تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
🔰آنتی ویروس تحت شبکه🔰
14/07/1401 0

بررسی آنتی ویروس ESET: آنتی ویروس تحت شبکه؟


آنتی ویروس تحت شبکه

آنتی ویروس تحت شبکه ESET ( امنیت اساسی در برابر تهدیدات در حال تحول ) به عنوان یکی از امن ترین محصولات آنتی ویروس در بازار شهرت دارد. کاربران از ارائه گسترده ویژگی‌های حفاظتی عالی ESET مانند ابزار ضد سرقت برای دستگاه‌های دزدیده شده، عملکرد فوق‌العاده قوی آن در تست‌های آزمایشگاهی مستقل و یک برنامه اندروید عالی قدردانی می‌کنند.

و اگرچه به خوبی مانند Norton 360، McAfee و Kaspersky شناخته شده نیست، اما همچنان بیش از 100 میلیون کاربر در 200 کشور جهان دارد. صادقانه بگویم، درک اینکه چرا اینقدر محبوب است دشوار نیست.

اما آیا ESET واقعاً آنقدر که به نظر می رسد خوب است؟ چه ویژگی های امنیتی ارائه می دهد؟ و چقدر هزینه دارد؟ بررسی کامل آنتی ویروس ESET ما را بخوانید تا همه چیزهایی را که باید در مورد ESET بدانید.

📢 پیشنهاد محدود: همین امروز آنتی ویروس ESET را دریافت کنید – 33% تخفیف + تخفیف با کد ESETAFF20 !

مزایا و معایب ESET

طرفداران

  • سطح حفاظت بالا
  • برنامه موبایل عالی برای اندروید
  • ابزار ضد سرقت وسایل دزدیده شده
  • اسکنر امنیتی شبکه خانگی مفید

منفی

  • گران تر از نورتون 360 یا کسپرسکی
  • بدون برنامه آیفون
  • برای محافظت از چند دستگاه بسیار گران است

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ها، از ESET دیدن کنید

آیا ESET خوب است؟

ESET یک آنتی ویروس ایمن است که در محافظت از دستگاه های شما در برابر بدافزارها ، کلاهبرداری های فیشینگ، باج افزارها و سایر تهدیدات آنلاین واقعاً خوب است. در حین آزمایش برنامه، متوجه شدم که دستگاه من را تا زمانی که آنلاین بودم کاملاً ایمن نگه می دارد. علاوه بر این، ESET دارای برخی ویژگی‌های عالی است که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه به شما کمک می‌کند دستگاه خود را بازیابی کنید. همچنین به شما امکان می دهد مراقب افرادی باشید که به روتر Wi-Fi شما وارد می شوند.

اما فقط حرف من را قبول نکنید. در آزمایش‌های آزمایشگاهی مستقل، ESET برای حفاظت ، عملکرد و قابلیت استفاده تقریباً بی‌عیب عمل کرد.

آنتی ویروس تحت شبکه eset

طبق گفته موسسه AV Test ، آنتی ویروس ESET برای هر سه دسته در اندروید نمره شش عالی و در هنگام تست روی ویندوز نمره کل تقریباً 17.5 کامل می گیرد. بنابراین قطعا یکی از بهترین راه حل های آنتی ویروس موجود در بازار است.

آنتی ویروس تحت شبکه node

با این حال، برخی از برنامه های آنتی ویروس وجود دارند که عملکرد کمی بهتر در ویندوز دارند، مانند آنتی ویروس AhnLab ، BullGuard و F-Secure . اما آنتی ویروس ESET هنوز واقعاً خوب عمل می کند و اگر از اندروید استفاده می کنید، واقعاً نمی توانید بهتر از ESET برای محافظت از دستگاه های خود در برابر تهدیدات آنلاین انجام دهید. همچنین شایان ذکر است که ESET مستعد تشخیص موارد مثبت کاذب نیست.

بررسی امنیتی آنتی ویروس تحت شبکه ESET

ESET با ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی واقعاً پیچیده، محافظت از آنتی‌ویروس تقریباً بی‌نقصی را ارائه می‌کند. بیایید نگاهی بیندازیم که اینها چه هستند و چقدر خوب عمل می کنند.

حفاظت چند پلتفرمی

ESET حفاظت جامعی را برای ویندوز ، مک ، اندروید و لینوکس ارائه می‌کند ، به این معنی که می‌توانید از طیف وسیعی از دستگاه‌ها محافظت کنید. و نه تنها این – بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، می توانید از چندین دستگاه با مجوز یکسان محافظت کنید. بنابراین، می توانید از آن بر روی لپ تاپ، تلفن هوشمند و تبلت خود استفاده کنید.

برای مثال، مجوز ESET NOD32 را می توان برای فعال کردن ESET Cyber ​​Security یا ESET Cyber ​​Security Pro در مک استفاده کرد. بنابراین می دانید که، مهم نیست از چه سیستم عامل یا دستگاهی استفاده می کنید، مجموعه ای جامع از ویژگی های امنیتی متناسب با پلتفرم مورد استفاده خود دریافت خواهید کرد.

حفاظت از باج افزار

باج افزار یکی از بدترین انواع بدافزار است. هنگامی که به صورت مخفیانه وارد دستگاه شما می شود، همه فایل های شما را رمزگذاری می کند و باج می خواهد. خلاص شدن از شر باج افزار دشوار است – به همین دلیل مهم است که تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام دهید.

خوشبختانه ESET قادر است از ورود باج افزار به سیستم شما جلوگیری کند. البته، برای اینکه 100% ایمن باشید، باید از تمامی فایل های مهم خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید و از باز کردن پیوست ها یا لینک های ایمیل مشکوک خودداری کنید.

بانکداری و حریم خصوصی امن است

ESET وعده داده است که اطلاعات بانکی شما را ایمن تر نگه می دارد و به شما امکان می دهد بدون نگرانی از به خطر افتادن جزئیات پرداخت خود، به صورت آنلاین خرید کنید. این ویژگی هر زمان که از یک سایت مالی شناخته شده بازدید می کنید به طور خودکار فعال می شود. این به شما کمک می کند برای محافظت از داده های پرداخت خود، به مرورگر ایمن بروید.

هنگامی که استفاده از یک مرورگر ایمن را برای یک وب‌سایت مالی انتخاب کردید، هر زمان که از آن بازدید می‌کنید به‌طور خودکار در یک مرورگر امن باز می‌شود.

صفحه دسکتاپ فایروال ESET

ویژگی آنتی ویروس تحت شبکه ESET

مانند اکثر برنامه های آنتی ویروس، ESET علاوه بر گزینه های امنیتی، چند ویژگی اضافی نیز ارائه می دهد. بیایید آنها را در زیر بررسی کنیم.

ضد سرقت

ESET دارای برخی از ویژگی های مفید برای ایمن نگه داشتن دستگاه های شما در برابر سرقت است:

  • ردیابی موقعیت مکانی به شما این امکان را می‌دهد که در صورت گم شدن دستگاه خود ، در رابط وب ضد سرقت ESET برچسب گمشده‌ای بزنید. این ویژگی مفید سپس به‌محض آنلاین شدن دستگاه، به‌طور خودکار دستگاه شما را کنترل می‌کند و با استفاده از شبکه‌های Wi-Fi در محدوده، موقعیت آن را روی نقشه نشان می‌دهد. پس از آن می‌توانید با استفاده از ویژگی ضد سرقت ESET به این اطلاعات دسترسی داشته باشید، هر زمان که نیاز دارید دستگاه خود را در کجا قرار دهید.
  • بهینه سازی ضد سرقت پیکربندی ورود خودکار ویندوز و رمزهای عبور حساب سیستم عامل را آسان می کند. این به شما کمک می کند تا با درخواست از شما برای تغییر تنظیمات کلیدی سیستم، سطح امنیت را افزایش دهید.
  • ساعت فعالیت لپ‌تاپ بدین‌گونه کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد به وب‌کم داخلی لپ‌تاپ خود دسترسی داشته باشید تا دزدانی را که دستگاه شما را دزدیده‌اند تماشا کنید. حتی می‌توانید عکس‌های فوری از صفحه نمایش لپ‌تاپ گمشده خود را جمع‌آوری کنید و عکس‌های اخیر را ذخیره کنید تا به شما در بازیابی لپ‌تاپ کمک کند.
  • یکی از راه‌های پیام‌رسانی به شما امکان می‌دهد پیامی بسازید و آن را روی صفحه نمایش دستگاه گمشده‌تان نمایش دهید تا شانس بازگرداندن آن را افزایش دهید.
  • حساب فانتوم به این معنی است که می توانید یک حساب جعلی برای سارقان ایجاد کنید تا وارد آن شوند. این بدان معناست که آنها می توانند بدون رمز عبور وارد این حساب جعلی شوند، بنابراین نمی توانند به هیچ یک از فایل های شخصی شما دسترسی پیدا کنند.
  • سابقه مرور و دسترسی به آدرس IP به شما امکان می دهد ببینید که دزد در دستگاه شما به دنبال چه چیزی می گردد. همچنین به شما این امکان را می دهد تا با مشاهده آدرس IP دستگاه خود موقعیت مکانی آن را ردیابی کنید.

این ابزارها در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه شما واقعاً مفید هستند زیرا می توانند به شما در بازیابی آن کمک کنند. و ویژگی‌های ضد سرقت به‌ویژه برای دستگاه تلفن همراه یا لپ‌تاپ شما افزودنی مفید هستند.

ESET Password Manager

ESET یک مدیر رمز عبور را با برنامه‌های گران‌تر خود (در مورد طرح‌ها و قیمت‌گذاری کمی پایین‌تر) همراه کرده است. و با توجه به مدیریت رمز عبور بسیار خوب است، اگرچه برنامه های دیگری نیز وجود دارند که ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند.

نکته اصلی این است که مدیر رمز عبور ESET بسیار امن است. از رمزگذاری ایمن 256 بیتی AES برای محافظت از رمزهای عبور شما در برابر هکرها استفاده می کند.

و همچنین راحت است. این به شما امکان می‌دهد تا رمزهای عبور را در همه دستگاه‌هایتان همگام‌سازی کنید، تا زمانی که برنامه ESET را روی آن‌ها دارید. و در دسکتاپ شما، به عنوان یک افزونه مرورگر برای Chrome ، Firefox و Edge ارائه می‌شود .

در آزمایش، مدیر رمز عبور ESET به خوبی کار کرد، به طور خودکار پر کردن و ذخیره خودکار رمزهای عبور من بدون هیچ خطایی یا درخواست. واقعاً بسیار شهودی است.

با این حال، شایان ذکر است که فقط می تواند رمزهای عبور را از تعدادی منتخب از مدیران رمز عبور شخص ثالث وارد کند. اگر در حال انتقال از یک مدیر رمز عبور موجود به ESET هستید، این می تواند مشکل بزرگی ایجاد کند.

شاید نگران‌کننده‌تر این باشد که مدیر رمز عبور ESET برخی از ویژگی‌های بسیار ضروری را که در بسیاری از رقبای خود خواهید یافت، از دست داده است.

در مجموع، اگر مدیر رمز عبور ندارید و به فکر ثبت نام در یکی از طرح‌های گران‌تر ESET هستید، می‌توانید از مدیریت رمز عبور موجود نیز استفاده کنید. اما اگر نه، احتمالاً بهتر است از یک مدیر رمز عبور شخص ثالث استفاده کنید که چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

طرح ها و قیمت گذاری

آنتی ویروس تحت شبکه

آنتی ویروس ESET محافظت عالی در برابر تهدیدات آنلاین ارائه می دهد و دارای ویژگی های مفید زیادی برای ایمن نگه داشتن دستگاه های شما، حتی در صورت گم شدن یا دزدیده شدن آنها است. اما هزینه آن چقدر است؟ خوب، سه نقطه قیمت متفاوت وجود دارد. بیایید آن را تجزیه کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام یک از این طرح ها برای شما مناسب است.

طرحامکاناتقیمت
حفاظت ضروریمجموعه امنیتی آنتی ویروس پایه، حفاظت از باج افزار39.99 دلار
حفاظت پیشرفتهمجموعه امنیتی آنتی ویروس پیشرفته، حفاظت از باج افزار، حفاظت شبکه39.99 دلار
حفاظت نهاییهمه چیزهایی که در طرح حفاظت پیشرفته ESET Internet Security گنجانده شده است، مدیر رمز عبور و ویژگی رمزگذاری عکس های شما41.99 دلار

ESET NOD32 Antivirus Essential Protection

آنتی ویروس تحت شبکه

اولین و اساسی ترین پیشنهاد ESET بسته حفاظتی ضروری NOD32 آن است. و آنچه با آن به دست می آورید بستگی به پلتفرمی دارد که از آن استفاده می کنید.

اگر از ویندوز استفاده می‌کنید ، طرح حفاظت ضروری ESET NOD32 به شما امکان دسترسی به نرم‌افزار آنتی‌ویروس ESET و محافظت بی‌درنگ در برابر حملات باج‌افزار را می‌دهد. اما با هیچ یک از ابزارهای برتر ESET همراه نیست. با این حال، در صورتی که اندروید دارید ، هیچ یک از ویژگی‌های ESET NOD32 Essential Protection روی دستگاه شما کار نخواهد کرد.

برای کسانی که از macOS استفاده می کنند ، بسته حفاظتی ضروری ESET NOD 32 به مجموعه امنیتی آنتی ویروس اولیه ESET دسترسی پیدا می کند. همچنین محافظت عالی در برابر باج افزار ارائه می دهد. اما، مانند نسخه ویندوز، هیچ یک از ویژگی های برتر را ندارد. با این حال، اگر از لینوکس استفاده می‌کنید ، طرح حفاظت ضروری ESET NOD32 دقیقاً همان ویژگی‌های امنیتی را در برنامه‌های گران‌تر به شما ارائه می‌دهد.

چقدر هزینه دارد؟ خوب، قیمت ها از 39.99 دلار برای یک دستگاه برای سال اول شروع می شود. اما اگر می‌خواهید از دستگاه‌های بیشتری محافظت کنید، هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. در اینجا خلاصه ای از هزینه آن برای سال اول آمده است:

  • یک دستگاه: 39.99 دلار
  • دو دستگاه: 49.99 دلار
  • سه دستگاه: 59.99 دلار
  • چهار دستگاه: 69.99 دلار
  • پنج دستگاه: 79.99 دلار

طرح حفاظت پیشرفته ESET Internet Security

با 10 دلار اضافی، می‌توانید از ویژگی‌های امنیتی بسیار بیشتر بهره ببرید. بسته حفاظت پیشرفته امنیت اینترنت ESET با تمام آنتی ویروس ها و حفاظت باج افزار موجود در برنامه حفاظت ضروری NOD32 ارائه می شود. اما با ابزارهای اضافی نیز همراه است تا شما را از تهدیدات آنلاین در امان نگه دارد.

اگر از Windows استفاده می کنید ، بسته حفاظت پیشرفته ESET Internet Security به همراه موارد زیر ارائه می شود:

  • حفاظت از شبکه و باج افزار
  • مرور ایمن
  • حفاظت از شبکه وای فای

اگر اندروید دارید ، طرح حفاظت پیشرفته ESET Internet Security بهترین برنامه ای است که می توانید دنبال کنید. پس از همه، هزینه آن به اندازه گران ترین طرح است و همان سطح حفاظت را ارائه می دهد. و همانطور که در تست های آزمایشگاهی مستقل توسط موسسه AV-Test مشاهده کردید، محافظت از آنتی ویروس اندروید بی عیب و نقصی را ارائه می دهد. همراه با:

  • حفاظت از بدافزار
  • حفاظت از باج افزار
  • مدیریت درخواست مجوز برنامه

اگر از macOS استفاده می‌کنید ، بسته حفاظت پیشرفته ESET Internet Security یک انتخاب عالی است زیرا دارای همان ویژگی‌های موجود در گران‌ترین گزینه است. از جمله باج افزار و محافظت از شبکه.

طرح لینوکس مجموعه ای از ویژگی های یکسانی را به شما ارائه می دهد. با دسترسی به نرم افزار آنتی ویروس خود و توانایی بهینه نگه داشتن رایانه شما با ردپای کوچک سیستم همراه است.

طرح حفاظت پیشرفته ESET Internet Security از 39.99 دلار برای سال اول شروع می شود. و مانند سایر برنامه های ESET، قیمت بسته به تعداد دستگاه هایی که می خواهید محافظت کنید متفاوت است.

لیست قیمت طرح ESET Internet Security Advanced به شرح زیر است:

  • یک دستگاه: 39.99 دلار
  • دو دستگاه: 59.99 دلار
  • سه دستگاه: 69.99 دلار
  • چهار دستگاه: 79.99 دلار
  • پنج دستگاه: 89.99 دلار

ESET Antivirus Ultimate Protection plan

آنتی ویروس تحت شبکه

همانطور که ممکن است تصور کنید، ESET Antivirus Ultimate Protection کاملاً با تمام ویژگی های امنیتی ESET برای ارائه حداکثر محافظت در برابر تهدیدات آنلاین ارائه می شود.

اگر سیستم عامل انتخابی شما ویندوز است ، این همان جایی است که بسته ESET Ultimate واقعاً برجسته است. همراه با تمام ویژگی‌های موجود در طرح حفاظت پیشرفته ESET Internet Security، به مدیر رمز عبور ESET نیز دسترسی خواهید داشت. همانطور که قبلاً در این راهنما به آن اشاره کردیم، چیز اضافی خوبی است، اما نه چیزی که لزوماً تصمیم خود را بر اساس آن قرار دهید. پس از همه، مدیریت رمز عبور شخص ثالث بسیار بهتری وجود دارد.

با این حال، گران‌ترین بسته ESET در ویندوز همچنین دارای قابلیت رمزگذاری عکس‌های شما است، به طوری که هیچ‌کس نتواند تصاویر شما را ببیند. اگر نگران ایمن نگه داشتن عکس های خود هستید، این یک ویژگی واقعا مفید است. اما در غیر این صورت، من واقعاً متقاعد نشده‌ام که بسته ESET Ultimate Security ارزشش را دارد.

متأسفانه، اگر از ویندوز استفاده نمی‌کنید، مطمئناً ارزش پرداخت هزینه اضافی برای طرح ممتاز ESET را ندارد زیرا این برنامه چیزی بیش از طرح حفاظت پیشرفته امنیت اینترنت ESET در هیچ پلتفرم دیگری ارائه نمی‌کند. بنابراین، در Android ، MacOS و Linux دقیقاً همان سطح محافظتی را خواهید داشت که در طرح کمی ارزان‌تر دریافت می‌کنید.

همه اینها برای شما 59.99 دلار برای سال اول هزینه خواهد داشت. که برای نرم افزار آنتی ویروس بسیار گران است، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که این قیمت فقط برای یک دستگاه شما را پوشش می دهد . اگر می خواهید از بیش از یک دستگاه محافظت کنید، هزینه اضافی برای شما در بر خواهد داشت.

قیمت بسته ESET Premium Ultimate Security به شرح زیر است:

  • یک دستگاه: 59.99 دلار
  • دو دستگاه: 69.99 دلار
  • سه دستگاه: 79.99 دلار
  • چهار دستگاه: 89.99 دلار
  • پنج دستگاه: 99.99 دلار

راه حل های ESET برای تجارت

اگر می خواهید از کسب و کار کوچک خود در برابر ویروس ها محافظت کنید، ESET شما را تحت پوشش قرار می دهد. این برنامه چند طرح مختلف را برای شرکت ها ارائه می دهد که از پنج تا 100 دستگاه را پوشش می دهد.

شما می توانید تمام دستگاه ها را از یک داشبورد مدیریت کنید و هر تهدید را جداگانه بررسی و بررسی کنید.

در اینجا برنامه های مختلفی که ESET برای مشاغل ارائه می دهد آورده شده است:

  • Protect Entry که شامل مدیریت امنیتی، حفاظت نقطه پایانی و امنیت سرور فایل می باشد
  • Protect Advanced، که شامل همه چیز از Protect Entry همراه با رمزگذاری کامل دیسک و جعبه ایمنی ابری است.
  • Protect Complete که شامل همه چیز از Protect Advanced به همراه امنیت نامه و حفاظت از برنامه ابری است

سهولت استفاده و راه اندازی

آنتی ویروس تحت شبکه

راه اندازی و استفاده از ESET بسیار آسان است. دانلود آن طولی نکشید و دستورالعمل های گام به گام ساده ای داشت تا مطمئن شوید همه مجوزهای صحیح را فعال کرده ام.

به محض نصب روی دستگاه، ESET شروع به اسکن دستگاه شما برای یافتن ویروس می کند و هرگونه مشکل احتمالی را مشخص می کند. پس از آن می توان این مشکلات را با نرم افزار ESET تنها با یک کلیک حل کرد.

رابط دسکتاپ با منوی ویژگی های مفید که در سمت چپ برنامه فهرست شده است، تمیز و بدون درهم و برهم است. من طرح ساده و رنگارنگ را دوست داشتم و آن را بسیار بصری و آسان برای پیمایش یافتم.

انجام اسکن آنتی ویروس واقعاً آسان است و تنظیم گزینه های سفارشی سازی دشوار نیست. بنابراین هم برای کاربران پیشرفته و هم برای کاربران متوسط ​​عالی است.

اپلیکیشن موبایل ESET

برنامه ESET در اندروید واقعاً خوب کار می کند . با این حال، در آیفون در دسترس نیست . بنابراین اگر از iOS استفاده می کنید و نرم افزار آنتی ویروس می خواهید، باید به دنبال راه حل امنیتی دیگری باشید.

برنامه موبایل eset آنتی ویروس تحت شبکه

بنابراین، مجبور شدم نسخه اندروید را آزمایش کنم. و همانطور که برنامه های آنتی ویروس گوشی های هوشمند پیش می روند، واقعاً خوب است. این دستگاه دارای ابزار و ویژگی های مفیدی است:

  • اسکنر آنتی ویروس به شما امکان می دهد دستگاه خود را فوراً از نظر ویروس اسکن کنید. همچنین گزینه‌هایی دارد که به شما امکان می‌دهد اسکن‌ها را برنامه‌ریزی کنید یا به محض وصل کردن دستگاهتان، اسکن آنتی‌ویروس را انجام دهد.
  • حفاظت ضد سرقت به شما کمک می کند تا در صورت گم شدن یا سرقت دستگاه خود با استفاده از GPS و بررسی آدرس IP آن، مکان آن را پیدا کنید. همچنین می‌توانید تاریخچه مرور را ببینید و حتی می‌توانید از دستگاه خود اسکرین‌شات بگیرید تا بتوانید دقیقاً ببینید برای چه چیزی استفاده می‌شود. این باید به شما در یافتن آن کمک کند
  • حفاظت ضد فیشینگ با مسدود کردن هر وب سایت یا دامنه ای که در پایگاه داده بدافزار ESET فهرست شده است، اطلاعات شخصی شما را ایمن نگه می دارد.
  • هر زمان که از یک برنامه بانکی یا پرداخت استفاده می کنید، محافظت از پرداخت ، یک لایه حفاظتی اضافی اضافه می کند
  • App Lock برای محافظت از حریم خصوصی شما با جلوگیری از عبور دیگران از داده های شخصی برنامه های شما برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز کار می کند.
  • فیلتر تماس ، هر شماره ناشناخته یا پنهانی را که مدام شما را آزار می دهد مسدود می کند. همچنین به شما امکان می دهد تماس ها را بر اساس شناسه تماس گیرنده و زمان روز فیلتر کنید
  • Connected Home به شما امکان می دهد تمام دستگاه های متصل به شبکه Wi-Fi خانگی خود را ببینید و روتر خود را برای آسیب پذیری های احتمالی اسکن کنید.
  • حسابرسی امنیتی به شما امکان می دهد تنظیمات دستگاه و مجوزهای برنامه خود را بررسی و تنظیم کنید

اپلیکیشن امنیت موبایل ESET چقدر خوب است؟

آنتی ویروس تحت شبکه

هنگام آزمایش برنامه ESET، از اینکه چگونه با موفقیت تهدیدات بدافزار را مسدود کرد و هر برنامه مشکوکی را که سعی کردم از فروشگاه Google Play دانلود کنم، پرچم گذاری کرد، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. اما پس از آن، با توجه به نمره کامل آن در تست های آزمایشگاهی مستقل، به سختی تعجب آور است که عملکرد بی عیب و نقصی داشته باشد.

ویژگی ضد سرقت بسیار مفید بود و به من کمک کرد تا در طول آزمایش خیلی سریع مکان دستگاهم را پیدا کنم. متأسفانه، زنگ هشداری ندارد که بتوانید از راه دور آن را راه‌اندازی کنید تا به کسی هشدار دهد که تلفن شما دزدیده شده است. و گزینه ای برای پاک کردن اطلاعات شخصی شما از تلفن شما ندارد.

جدای از آن، برنامه موبایل ESET برای اندروید واقعاً خوب کار می کند و سطح بسیار خوبی از محافظت را بدون هزینه زمین ارائه می دهد.

سوالات متداول

آنتی ویروس تحت شبکه چیست؟

آنتی ویروس تحت شبکه مجموعه‌ای کامل از برنامه‌های حفاظتی، ماژول‌های امنیتی، ابزارهای پشتیبان‌گیری و نرم‌ افزارهای کاربردی است…

تفاوت آنتی ویروس خانگی و تحت شبکه


اصلی‌ترین تفاوتی که آنتی ویروس خانگی و تحت شبکه دارد در امکانات اضافی و پیشرفته‌ای است که مدل شبکه در زمینه مدیریت دارایی‌های سازمانی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. در مدل خانگی، آنتی ویروس تنها روی یک سامانه منفرد نصب می‌شود و کاربر به تنهایی می‌‌تواند بر روند نصب و به‌روزرسانی آنتی‌ویروس نظارت کند.

نظر بدهید