تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
بهترین پروژه های وب 3
01/08/1401 1

بهترین پروژه های رمزنگاری وب 3 کدامند؟

هدف پروژه‌های رمزنگاری Web3 کاهش نقش واسطه‌ها در پردازش تراکنش‌ها و دادن آزادی به کاربران برای انتخاب ویژگی‌هایی است که می‌خواهند استفاده کنند. در این راهنما، بهترین ارزهای رمزنگاری شده Web3 را برای خرید در سال 2022 معرفی و بررسی خواهیم کرد – توکن های رمزنگاری بومی پروژه های برتر Web3.

بهترین پروژه های وب 3
بهترین پروژه های وب 3

Web3 چشم انداز نسل بعدی اینترنت است که هدف آن رساندن کنترل داده ها به سطح جدیدی و ارائه امکانات جدید برای کاربران اینترنت است. سعی می کند این کار را با ترکیب فناوری هایی مانند یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی، فناوری بلاک چین، ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند و غیره انجام دهد. 

همراه با توسعه Web3 و ارزهای دیجیتال، چندین رمزارز Web3 در حال ادغام هستند که سعی می کنند ارزهای دیجیتال و Web3 را با ارائه چنین خدماتی که توسط ارائه دهندگان Web2 ارائه می شود ترکیب کنند. با این حال، پروژه های رمزنگاری Web3 با هدف بهبود فناوری های ارائه شده توسط ارائه دهندگان Web2 از طریق غیرمتمرکزتر، ایمن تر و کارآمدتر کردن آنها می باشد. 

در این راهنما، برترین ارزهای رمزنگاری شده Web3 را که ارزش سرمایه گذاری در سال 2022 را دارند، معرفی کرده ایم. در اینجا بررسی دقیق هر ارز رمزنگاری شده را خواهید دید، با بهترین پلتفرم ها برای خرید ارزهای دیجیتال Web3 آشنا می شوید و گام به گام به شما ارائه می شود. راهنمای گام در مورد نحوه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال Web3. 

بهترین رمزارزهای Web3 برای خرید در سال 2022

در زیر لیستی سریع از بهترین ارزهای رمزنگاری شده Web3 برای سرمایه گذاری در سال 2022 آورده شده است. در بخش بعدی به همه آنها به طور جداگانه بحث خواهیم کرد. 

  1. Tamadog : یک پروژه رمزنگاری منحصر به فرد وب 3
  2. Battle Infinity  بازی در حال پیش فروش
  3. Biconomy – به طور کلی بهترین Web3 Crypto برای سرمایه گذاری در سال 2022
  4. API3 – بهترین Web3 Crypto برای زیرساخت DeFi
  5. Livepeer – بهترین ارز دیجیتال Web3 برای پخش زنده
  6. تتا – بهترین Web3 Crypto برای پخش ویدیو
  7. Polkadot – بهترین Web3 Crypto با بازار بزرگ
  8. Chainlink – بهترین Web3 Crypto برای توسعه قراردادهای هوشمند
  9. Filecoin  – بهترین Web3 Crypto برای سرویس ذخیره سازی غیرمتمرکز
  10. توکن توجه اولیه   – بهترین رمزنگاری Web3 برای خدمات تبلیغات دیجیتال

بهترین سکه های Web3 برای خرید – لیست کامل

اکنون که می دانید سکه های رمزنگاری Web3 چیست و چگونه کار می کنند، ممکن است بخواهید بدانید که برخی از بهترین پروژه ها کدامند و چه خدماتی ارائه می دهند. در این قسمت از راهنما، 8 بهترین ارز رمزنگاری شده Web3 را که به طرق مختلف به نسل سوم اینترنت کمک می کنند را به طور کامل بررسی کردیم. 

1. Tamadog: یک پروژه رمزنگاری وب 3 منحصر به فرد با پتانسیل بسیار زیاد

میم کوین ها همیشه سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتالی عالی برای متحرکان اولیه بوده اند. با این حال، ردیابی مجدد آنها نیز متحمل خسارات زیادی شده است. دلیل آن فقدان ابزارهای کاربردی در چنین کریپتوهایی است. گفته می شود، زیبایی شناسی آنها برای اهداف برندسازی خوب است.

تمادوج بخرید بهترین پروژه های وب 3

حفظ زیبایی شناسی doge اما آوردن ابزارهای وب 3 قوی به آنها Tamadog است . این یک رمزارز با بازی منحصر به فرد در doge ها است و در حال حاضر یکی از بهترین memecoin ها در بازار است.

این برنامه مفاهیم میم را با مکانیک بازی play2earn ترکیب می‌کند – مانند بهترین بازی‌های play2earn، به طور منظم برای پایه بازیکن خود جوایزی ایجاد می‌کند.

این کریپتو web3 چیزهای بیشتری از بازی های خوب را به روی میز می آورد. همچنین هیچ مالیات مبادله ای ندارد – برای تولید ارزش به اکوسیستم خود ایمان کامل دارد. در قلب آن اکوسیستم، حیوانات خانگی تامادوج قرار دارد، NFTهایی که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را بخرند و سپس از آن‌ها برای نبرد در عرصه نبرد تامادوج استفاده کنند تا Dogepoints کسب کنند. سپس Dogepoint های انباشته شده به TAMA تبدیل شده و به عنوان پاداش به بازیکنان بازگردانده می شود.

بسیاری از پیشرفت‌ها در این پروژه، آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال وب 3 در حال حاضر تبدیل کرده است، از جمله ادغام با سایر متاورس‌ها، برنامه‌های واقعیت افزوده و موارد دیگر.

تامادوژ به تازگی پیش فروش خود را تکمیل کرده است و در عرض 2 ماه 19 میلیون جذب کرده است. رسانه‌هایی مانند CNBC اندکی بعد آن را پوشش دادند و کارشناسان گفتند که این توکن پتانسیل افزایش 10 برابری تا 50 برابری را تا سال 2023 دارد. در حالی که بسیاری از آنها نگران هستند، صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال شروع به توجه کرده‌اند و OKX اولین CEX است و DEX برای فهرست کردن این نشانه. روی پیوند زیر کلیک کنید تا حساب خود را در OKX ثبت کنید و تامادوج را در 27 سپتامبر 2022 خریداری کنید. و اگر به دلیل محدودیت های کشورتان نمی توانید به OKEX CEX دسترسی پیدا کنید، OKX DEX همچنان برای تعویض در دسترس همه است.

2. Battle Infinity (IBAT) – بازی Web3 در حال حاضر پیش فروش می شود

یکی از سودآورترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری در کریپتو، خرید یک سکه جدید در پیش‌فروش یا ICO است، و IBAT یک بازی امیدوارکننده برای کسب توکن برای بازی آینده‌ی Web3 Battle Infinity است.

بسیاری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز در زمینه بازی‌های Web3 مانند Andreessen Horowitz (a16z) که میلیاردها دلار در پلتفرم‌های Web3 و همچنین پروتکل‌های DeFi سرمایه‌گذاری کرده است، نسبت به یک سرمایه‌گذار خرده‌فروشی متوسط، خوش‌بین هستند.

سرمایه‌گذاران در پیش‌فروش IBAT به سقف نرم‌افزاری رسیده‌اند و حدود 800,000 دلار (حدود 3000 BNB) کمی بیش از ده روز پس از پیش‌فروش 90 روزه آن، در زمان نگارش مقاله، جمع‌آوری کردند. از آنجایی که soft cap تصویب شده است، توسعه بازی و آزمایش اولیه بتا اکنون می تواند آغاز شود.

بهترین پروژه های وب 3
بهترین پروژه های وب 3

این پروژه جدید رمزنگاری Web3 را می توان روی استفاده از بایننس کوین (BNB) و اتصال MetaMask یا کیف پول Trust به وب سایت پروژه، battleinfinity.io سرمایه گذاری کرد.

وب‌سایت Battle Infinity این پروژه Web3 و بازی رمزنگاری را به عنوان یک پلتفرم «چند وجهی از متاورس» توصیف می‌کند – شامل طیف وسیعی از بازی‌های نبرد در عرصه‌های مختلف با مضامین آینده‌نگر. یکی از آنها نیز دارای تم ورزشی فانتزی روزانه است.

بازیکنان هنگام بازی و رقابت در مسابقات لیگ غیرمتمرکز و مسابقات با تیم خود، توکن ابزار بومی IBAT را دریافت می کنند.

گزارش صنعت DappRadar در سه ماهه دوم 2022 نشان داد که بازی‌های بلاک چین و سکه‌های رمزنگاری Web3 مرتبط با آن یکی از انعطاف‌پذیرترین کلاس‌های دارایی هستند که طوفان بازار نزولی 2022 را پشت سر گذاشت. اکنون به نظر می رسد که این اقدام قیمت نزولی با نزدیک شدن دوباره بیت کوین به سطح 24000 دلار در زمان نگارش در حال تغییر است.

شروع پیش فروش11 جولای
پایان پیش فروشپیش فروش 66 روز زودتر به پایان رسید. اکنون در PancakeSwap موجود است.
بلاک چینBSC
حداقل – حداکثر سرمایه گذاری0.1 – 500 BNB
بهترین پروژه های وب 3

Biconomy – به طور کلی بهترین Web3 Crypto برای سرمایه گذاری در سال 2022

بهترین پروژه های وب 3

استفاده از زیرساخت Web3 به اندازه Web2 ساده و بصری نیست که به طور قابل توجهی مانع از پذیرش انبوه Web3 می شود. یکی از چشمگیرترین مشکلات این است که مردم هنگام تعامل با dApps باید هزینه گاز بپردازند اما برنامه های Web2 به هزینه های مشابهی نیاز ندارند. علاوه بر این، پیچیدگی هایی در بلاک چین وجود دارد که مربوط به ورود کاربر است.

پروژه ارز دیجیتال Biconomy با هدف حل این مسائل ساده و کاربرگراتر کردن زیرساخت Web3 و استفاده آسان‌تر از Web2 است. این پروژه در سال 2019 توسط یک تیم بین المللی از کارشناسان که دانش و تجربه قوی در زمینه های مرتبط دارند راه اندازی شد. آنها یک پروتکل چند لایه ارائه می دهند تا توسعه دهندگان را قادر می سازد تا کاربران جدید را بدون پرداخت هزینه های گران قیمت گاز، سوار شوند. 

پروتکل Bicnomy چهار مشکل اصلی مربوط به زیرساخت Web3 را حل می کند. اول و مهمتر از همه، ورود کاربر ساده است و می تواند بدون هزینه گاز اتفاق بیفتد. دومین مشکل عمده مربوط به پرداخت هزینه های گاز است که معمولاً در ETH برای dApp در زیرساخت اتریوم انجام می شود. Biconomy امکان پرداخت هزینه های گاز را در هر توکن ERC-20 که انتخاب می کنند را ممکن می سازد. دو مشکل مهم دیگر این است که کاربران از پیچیدگی فناوری بلاک چین اجتناب می‌کنند و تراکنش‌های آنها سریع‌تر تأیید می‌شود. 

Biconomy یک ارز دیجیتال بومی برای پشتیبانی از شبکه خود منتشر می کند – BICO . دو کاربرد اساسی برای پروژه دارد. این یک توکن ابزاری است که می توان از آن برای پرداخت هزینه های گاز استفاده کرد. علاوه بر این، یک نشانه حاکمیتی است و به کاربران BICO حق رای مربوط به تغییرات و بهبودهای Bicnomy داده می شود. BICO همچنین برای پرداخت برای همه شرکت‌کنندگان در اکوسیستم، از جمله سهامداران، اعتباردهندگان، نمایندگان، ارائه‌دهندگان نقدینگی و غیره استفاده می‌شود. مجموع عرضه ارز دیجیتال 1,000,000,000 توکن BICO است و 158 میلیون توکن در حال حاضر در گردش است.

API3 – بهترین Web3 Crypto برای زیرساخت DeFi

بهترین پروژه های وب 3
بهترین پروژه های وب 3

توکن API3 ارز اصلی شبکه API3 است که یک پروژه ارز دیجیتال Web3 با هدف ساخت نسخه غیرمتمرکز APIها است. این یک نشانه حاکمیتی است و به جامعه API3 DAO برای اداره پروژه خدمت می کند. از آنجایی که API3 یک توکن حاکمیتی است، هر کسی که سکه های API3 را در اختیار دارد می تواند در بحث های مربوط به توسعه پروژه شرکت کند. آنها همچنین می توانند در مورد تغییرات و پروژه های جدید در مورد ارز دیجیتال رای دهند. 

پروژه API3 در دسامبر 2020 راه اندازی شد و سه بنیانگذار دارد. اولین نفر Heikki Vanttinen است که تجربه قابل توجهی در بلاک چین و زمینه های مرتبط دارد. Vanttinen با Burak Benligiray که به عنوان CTO در گروه CLC که توسط Vanttinen تأسیس شده بود، همکاری می کرد. آخرین عضو گروه موسس ساشا میلیچ است که یک مدرس جلسه ای در دانشگاه تورنتو است و قبلاً برای شرکت هایی مانند فیس بوک کار کرده است. 

آن‌ها توکن API3 را در ماه دسامبر راه‌اندازی کردند که قیمت آن از 1.5 دلار شروع شد، اما در طول وجودش چندین فراز و نشیب را تجربه کرد. ارزش کریپتوکارنسی از زمان عرضه آن افزایش یافت و در آوریل 2021، زمانی که قیمت آن به 9 دلار رسید، به بالاترین سطح خود دست یافت. با این حال، دوباره شروع به کاهش کرد و دو ماه بعد افت عمده داشت و به 1.9 دلار کاهش یافت. یک افزایش بزرگ دیگر در مارس 2021 رخ داد، زمانی که به 8 دلار رسید اما ارزش آن دوباره کاهش یافت. در حال حاضر با قیمت 1.8 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن تقریباً 70 میلیون دلار است. به طور کلی، API3 مطمئنا یکی از بهترین سکه های وب 3 برای سرمایه گذاری در حال حاضر است. 

Livepeer – بهترین ارز دیجیتال Web3 برای پخش زنده

بهترین پروژه های وب 3
بهترین پروژه های وب 3

Livepeer یک پروژه غیرمتمرکز Web3 است که برای رساندن جریان ویدئو به سطح جدیدی طراحی شده است. مانند شرکت‌های پخش ویدیوی سنتی مانند یوتیوب که ویدیوها را میزبانی، ذخیره و توزیع می‌کنند، کار نمی‌کند.

Livepeer از فناوری بلاک چین استفاده می کند و از قدرت محاسباتی اضافی شبکه رایانه ها برای کمک به پخش کنندگان در رمزگذاری محصولات ویدیویی خود استفاده می کند.

با این حال، صدا و سیما نیازی به مراقبت از بخش فنی ندارد. آنها فقط باید دکمه استریم را فشار داده و ویدیوهای خود را روی پلتفرم ساخته شده بر روی بلاک چین Livestream فیلمبرداری کنند. اما این شبکه همچنین متشکل از به اصطلاح ارکستراتورهایی است که از نیروی اضافی رایانه خود برای رمزگذاری جریان و در دسترس قرار دادن آن در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف استفاده می کنند. 

برای اطمینان از اینکه ارکستراتورها کار با کیفیتی انجام می دهند، مقدار مشخصی از توکن های Livepeer را به اشتراک می گذارند – LPT . این شبکه همچنین دارای نمایندگی‌هایی است، زیرا بسیاری از افراد ممکن است چنین ویژگی‌های محاسباتی را نداشته باشند تا به عنوان هماهنگ‌کننده عمل کنند. نمایندگان همچنین می‌توانند توکن‌های LPT خود را با سازمان‌دهندگانی که می‌خواهند به اشتراک بگذارند و به ایمنی شبکه کمک کنند. هم ارکستراتورها و هم نمایندگان از هزینه های دریافت شده از پخش کننده ها پاداش دریافت می کنند. 

همانطور که قبلاً ذکر شد، شرکت کنندگان شبکه مقدار مشخصی توکن را به اشتراک می گذارند – سکه های LPT که توکن بومی اکوسیستم Livepeer است. زمانی که پروژه راه اندازی شد، هیچ ICO برای توزیع توکن های LPT انجام نشد. اما تعداد خاصی از سکه ها در ابتدا بین اعضای جامعه Livepeer، از جمله بنیانگذاران، اعضای تیم سابق و غیره توزیع شد. اگرچه LPT نماد اصلی پروژه است، اما به عنوان روش پرداخت و مشارکت کنندگان در پروژه استفاده نمی شود. شبکه پاداش های خود را در ETH یا DAI دریافت می کند. 

 

تتا – بهترین Web3 Crypto برای پخش ویدیو

تتا بهترین پروژه های وب 3
بهترین پروژه های وب 3

تتا نرم افزاری است که ما را قادر می سازد تا پلتفرمی برای پخش غیرمتمرکز ویدئو بسازیم. این کار را با ترکیب یک شبکه جهانی از رایانه ها و استفاده از پهنای باند اضافی آنها انجام می دهد. تتا که در سال 2017 توسط Mitch Liu و Jieyi Long تأسیس شد، ICO خصوصی خود را ارائه کرد و 20 میلیون دلار با توزیع 30٪ از توکن های THETA خود جمع آوری کرد. 

کاربران می توانند به شبکه تتا بپیوندند و پهنای باند یدکی و منابع محاسباتی خود را برای پخش ویدیوها در شبکه ارائه دهند. برای خدمات خود، آنها در دومین توکن بومی تتا – TFUEL – پاداش دریافت می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های اکوسیستم تتا این است که امکان پخش ویدیوهای با کیفیت بالا را از هر نقطه ای از جهان فراهم می کند. 

تتا بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و از پروتکل Proof of Stake استفاده می کند. دارندگان توکن THETA را قادر می‌سازد تا توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند و برای آن پاداش دریافت کنند. شما می توانید سکه های THETA را شرط بندی کنید و به عنوان یک اعتبار سنجی و نگهبان در شبکه مشارکت کنید. برای اولین مورد، شما باید 10 میلیون توکن THETA را به اشتراک بگذارید، در حالی که برای نگهبان بودن فقط 100000 THETA لازم است.

Theta همچنین یک کیف پول Theta ارائه می دهد که یک کیف پول دیجیتال دیجیتال است که برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده می شود. این پلتفرم همچنین می تواند برای ساخت dApps مورد استفاده قرار گیرد و اولین dApp استریم ویدیویی ساخته شده در شبکه Theta Silver.tv بود. اگرچه تتا در ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شد، اما در حال حاضر در حال توسعه فناوری بلاک چین خود است و به سمت آن خواهد رفت. بلاک چین جدید تتا با توان عملیاتی بالای تراکنش و کارمزدهای پایین تراکنش متفاوت است. 

توکن THETA تتا در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه 45 قرار دارد، بنابراین در بین 100 ارز دیجیتال بزرگ قرار دارد.

Polkadot – بهترین Web3 Crypto با بازار بزرگ

پولکادوت بهترین پروژه های وب 3
بهترین پروژه های وب 3

Polkadot که توسط یکی از بنیانگذاران پروژه اتریوم تأسیس شد، یک محصول DeFi است که هدف آن ترکیب شبکه جهانی از رایانه ها برای ایجاد یک پلت فرم بلاک چین است که کاربران می توانند بلاک چین های خود را بر روی آن کار کنند. تقریباً شبیه به پروژه های بلاک چین محبوبی مانند اتریوم و کاسموس است، اما پولکادوت ادعا می کند که مشکلات بیشتری را در مورد صنعت DeFi حل می کند. 

مشکلات اصلی مرتبط با بلاک چین شامل امنیت، قابلیت همکاری، عدم تمرکز و مقیاس پذیری است. در حالی که بیشتر بلاک چین ها می توانند تنها به یک یا برخی از این مشکلات اشاره کنند، پولکادوت با حفظ تمرکززدایی، تراکنش های مقیاس پذیر و ایمن را ارائه می دهد. مکانیسم اجماع زیربنای پروژه پولکادوت NPoS (اثبات نامزدی سهام) نامیده می شود. 

داشتن دو نوع بلاک چین را امکان پذیر می کند. اولی زنجیره رله است که بلاک چین اصلی است و دومی پاراچین هایی هستند که شبکه های تولید شده توسط کاربر هستند. زنجیره اصلی برای نهایی کردن تراکنش ها استفاده می شود و می تواند تا 1000 تراکنش را در یک ثانیه پردازش کند. پاراچین ها در بلاک چین اصلی قرار می گیرند و توسط زنجیره رله ایمن می شوند. 

رمز ارز بومی پولکادوت DOT است که یک توکن حاکمیتی است و نقش مهمی در امنیت شبکه ایفا می کند. کاربران می‌توانند توکن‌های DOT خود را برای کمک به ایمنی شبکه، پیشنهاد تغییرات در مورد پروژه و کسب جوایز به اشتراک بگذارند. آن‌ها می‌توانند نقش‌های مختلفی را با گذاشتن سکه‌های DOT خود به دست بیاورند- اعتبار‌دهنده، نامزد، ماهی‌گیر، و جمع‌آور. 

جدای از آن، DOT همچنین به Polkadot DAO که بدنه حاکم بر پروژه است خدمات می دهد. دارندگان DOT می توانند تغییرات را پیشنهاد دهند و در مورد پروژه ها رای دهند و درجه مشارکت آنها بستگی به تعداد سکه هایی دارد که دارند. سایر ارگان‌هایی که نقش عمده‌ای در DAO دارند، شورا هستند که توسط دارندگان DOT انتخاب می‌شوند و کمیته فنی.

در حال حاضر، سکه DOT ​​پولکادوت یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. دارای عرضه در گردش 987.5 میلیون توکن DOT است و حداکثر عرضه را ندارد. ارزش هر توکن DOT 7.5 دلار است که ارزش بازار تقریباً 7.5 میلیارد دلار را افزایش می دهد.

Chainlink – بهترین Web3 Crypto برای توسعه قراردادهای هوشمند

لینک زنجیره ای بهترین پروژه های وب 3
بهترین پروژه های وب 3

Chainlink یک پروژه رمزنگاری Web3 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که در سال 2017 توسط شرکت قرارداد هوشمند راه اندازی شد. هدف اصلی آن بهبود روش کار قراردادهای هوشمند و توانمندسازی آنها با داده های واقعی واقعی است. قرارداد هوشمند اصل اصلی زیربنای زنجیره بلوکی است که تنها در صورت برآورده شدن شرایط خاص، اقدامی را بر روی آنها رمزگذاری می‌کند. با این حال، قراردادهای هوشمند عمدتاً به منابع خارجی متکی هستند و هدف Chainlink رسیدگی به این موضوع است.

این پروژه می خواهد این مشکل را از طریق به اصطلاح اوراکل ها که ارائه دهندگان اصلی داده های قرارداد هوشمند هستند، حل کند. برای اطمینان از اینکه اوراکل ها داده های قابل اعتمادی را ارائه می دهند، Chainlink از امتیاز شهرت برای اعطای اطلاعاتی که اوراکل ها ارائه می کنند استفاده می کند. علاوه بر این، شهرت اوراکل به مقدار توکن LINK آنها بستگی دارد ، که سکه اصلی زنجیره بلاک چین است. 

LINK نقش مهمی در اکوسیستم Chainlink ایفا می کند. این یک ارز دیجیتال برای استفاده روزمره نیست، بلکه برای خدمت به شبکه است. برای اهداف متعدد در بلاک چین استفاده می شود. به عنوان مثال، از آن برای پرداخت به اپراتورهای گره برای جابجایی ایمن داده ها در بلاک چین و خارج کردن آن استفاده می شود. همچنین برای ایجاد یک تعامل قابل اعتماد بین اوراکل ها و سازندگان قرارداد هوشمند استفاده می شود. 

LINK حداکثر عرضه دارد و تنها 1 میلیارد توکن LINK می تواند صادر شود. بیش از 467 میلیون سکه LINK در حال حاضر منتشر شده و در گردش است. هر توکن با قیمت 6.9 دلار معامله می شود که LINK را به بیست و سومین پروژه بزرگ رمزنگاری با ارزش بازار 3,199,659,518 دلار تبدیل می کند.

Filecoin – بهترین Web3 Crypto برای سرویس ذخیره سازی غیرمتمرکز

فایل کوین
بهترین پروژه های وب 3

Filecoin یک پروژه رمزنگاری است که خدمات ذخیره سازی داده مشابه خدمات معمولی مانند Google و Dropbox را ارائه می دهد. اما تفاوت بین Filecoin و ارائه دهندگان سنتی ذخیره سازی داده در این است که سیستم Filecoin بر فناوری بلاک چین متکی است. این بدان معنی است که Filecoin ذخیره سازی غیرمتمرکز را ارائه می دهد در حالی که در مورد شرکت های سنتی تمام داده ها توسط یک بدن واحد نگهداری می شود. 

با ارائه ذخیره سازی غیرمتمرکز داده، Filecoin داده های شما را ایمن تر و مستقل از هر گونه کنترلی می کند. برای تحقق بخشیدن به آن، بلاک چین Filecoin از ماینرها دعوت می کند تا قدرت محاسباتی و ذخیره سازی را برای کاربران فراهم کنند. با گرفتن فضای ذخیره سازی برای کاربران، ماینرها در توکن بومی Fliecoin – FIL پاداش دریافت می کنند . با این حال، تنها ذخیره سازی داده ها کافی نیست. ماینرها همچنین باید بررسی کنند که داده‌ها را در یک بازه زمانی مشخص ذخیره می‌کنند. به این ترتیب، آنها یک بلوک جدید در بلاک چین Filecoin استخراج می کنند و از کارمزد تراکنش ها پاداش دریافت می کنند. 

به نوبه خود، ارائه دهندگان کاربر باید برای ذخیره داده های خود در شبکه Filecoin پول پرداخت کنند. از آنجایی که این فرآیند توسط یک حزب واحد اداره نمی شود و استخراج کنندگان زیادی در بازار برای فروش خدمات خود با هم رقابت می کنند، قیمت ها ثابت نیستند. و کاربران می توانند پایین ترین قیمت های موجود در بازار را انتخاب کنند. به گفته Filecoin، زمانی که تعداد ماینرها افزایش یابد، فضای ذخیره سازی بیشتری در دسترس خواهد بود و رقابت افزایش می یابد و منجر به قیمت ارزان می شود. 

توکن بومی Filecoin، FIL ، توکن ابزاری است که پروژه را ارائه می‌کند. برای پرداخت هزینه های تراکنش، پاداش استخراج کنندگان و سایر تراکنش ها در شبکه استفاده می شود. FIL در سال 2017 راه اندازی شد و تیم توانست 257 میلیون دلار در مرحله ICO جمع آوری کند. FIL در حال حاضر با ارزش بازار 1,383,842,797 دلار در میان 50 ارز دیجیتال بزرگ قرار دارد. 

توکن توجه اولیه – بهترین رمزنگاری Web3 برای خدمات تبلیغات دیجیتال

نشانه توجه اولیه
بهترین پروژه های وب 3

توکن توجه اولیه که BAT نیز نامیده می شود با هدف تغییر بازاریابی دیجیتال به گونه ای ایجاد شده است که برای همه طرف های درگیر در فرآیند – ناشران، سازندگان و تبلیغ کنندگان مناسب باشد. یکی از مشکلات اصلی تبلیغات این است که کاربران معمولاً از تبلیغات صرف نظر می کنند و ترجیح نمی دهند محتوای تبلیغات را مشاهده کنند. هدف BAT این است که بینندگان تبلیغات را برای مشاهده آنها پاداش دریافت کنند. 

این پروژه ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم بر روی مرورگری به نام Brave کار می کند. دومی توسط همان تیمی ایجاد شده است که توکن BAT را راه اندازی کرده است و یکی از اعضای تیم برندر ایچ است که به خاطر ایجاد زبان رایانه جاوا اسکریپت شناخته شده است. پلتفرم Brave سه بازیگر اصلی دارد: ناشران که محتوا تولید می‌کنند و تبلیغات را ترویج می‌کنند، تبلیغ‌کنندگانی که باید مطمئن شوند تبلیغاتشان دیده می‌شود، و بینندگانی که با توکن‌های BAT برای تبلیغاتی که مشاهده می‌کنند یا به اشتراک می‌گذارند پاداش دریافت می‌کنند. 

این پلتفرم در سال 2017 ایجاد شد و در طول سال ها بسیار محبوب شده است. اخیراً آنها اعلام کرده اند که به بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 15.5 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده اند. توکن BAT یکی از 100 پروژه بزرگ ارزهای دیجیتال است و یک مرحله عالی ICO را تجربه کرد. هنگامی که BAT در طول عرضه اولیه سکه ارائه شد، 1 میلیارد توکن تنها در 30 ثانیه فروخته شد که بیش از 35 میلیون دلار جمع آوری کرد.

Web3 Crypto Coins چیست؟

اگر با تاریخچه اینترنت آشنا باشید، ممکن است بدانید که مانند هر فناوری، اینترنت نیز در حال رشد و تکامل است. اولین مراحل تکامل وب جهانی تحت عنوان وب 1.0 شناخته می شود و از سال 1991 تا 2004 باقی مانده است. وب 1.0 چندان جذاب نبود: در مورد ترکیبی از صفحات وب بود که بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات دریافت کنند. اما این پلتفرم ها فقط برای ارائه اطلاعات هستند، پایدار هستند و جذاب نیستند. 

در سال 1999، دارسی دی نوچی اصطلاح Web2 را در طول کنفرانسی که برای توصیف ادغام فناوری‌های جدید که وب را برای کاربران جذاب و مناسب می‌سازد، ابداع کرد. وب 2.0 اینترنت است که ما اکنون از آن استفاده می کنیم – ابزارهای فنی زیادی را معرفی می کند تا مردم بتوانند نظرات خود را بیان کنند، آثار، هنرها، تجربیات و غیره خود را به اشتراک بگذارند. از جمله محبوب ترین ابزارهای کاربر محور می توان به رسانه های اجتماعی، پادکست، وبلاگ نویسی، رای دادن و غیره 

در حال حاضر، ما شاهد تبدیل وب 2 به وب 3 هستیم که هدف آن معرفی نسل سوم اینترنت مبتنی بر فناوری هایی مانند بلاک چین و قراردادهای هوشمند است. ویژگی اصلی Web3 عدم تمرکز است که ویژگی اصلی اکثر ارزهای دیجیتال است . از این رو، تمام پروژه‌های رمزنگاری که خدمات مشابهی را به عنوان بخشی از Web2 ارائه می‌دهند، اما غیرمتمرکز، بلاک چین یا قراردادهای هوشمند را در بر می‌گیرند، ارزهای دیجیتال Web3 نامیده می‌شوند. 

مهمترین ویژگی متمایز کننده Web3 از Web2 این است که کاربران کنترل بیشتری بر روی داده های خود دارند. به این دلیل است که با ترکیب غیرمتمرکز، Web3 قصد دارد نقش واسطه‌ها را در پردازش تراکنش‌ها کاهش دهد و به کاربران اجازه دهد تا ویژگی‌هایی را که می‌خواهند استفاده کنند، انتخاب کنند. در پلتفرم های متمرکز، بسیاری از ابزارها می توانند برای افراد خاصی غیرقابل دسترسی باشند. 

Web3 می‌خواهد این مرزها را با معرفی فناوری که بر اساس کدی کار می‌کند که توسط سازمان‌های نگهبان یا سازمان‌ها کنترل نمی‌شود، حذف کند. به عنوان مثال، اگر Google خدمات ابری ارائه می دهد اما تمام داده های شما توسط یک بدنه کنترل می شود، Filecoin همین کار را از طریق غیرمتمرکز کردن توزیع داده های شما بین چندین ارائه دهنده ذخیره سازی انجام می دهد. 

بهترین صرافی برای خرید سکه های Web3

اگر به دنبال یک کارگزار ارز دیجیتال عالی هستید که چندین فرصت تجاری منحصر به فرد را در یک مکان ارائه می دهد، ما eToro را توصیه می کنیم . ما eToro را بهترین پلتفرم برای خرید کریپتوهای Web3 به دلایل مختلف می‌دانیم – امنیت، عملکرد، هزینه‌های پایین، رابط کاربری، ابزارهای معاملاتی رمزنگاری و غیره. 

علاوه بر این، مجموعه ای همه کاره از سکه های Web3 دارد و از اکثر سکه های برتر Web3 موجود در لیست ما پشتیبانی می کند. این نشان می دهد که eToro یک پلت فرم عالی برای تنوع بخشیدن به سبد رمزنگاری Web3 شما است. این کارگزار در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند و توسط سازمان های سطح بالا تنظیم می شود.

چگونه بهترین سکه های Web3 را برای سرمایه گذاری بررسی کردیم

قبل از اینکه ارزهای دیجیتال web3 را برای خرید توصیه کنیم، کارشناسان ما بازار را به دقت بررسی کردند تا بهترین ارزهای دیجیتال را پیدا کنند. در اینجا عواملی است که ما در طول تحقیق در نظر می گیریم.

امنیت یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. از این رو ما همیشه بررسی می کنیم که آیا پروژه ارز دیجیتال قابل اعتماد و ایمن است یا خیر. بررسی اینکه آیا به بلاک چین ایمن متکی است و می تواند ایمنی آن را تضمین کند، همیشه حیاتی است. با وجود بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار، به نظر می رسد بسیاری از پروژه ها کلاهبرداری یا حدس و گمان هستند، بنابراین همیشه در مورد پروژه تحقیق کنید تا قبل از سرمایه گذاری در آن، دریابید که چه چیزی ارائه می دهد. 

نکته مهم بعدی که باید در نظر گرفت محبوبیت ارزهای دیجیتال است. اگر این پروژه راه‌حل‌های منحصربه‌فردی را برای صنعت مالی غیرمتمرکز ارائه می‌کند و فناوری ارائه می‌دهد که می‌تواند در آینده محبوبیت باورنکردنی به دست آورد، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. اگر در آینده محبوب شود، مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد که سکه را خریداری می‌کنند. 

همچنین می توانید موارد استفاده سکه را در نظر بگیرید که نشان دهنده تعداد مناطقی است که می توان از آن استفاده کرد. معمولا توکن های web3 در زیرساخت خود نقش خاصی دارند. آنها می توانند به عنوان یک نشانه حاکمیتی، یک نشانه سودمند، یک دارایی سهام، برای اهداف کشاورزی بازده و غیره استفاده شوند. 

آیا سکه های Web3 سرمایه گذاری خوبی هستند؟

یکی از دلایل خوب برای خرید سکه های Web3 در حال حاضر این است که Web3 هنوز در مراحل اولیه توسعه است. پروژه های کریپتوکارنسی در 4 روز گذشته شکوفا شده اند و هنوز بسیار تازه هستند. این پروژه ها راه های زیادی برای اثبات فناوری خود دارند. و هنگامی که آنها در برنامه های خود موفق شدند، می توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند. ارزش سکه ها افزایش می یابد و منجر به سود بالایی برای کسانی می شود که در مراحل اولیه روی آنها سرمایه گذاری کرده اند. 

اما سایت مخالفی نیز وجود دارد که از شما می خواهد قبل از خرید هر توکن Web3 چندین ریسک را در نظر بگیرید. شما باید همیشه آماده باشید که پول خود را از دست بدهید زیرا ریسک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است. شما نمی توانید کاملاً مطمئن باشید که آیا این یا آن پروژه ارز دیجیتال در آینده موفق خواهد شد یا خیر. این بدان معناست که سرمایه گذاری در سکه های وب 3 باید محتاطانه و بر اساس بودجه در دسترس شما باشد.

سکه های Web3 را از کجا بخریم و معامله کنیم؟

با وجود بسیاری از کارگزاران آنلاین ارزهای دیجیتال در صنعت، ممکن است در مورد اینکه کدام یک بهترین پلت فرم برای خرید و تجارت سکه های Web3 است سردرگم شوید. هنگام انتخاب یک کارگزار ارز دیجیتال باید چندین مورد را در نظر بگیرید، بنابراین باید ویژگی های زیادی را بررسی کنید تا بفهمید کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. اگر به نظر شما این فرآیند وقت گیر است و وقت صرف تحقیقات ندارید، در زیر ما دو بهترین کارگزار ارزهای دیجیتال را بررسی کرده ایم – یکی برای مبتدیان و دیگری برای معامله گران پیشرفته. 

  • eToro : کارگزار چندین چیز دارد که آن را استثنایی می کند. اول از همه، eToro یک پلت فرم تنظیم شده است که آن را فوق العاده ایمن و قابل اعتماد می کند. این کارگزار همچنین از سیستم های امنیتی پیشرفته برای محافظت از حساب شما در برابر کلاهبرداری استفاده می کند. ویژگی های تجاری آن نیز آن را منحصر به فرد می کند. eToro برای تازه کارها مناسب است و یک پلتفرم بسیار آسان برای استفاده ارائه می دهد. 

ویژگی متمایز eToro پلت فرم معاملات اجتماعی آن است که معامله گران را قادر می سازد با یکدیگر تعامل داشته باشند، در مورد موضوعات مختلف بحث کنند و حتی با یک کلیک یک دکمه از نمونه کارهای معامله گران خبره کپی کنند. از نظر کارمزد معاملات، eToro یکی از رقابتی ترین ساختارهای قیمت گذاری را در بازار ارائه می دهد. تقریباً 70 سکه در eToro موجود است، از جمله تمام توکن های Web3 توصیه شده توسط ما. 

  • بایننس : بایننس یک صرافی ارزهای دیجیتال بسیار متنوع است که در آن می توانید بیش از 600 ارز رمزنگاری شده را خریداری و معامله کنید. این کاملاً برای معامله گران خبره طراحی شده است و مجموعه گسترده ای از ابزارها و نمودارهای پیچیده را برای استفاده برای تجارت ارائه می دهد. سیستم قیمت گذاری آن نیز استثنایی است با کارمزد تراکنش های فوق العاده پایین که 0.1 درصد برای جفت های BTC-ETH ایجاد می کند. 

جدا از ارزهای دیجیتال، بایننس همچنین یک بازار NFT، صرافی همتا به همتا و کیف پول دیجیتالی به نام Trust Wallet ارائه می‌کند که می‌توانید رمزارزهای خود را پس از خرید آنها ذخیره کنید. برای کسانی که بیشتر تجارت موبایل را ترجیح می دهند، بایننس یک برنامه موبایل پیشرفته را ارائه می دهد که برای سیستم های iOS و Android در دسترس است. بایننس یک پلتفرم امن با مکانیزم های امنیتی قوی مانند 2FA، پیامک، لیست سفید آدرس و غیره است.

نحوه خرید گام به گام سکه های Web3 با eToro

اگر به آینده ارزهای دیجیتال Web3 اعتقاد دارید و رشد قابل توجهی برای آنها پیش بینی می کنید، ممکن است بخواهید در برخی از آنها سرمایه گذاری کنید. برای کسانی که نمی‌دانند چگونه ارزهای دیجیتال Web3 بخرند، راهنمای گام به گامی را قرار داده‌ایم که کل فرآیند را با جزئیات توضیح می‌دهد. 

مرحله 1. برای یک حساب کاربری با eToro ثبت نام کنید

همه صرافی‌ها و کارگزاران ارزهای دیجیتال معتبر باید یک حساب آنلاین برای تجارت در پلتفرم خود باز کنند. همانطور که eToro نیز تنظیم شده است، اولین قدم شما بازدید از پلتفرم آن و ایجاد یک حساب کاربری است. دو مرحله اساسی در این فرآیند وجود دارد. ابتدا باید اطلاعات شخصی، ایمیل و شماره تلفن لازم برای ایجاد حساب کاربری را ارائه دهید. در مرحله بعد، باید حساب خود را با ارائه مدارکی از آدرس و هویت تأیید کنید. 

برای یک حساب کاربری با eToro ثبت نام کنید

مرحله 2. وجوه را در حساب خود واریز کنید

وقتی ساخت حساب شخصی خود را تمام کردید، برای اینکه بتوانید ارزهای رمزنگاری شده بخرید، باید روی آن پول داشته باشید. یکی از محبوب ترین روش ها برای انتقال وجه به حساب شما، کارت های اعتباری و نقدی است. اگر حساب خود را به USD وجه می‌کنید، eToro هیچ کارمزد سپرده‌گذاری را دریافت نمی‌کند. برای سایر ارزها، eToro هزینه تبدیل کمی را دریافت می کند. سایر روش های پرداخت عبارتند از انتقال بانکی، Skrill، PayPal و Neteller. 

حساب خود را تامین مالی کنید

مرحله 3. سکه Web3 را که می خواهید بخرید جستجو کنید

اکنون وقتی یک حساب تأیید شده و دارای بودجه دارید، آماده خرید کریپتوهای web3 هستید. از بخش بازار ارزهای دیجیتال eToro دیدن کنید و برای یافتن سکه های Web3 که eToro پشتیبانی می کند، مرور کنید. اگر تصمیم گرفته اید که کدام را بخرید، کافی است نام آن را جستجو کنید و روی اولین نتایج کلیک کنید. eToro شما را به صفحه جداگانه ای هدایت می کند که برای آن سکه طراحی شده است، جایی که اطلاعات بیشتری در مورد آن، راهنماها و نمودارهایی برای کمک به شما در انجام تحلیل های نهایی پیدا خواهید کرد. 

رمزگذاری Web3 را که می خواهید بخرید جستجو کنید

مرحله 4. سکه Web3 بخرید

هنگامی که برای خرید سکه آماده شدید، روی دکمه “تجارت” در کنار نام آن کلیک کنید و پنجره “خرید” را انتخاب کنید. در این پنجره، شما به سادگی باید تعداد سکه هایی را که می خواهید بخرید اضافه کنید و تراکنش را تکمیل کنید تا سکه ها را در کیف پول صرافی خود دریافت کنید. 

شروع به خرید سکه های Web3 کنید

کجا سکه های Web3 را معامله کنیم؟

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان است، معامله‌گران از شانس کسب درآمد کوتاه‌مدت با گمانه‌زنی در مورد تغییرات قیمت سکه‌ها استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید با سفته‌بازی‌های روزانه قیمت‌ها درآمد کسب کنید، به یک کارگزار سریع و مقرون به صرفه نیاز دارید. در لیست زیر بهترین کارگزاران برای تجارت سکه های Web3 را پیدا خواهید کرد:

نتیجه

در حال حاضر، ما در حال پذیرش وب 3.0 هستیم. پروژه های رمزنگاری Web3 برای حمایت از این تحول و کمک به تحقق چشم انداز اینترنت غیرمتمرکز است. انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال وب 3 برای سرمایه گذاری در سال 2022 وجود دارد و بسیاری از آنها این پتانسیل را دارند که در آینده اینترنت ادغام شوند و نقش مهمی در آن داشته باشند. 

در این راهنما، ما لیستی از بهترین توکن های وب 3 توصیه شده را معرفی کرده ایم که پتانسیل بالایی برای رشد دارند و توسط تیم ها و منابع قوی پشتیبانی می شوند. اما همچنان چشم انداز Web3 به نوعی مبهم است و نمی توانیم از موفقیت آن مطمئن باشیم. این بدان معناست که هنگام سرمایه گذاری در بازار Web3 باید مراقب باشید.

برچسب ها

نظر بدهید

نظرات

  1. مثل همیشه عالی ! لطفا از آسید یا Asid اولین بازی وب۳ دموکرات مطلب بگذارید.