاد می‌شود که شما در ابتدای کار هستید و نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید.

چه نوع وب سایت هایی بخریم؟

نوع سایتی که می‌خواهید بخرید به اهداف شما بستگی دارد. اگر سرمایه‌گذار هستید و هدف شما فقط کسب درآمد از سایت است پس صد در صد باید روی یک چیز مطمئن سرمایه‌گذاری کنید. چون این را به خوبی می‌دانید که راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار خطرناک است و درصد زیادی از سرمایه‌گذاری‌های آنلاین شکست می‌خورند. در ادامه ۳ نمونه از انواع وب‌سایت‌ها را بررسی می‌کنیم.

وب سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی وب‌سایتی است که افراد می‌توانند محصولات موردعلاقه خود را به صورت اینترنتی بخرند. هر سایتی که شامل سبد خرید و .. باشد در این دسته از سایت‌ها قرار می‌گیرد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید محصولات خود را از طریق سایت به فروش برسانید، حتما برای خرید این نوع سایت‌ها اقدام کنید.  

برای دانستن درباره وب‌سایت‌های فروشگاهی، وبلاگ «آشنایی با مدل های مختلف فروشگاه های اینترنتی» را مطالعه کنید.

وب ‌سایت کسب ‌و‌کار

وب‌سایت کسب‌و‌کار یا وب‌سایت تجاری به وب‌سایت‌هایی گفته می‌شود که یک تجارت خاص را معرفی می‌کنند یعنی با محصولات و خدماتی که کسب‌و‌کار ارائه می‌دهد ارتباط دارد. در حال حاضر هر کسب‌و‌کاری باید یک وب‌سایت داشته باشد. به طوری که هر مشتری اگر کسب‌و‌کار شما را در گوگل سرچ کند و به دنبال اطلاعات بیشتری از سایت شما باشد، یک سایت از شما وجود داشته باشد.

در نظر داشته باشید که سایت‌های تجارت الکترونیک،‌ همان سایت‌های تجاری هستند با این تفاوت که سایت‌های تجاری مستقیما محصولی را نمی‌فروشند بلکه بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند تا برای اطلاعات بیشتر از سایت با آن‌ها تماس بگیرند.

وب ‌سایت آموزشی

سایت‌های آموزشی وب‌سایت‌هایی هستند که دربرگیرنده موضوعات مرتبط با دانش هستند. این وب سایت‌ها کمک می کنند تا فرآیند یادگیری برای دانش آموزان و دانشجویان، به ویژه در دنیای امروز، جذاب باشد. وب‌سایت‌های آموزشی و در کل کسانی که دوره‌های آنلاین ارائه می‌دهند در دسته سایت‌های آموزشی قرار می‌گیرند و هدف اصلی این نوع وب‌سایت‌ها ارائه مطالب آموزشی و اطلاعات به بازدیدکنندگان سایت است.

نکات بهبود وب سایت آموزشی:


استفاده از چشم‌انداز
داشتن استراتژی
استفاده از رسانه‌های اجتماعی
بهینه‌سازی موتور جستجو
زمان‌بندی مناسب

چه نکاتی را در نحوه خرید سایت رعایت کنیم؟

شما قبل از اینکه یک سایتی را بخرید باید بدانید که برای چه هدفی قرار است آن سایت را خریداری کنید. هدف خود را به طور دقیق مشخص کنید و سپس تصمیم بگیرید. شما می‌توانید به خرید سایت به عنوان سرمایه‌گذاری نگاه کنید. اگر به درستی یک سایت را انتخاب کنید می‌توانید در آینده سرمایه‌گذاری هایی را روی آن انجام دهید. مثلا با فروش فقط دامنه یک سایت می‌توانید سود زیادی از این کار ببرید.

خرید سایت به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری از مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید.

تاریخچه سایت

اول از همه قبل از اینکه سایت بخرید، باید بدانید که آن سایت چه مدت کار کرده است. درست مانند مشاغل دیگر وب‌سایت‌هایی که مدت زمان طولانی‌تری کار کرده‌اند پایدارتر و شناخته شده‌تر هستند. البته این نکته را در نظر بگیرید که سایتی که قصد خرید آن را دارید در زمان کارکرد خود شهرت مثبتی داشته باشد، در غیر اینصورت کار برای ادامه مسیر برای شما سخت می‌شود.

استفاده آسان از سایت

شما اگر یک سایت بخرید و بخواهید تغییراتی را در سایت خود اعمال کنید، انجام این کار می‌تواند کمی برای شما چالش‌برانگیز باشد. اولین موردی که باید بدانید این است که آیا می‌توانید محتوای آن سایت را تغییر دهید یا نه.

هدف از خرید سایت

آیا شما سایت را فقط به قصد سرمایه‌گذاری می‌خواهید بخرید یا اینکه هدف دیگری دارید. در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید یک سایتی را بخرید و در آینده آن را به قیمت بالاتر بفروشید، بهتر است که به دنبال سایت‌هایی باشید که قیمت کمتری دارند و همیشه به دنبال ارزش نام دامنه آن‌ها باشید.

پلتفرم فروشگاه‌ساز

شما باید این نکته را در نظر بگیرید که سایتی که قصد خرید آن را دارید با استفاده از چه پلتفرمی طراحی شده است. همانطور که می‌دانید فروشگاه سازها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند: متن باز، اشتراکی و اختصاصی. شما می‌توانید از کسانی که در این کار متخصص هستند کمک بگیرید تا تغییراتی که می‌خواهید در سایت فروشگاهی خود اعمال کنید.

نحوه خرید سایت

برای آشنایی با پلتفرم ‌های فروشگاه‌ساز وبلاگ «مقایسه بهترین پلتفرم های فروشگاه ساز دنیا» را مطالعه کنید.

استراتژی‌های بازاریابی

به این نکته حتما توجه داشته باشید که سایتی که می‌خرید از چه استراتژی برای بازاریابی خود استفاده کرده است. اگر سایت به اندازه کافی کار کرده باشد و در موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشد نیازی به استخدام یک سئوکار نیست. در اینصورت ادامه مسیر برای شما آسان می‌شود و می‌توانید نتایج خوبی را کسب کنید و در رقابت با رقبای خود کم نیاورید.

حوزه کاری سایت

به طور کلی خرید یک سایت برای کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید، ایده بسیار خوبی است. زیرا دیگر نیاز به یادگیری مهارت دوباره و فراگیری دانش ندارید و با اینکار می‌توانید خیلی سریع کسب‌و‌کار خود را رونق دهید.

بودجه خرید سایت

این مورد مسئله بسیار مهمی است که بدانید چه بودجه‌ای را برای خرید سایت می‌خواهید در نظر بگیرید. شما اگر سایتی را بخرید که برای شما سود نداشته باشد، با این کار پول خود را دور می‌ریزید.

برای آشنایی با قیمت خرید سایت، وبلاگ «۷ عاملی که قیمت خرید سایت فروشگاهی را تغییر می دهد» را بخوانید.

بررسی ترافیک سایت

ترافیک سایت برابر با پول است. هر چه افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند، این به معنی پول بیشتر برای شما است. پس به دنبال خرید سایت‌هایی باشید که ترافیک سایت بالایی دارند. همچنین می‌توانید ترافیک سایت را بررسی کنید اینکه ترافیک سایت بیشتر مربوط به چه گروه سنی، علاقه‌مندی‌ها و.. می‌شود.

طراحی سایت یا خرید سایت؟

شما ممکن بین این دوراهی گیر کنید که یک سایت جدید از ابتدا طراحی کنید و یا اینکه یک سایت را در حال حاضر بخرید. اول از همه باید بگوییم که ساخت سایت فروشگاهی به سرمایه‌گذاری اولیه، برنامه نویسی و کدنویسی و.. نیاز دارد. در این راه شما باید صبور باشید زیرا مدتی طول می‌کشد تا سایت شما در نتایج رتبه‌بندی گوگل ظاهر شود. از طرف دیگر، اگر قصد خرید یک سایت توسعه‌ یافته را دارید، باید مطمئن شوید سایتی که می‌خواهید بخرید ارزش داشته باشد.

هرچه فروشگاه اینترنتی شما بهتر باشد، فروش بهتری را تجربه خواهید کرد.

برای آشنایی با طراحی سایت فروشگاهی، وبلاگ «طراحی سایت فروشگاهی چه تاثیری در موفقیت کسب و کار آنلاین دارد؟ » را بخوانید.

فرآیند خرید وب سایت

نحوه خرید سایت

برای خرید یک سایت باید مراحل زیر را دنبال کنید تا بهترین معامله را در خرید یک سایت داشته باشید.
هدف خود را از خرید سایت مشخص کنید.
یک سایت مناسب پیدا کنید.
دسترسی به گوگل آنالیتیکس سایت برای مشاهده ترافیک سایت
تعیین کنید که چقدر می‌خواهید برای یک سایت پرداخت کنید.
بعد از خرید سایت سود ماهانه شما از سایت چقدر است؟

✔چگونه سایت بخریم؟

برای خرید سایت لطفا با شماره 09330089890 تماس بگیرید.

✅شرایط خرید سایت و ساخت سایت چیست؟

برای خرید سایت یا ساخت سایت باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برچسب ها

نظر بدهید