تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
طراحی سایت ارزان و حرفه ای مطابق اصول سئو و امنیت
12/07/1401 0

نیکی نت با طراحی سایت ارزان و حرفه ای، همواره برای پیشبرد هدف خود یعنی توسعه‌ی کسب و کار اینترنتی قدم برداشته است. با حذف واسطه‌ها، امکانات کم کاربرد در طراحی‌ و استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، قادریم ظرف مدت کوتاهی (۵ تا ۱۲ روز) یک وب‌سایت کاملاً حرفه‌ای، با امکانات بروز، قابل توسعه و منطبق با نیاز شما را در طراحی کنیم.

ارزان بودن طراحی‌ها به معنای بی‌کیفیتی آن نیست. قطعاً کیفیت وب‌سایت و بالا بودن کارایی آن اولین اولویت ما است که همیشه به آن پایبند بوده‌ایم.

چرا طراحی سایت ارزان و حرفه‌ای؟

ما ادعا می‌کنیم وب‌سایت‌هایی که برای شما طراحی می‌کنیم کاملا حرفه‌ای هستند؛ زیرا:

  • کاملا واکنشگرا هستند و در همه‌ی نمایشگرها اعم از موبایل، تبلت، دسکتاپ و… ظاهر بهینه و مناسبی دارند.
  • سرعت و امنیت خوبی دارند
  • مطابق با خواسته و نیاز کارفرما هستند
  • قابلیت توسعه دارند: توجه داشته باشید که توسعه پذیری بسیار مهم است و زیرساخت پیشرفت وب‌سایت شما را در آینده تامین می‌کند
  • وابسته به تیم ما نخواهید بود: حتما نام سیستم اختصاصی یا سایت‌سازهای اختصاصی را شنیده‌اید، استفاده از آنها باعث می‌شود برای توسعه سایت خود به یک شرکت وابسته شوید. روش کاری ما استفاده از سیستم بین‌المللی وردپرس است که در سراسر دنیا شناخته شده است. بعد از طراحی وب‌سایت هر زمان که نیاز به توسعه‌ی وب‌سایت خود داشتید علاوه بر تیم ادمین‌سایت، ده‌ها شرکت دیگر وجود دارند که می‌توانند کار شما را توسعه بدهند و به هیچ عنوان وابستگی نخواهید داشت.
  • اما برای علت ارزان بودن تعرفه‌ها می‌توان به دلایلی همچون موارد زیر اشاره کرد:
  • حذف واسطه‌ها
  • استفاده از پلن بیس و سبک (در ابتدای کار نیاز نیست شما امکانات بیش از حدی به وب‌سایت خود اضافه کنید تا هزینه‌های آن را به دوش بکشید. برای نمونه ممکن است اصلا لازم نباشد سیستم چند فروشندگی داشته باشید. این موارد در حین مذاکرات اولیه بررسی خواهند شد.)


نیکی نت سعی دارد با طراحی و راه اندازی سایت با کیفیت بالا، ضمن حفظ اعتماد و سرمایه‌ی کاربر، با دریافت سفارش ساخت سایت بیشتر در جهت توسعه‌ی کسب و کار آنلاین گامی بردارد. بنابراین با تکیه بر شعار طراحی سایت ارزان و حرفه ای به سمت این هدف در حرکت هستیم. ما از اینکه شما کاربران گرامی با اعتماد خود، در این راه یاری‌مان می‌نمایید، کمال تشکر را داریم.
شما عزیزان می‌توانید برای سفارش ساخت سایت از بخش تماس با ما استفاده نمایید.

شما هم به یک وب‌سایت احتیاج دارید!

دلایل مختلفی وجود دارد برای اثبات اینکه شما برای توسعه‌ی کار خود به یک وب‌سایت احتیاج دارید. دلایلی مثل:

درآمد ۲۴ ساعته را تجربه کنید. حتی در ساعاتی که در حال استراحت هستید وب‌سایت شما در حال معرفی و فروش محصولات شماست!

نمونه‌کار، خدمات یا محصولات خود را حرفه‌ای تر در قالب کاتالوگ‌های آنلاین با کلی تصویر و ویدیو به مشتری نشان دهید.

خدمات خود را به یک یا چند شهر محدود نکنید. خدمات شما در اینترنت به افراد زیادی در سرتاسر جهان معرفی خواهند شد.

بیشتر افراد جامعه، خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. کاربران باید شما را در اینترنت بیابند.


تیم متخصص نیکی نت با طراحی وب‌سایت حرفه‌ای به رشد فعالیت شما در عرصه‌ی اینترنت می‌اندیشد. طراحی وب‌سایت با هزینه‌ی مناسب می‌تواند راهی برای جهش کار شما به سمت موفقیت باشد. اگر دوست دارید ده‌ها دلیل دیگر بر ضرورت راه اندازی وب‌سایت را بدانید مقاله‌ی اهمیت داشتن سایت را مطالعه کنید.

برای داشتن یک وب‌سایت با امکانات بالا کافیست تلفن خود را بردارید و با شماره‌ی مندرج در سایت تماس بگیرید. ایده‌ی خود را مطرح کنید و مناسب‌ترین هزینه را از تیم ما بشنوید.

مشاهده تعرفه خدمات طراحی

ویژگی‌ وب‌سایت‌های طراحی شده در نیکی نت

تمامی وب‌سایت های اختصاصی از صفر و طبق اصول مشخص طراحی می‌شوند. این وب‌سایت‌ها قابلیت نمایش در تمامی دستگاه‌ها از جمله موبایل، تبلت، لپتاپ و.. را دارند.

ما در نیکی نت خود را موظف می‌کنیم به طراحی وب‌سایت ایمن بپردازیم و تا جای ممکن امنیت سایت را افزایش دهیم. از دیگر ویژگی‌های وب‌سایت‌های طراحی شده بهینه بودن سرعت و رعایت اصول سئو در آنهاست.

علاوه بر موارد فوق شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی کار ما این است که شما را به یک مشتری دائم تبدیل خواهیم کرد! بله درست است بسیاری از افرادی که تا الان با تیم نیکی نت همکاری داشته اند به دلیل پشتیبانی مناسب و کیفیت مطلوب دیگر به سراغ شرکت های دیگر نمی‌روند.

مراحل انجام پروژه طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و حرفه ای مطابق اصول سئو و امنیت

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت

حتما برای شما هم پیش آمده که با شروع پروژه طراحی سایت اولین چیزی که به ذهنتان می رسد قیمت این پروژه است. اغلب این اتفاق می افتد، حتی در هنگام خرید یا اینکه ممکن است به وسیله ای نیاز داشته باشید اما به دلیل هزینه بالا از آن صرف نظر کنید. در بیشتر موارد حتی نیازی به دانستن هزینه نیست، اما ناخودآگاه قیمت را می پرسیم. این نشان دهنده اهمیت این موضوع برای ما ایرانیان است. طراحی سایت مانند هر محصول یا خدماتی قیمت خود را دارد. قیمت ها بسیار متفاوت است و شرکت های مختلف از 500 هزار تومان تا بیش از صدها میلیون تومان برای سایت هزینه می کنند.

تاثیر شرکت های طراحی سایت بر قیمت

شرکت های سازنده وب سایت یکی از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت هستند.  شرکت های بزرگ دارای بخش های مختلفی هستند. به عنوان مثال این نوع شرکت ها دارای چندین بخش برای توسعه وب سایت خود هستند مانند تیم طراحی گرافیک ، تیم برنامه نویسی، تیم پشتیبانی، تیم آموزشی و تیم بهینه سازی و این افراد معمولا در زمینه کاری خود تخصص دارند.

با این حال، شرکت های کوچکتر احتمالا فقط تیمی از برنامه نویسان و طراحان گرافیک دارند. یکی از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت، تخصصی بودن شرکت طراحی سایت می باشد.

علاوه بر این تخصص، عوامل دیگری نیز در شرکت های طراحی سایت دخیل هستند. این عوامل را می توان جغرافیای شرکت در نظر گرفت. بنابراین شرکت‌های طراحی وب در کلان‌شهرها به دلیل هزینه‌های بالاتری مانند اجاره و موارد مشابه، پول بیشتری دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، سفارش طراحی سایت در تهران به وضوح مستلزم هزینه بالاتری نسبت به هزینه طراحی سایت در یک شهر کوچکتر است.

دامنه وب سایت و تاثیر آن در قیمت طراحی سایت

فاکتور مهم دیگر دامنه وب سایت است. منظور ما نام سایت نیست. بلکه مخفف TLD یا به فارسی دامنه سطح بالای سایت است. به زبان ساده هر قسمتی که بعد از نام سایت و بعد از نقطه استفاده شود TLD نامیده می شود. مثلا .com .ir .net .org

هزینه های اصلی خرید دامنه وب سایت مربوط به این قسمت می باشد. بنابراین دامنه .com متعلق به تمام دنیاست در حالی که دامنه ir مختص ایران است و استفاده از آن در کشورهای دیگر رایج نیست. به عنوان مثال برای خرید دامنه دات کام باید به دلار پورسانت پرداخت کنید که این مبلغ بیش از 300 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که دامنه ir را با کمتر از 50 هزار تومان می توان تهیه کرد.

دامنه های گران تری مانند .name، .shop و … نیز وجود دارند که برای خرید آنها باید به نوع کاربری سایت خود توجه کنید. به عنوان مثال، .name برای سایت های شخصی و سایت های رزومه استفاده می شود. پس از خرید دامنه، باید به سراغ خرید هاست بروید.

تاثیر هاست در هزینه طراحی سایت

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود. همان متنی که می خوانید روی هاست ذخیره می شود و از آنجا برای شما ارسال می شود.

هاست دارای ظرفیت ویژه و حجم محدود می باشد. بنابراین تعداد هاست ها را می توان 5 گیگابایت، 10 گیگابایت، بیشتر یا کمتر در نظر گرفت.

هاست ها نیز باید دائما به روز شوند. بنابراین اگر هاست ماهیانه دریافت می کنید، برای استفاده از آن باید هزینه ای ماهانه بپردازید.

انتخاب و خرید هاست مناسب بحثی کاملا تخصصی است و برای اینکه بتوانید هاست مناسب تهیه کنید باید با افراد متخصص مشورت کنید. دلیل این امر ممکن است این باشد که اگر یک هاست با ظرفیت بالا تهیه کنید، حجم زیادی از هاست به سختی استفاده می شود و پول زیادی هدر می رود. اگر هاست شما کوچک است، احتمالاً در آینده ای نزدیک فضای شما کم شده و سرعت شما کاهش خواهد یافت.

سیستم مدیریت محتوا و تاثیر آن بر تعرفه طراحی سایت

می توان گفت این بخش بیشترین تاثیر را در هزینه طراحی وب سایت دارد. یک سیستم مدیریت محتوا به شما کمک می کند تا به راحتی محتوای سایت خود را بدون هیچ دانش برنامه نویسی تغییر دهید. نه فقط محتوا، بلکه هر بخشی از سایت که نیاز دارید. سیستم مدیریت محتوا به دو دسته تقسیم می شود. اولی سیستم مدیریت محتوای آماده و دومی سیستم مدیریت محتوای تخصصی.

سیستم مدیریت محتوا مانند یک برنامه است و شما می توانید آن را در کمتر از ده دقیقه در سایت خود فعال کرده و دست به کار شوید. سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا جزو محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا میباشد.

در انتهای دیگر این طیف، سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی قرار دارند. برای اینکه بتوانید از یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده کنید، به کمک یک برنامه نویس حرفه ای نیاز دارید که یک کنترل پنل برای شما ایجاد کند. همانطور که از نام آن پیداست، استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بسیار گرانتر از استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای آماده است.

طراحی گرافیکی و بصری سایت

پس از انتخاب و تهیه سیستم مدیریت محتوا، نوبت به طراحی رابط بصری یا کاربری وب سایت می رسد. طراحی رابط کاربری به معنای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت است. هر قسمتی که کاربران به آن دسترسی دارند باید دارای طراحی خاصی مرتبط با طراحی کل سایت باشد. باید در نظر داشته باشید که 94 درصد از کاربران هنگام ورود به سایت اول از همه به طراحی سایت توجه می کنند و بسیاری از آنها به دلیل ظاهر نامناسب سایت را ترک می کنند.

برای درک اهمیت تاثیر طراحی بصری بر هزینه طراحی سایت لازم به ذکر است که گاهی هزینه طراحی چند صفحه چند میلیون تومان است. زیرا طراح این بخش باید مخاطبان شما را به طور کامل شناسایی کند و با توجه به نوع مخاطب، نوع سازمان و … شروع به توسعه طرح اولیه کند.

به محض شروع این قسمت، کد نویسی سایت یا همان نوع سیستم مدیریت محتوا شروع می شود. از آنجایی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعریف مجدد آن را نادیده می گیریم. پس از تکمیل کدنویسی و تحویل وب سایت، بحث در مورد یادگیری نحوه استفاده از وب سایت آغاز می شود.

آموزش وب سایت

پس از ارائه وب سایت، بحث در مورد نحوه استفاده از وب سایت وجود خواهد داشت. در این بخش، شرکت پروژه جلسات آموزشی را برای کارفرما و سازمان برگزار خواهد کرد. این راهنمایی اصول اولیه  تا تغییرات عمده را بدون نیاز به کدنویسی در وب سایت را پوشش می دهد.

بسیاری از شرکت ها افراد خاصی را برای آموزش استخدام می کنند و این افراد یک بار تیم کارفرما را آموزش می دهند. اما ایران سایت ویدئوهایی را در پورتال خود و در پنل کاربری ارسال می کنند تا کارفرما بتواند در آینده دوباره این آموزش ها را مشاهده کند. این عمل کارفرما را برای پاسخگویی به سوالات پایه در آینده آسان تر می کند.

همانطور که گفته شد هر یک از این قسمت ها شامل هزینه ای می باشد و می تواند هزینه طراحی وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد. پس از اتمام آموزش، شرکت طراحی هرگز نباید سایت شما را فراموش کند. احتمالاً خواهید گفت چرا؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

امنیت و پشتیبانی سایت و تاثیر آن در قیمت طراحی سایت

سایت مانند یک درخت کوچک است. باید دائماً از آن مراقبت کرد تا به درختی بزرگ تبدیل شود. باید از هر گونه تهدید خارجی محافظت شود. سایت دقیقا مشابه این نهال تازه متولد شده است. سایت باید دائماً نگهداری شود تا مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود برطرف شود.

از سوی دیگر، برای جلوگیری از حملات خارجی، امنیت یک وب سایت باید دائما بررسی شود. این حملات گاهی اوقات می تواند به قدری شدید باشد که اطلاعات کاربر را در معرض دید قرار دهد که می تواند منجر به از دست دادن اعتماد به برند شما شود.

بیایید به این نکته به عنوان یک بخش مهم توجه کنیم: اگر شرکت امنیت و پشتیبانی را ارائه نمی دهد، به هیچ وجه با این شرکت همکاری نکنید. همانطور که تجربه نشان می دهد، عواقب ناخوشایندی در انتظار شما خواهد بود. یک شرکت طراحی سایت همیشه متخصصان امنیت وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد و وب سایت شما را حفظ می کند.

حال شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و شرکت طراحی محافظت و پشتیبانی قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد. تمام مسیری که تا به اینجا طی کردیم به یک هدف ختم می شود و آن هم ارتقاء وب سایت در اینترنت و افزایش فروش و خدمات است . اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

بهینه سازی سایت

بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار سئو به معنای بهینه سازی وب سایت شماست تا کاربران تجربه خوبی از وب سایت شما داشته باشند. این به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام جستجوی کلمات مرتبط با صنعت شما، وب سایت شما را مرور کنند و محصولی را از شما بخرند. می توان گفت که بهینه سازی وب سایت نسبت به تبلیغات کم هزینه تر و موثرتر است.

اکنون که با مفهوم بهینه سازی آشنا شدید، باید از تأثیر این بخش بر هزینه طراحی وب سایت نیز آگاه باشید. بهینه سازی معمولا بخشی از فرآیند طراحی وب سایت نیست، اما پروژه پس از تکمیل وب سایت شروع می شود. هزینه بهینه سازی معمولا با توجه به عملکرد رقبا، سختی کلمات کلیدی هدف، اندازه وب سایت و در نهایت تجربه متخصصان سئو تعیین می شود. می توان گفت که هزینه سئو تقریبا برابر با هزینه طراحی وب سایت است و در اکثر موارد هزینه سئو چندین برابر هزینه طراحی وب سایت است.

در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است و ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته استفاده از این امکانات براساس درخواست مشتریان طراحی سایت است و وجود آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که وجود آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین قیمت طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد.

یکی از موارد مهم در سفارش طراحی قیمت طراحی سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و امکانات موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی قیمت طراحی سایت با توجه به اختصاصی یا وردپرس بودن آن محاسبه می شود و براساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و دامنه، پشتیبانی، مدت زمانی که قرار است طراحی سایت انجام شود و سایر سرویس هایی که مشتری درخواست دارد که در طراحی سایت کسب و کار خود استفاده شود قیمت گذاری می شود.  نکته مهمی که وجود دارد این است که طراحی سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به سرویس و امکانات، نوع قالب و مدت زمان تحویل کار تعیین می شود. هزینه های طراحی سایتی که نیاز به کد نویسی داشته باشد بیشتر از طراحی سایت با قالب آماده است اما معمولا کارشناسان متخصص در این زمینه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند که از قالب اختصاصی به جای کد نویسی برای طراحی سایت خود استفاده کنند تا هزینه سفارش سایت فروشگاهی برای آن ها سنگین نشود. قیمت نهایی سفارش طراحی سایت می تواند یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت باشد. به عبارت دیگر هرگز نمی توان یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و استاندارد را با قیمتی ارزان انجام داد. بنابراین چنان چه برای پروژه سایت خود قیمت ارزان را مد نظر دارید بایستی خودتان را برای دردسرهایی نظیر عدم پشتیبانی شرکت مجری پروژه، کسب رتبه پایین در موتورهای جشت و جو و هزینه های سنگین اجرای مجدد پروژه آماده کنید. 

فاکتورهای مهم قیمت

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهایی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • •    رابط کاربری
  • •    زبان برنامه نویسی
  • •    طراحی اختصاصی
  • •    دامنه و هاست
  • •    خدمات پشتیبانی 
  • •    مدت زمان تحویل پروژه

تعرفه طراحی سایت با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا به مشتری اعلام می گردد. چنانچه مشتریان درخواست امکانات و سرویس های بیشتری در طراحی داشته باشند با توجه به مدت زمان انجام پروژه طراحی وبسایت و نوع طراحی آن، هزینه طراحی سایت مشخص می شود. پیشنهاد ما این است که قبل از طراحی سایت فاکتورهای مهم برآورد هزینه طراحی سایت را بررسی کنید و پس از آن برای کسب و کار خود بهترین و مقرون به صرفه ترین طراحی سایت را داشته باشید. 

نکات مهم در مورد هزینه

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به طراحی سایت دارید. ابتدا دامنه و هاست مورد نظر را برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا خریداری کرده و پس از آن نوبت به طراحی قالب مناسب برای سایت می رسد. اولین چیزی پس از ورود به سایت نظر کاربر را به خود جلب می کند طراحی سایت است. زیبایی در طراحی سایت می تواند احساس راحتی و آرامش را به کاربر القا کند و او را برای مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد. چنانچه سایت از نظم خاص برخوردار نباشد و رنگ بندی، اندازه فونت و عکس های استفاده شده در آن از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در همان نگاه اول کاربر از ماندن در سایت منصرف شده و سریعا سایت شما را ترک خواهد کرد. چه مواردی در سفارش و قیمت طراحی سایت برای تمام کاربران حرفه ای و مبتدی اهمیت دارد که لازم است به آن توجه کنیم و در حقیقت می تواند از بروز اشتباه جلوگیری کند. نکته مهم دیگری که در قیمت طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا بهینه سازی سایت یا سئو بر عهده طراح سایت است یا خیر؟ سئو در واقع مجموعه ای فعالیت هایی است که باعث بهبود جایگاه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر گوگل می شود. بخشی از بهینه سازی سایت به مسایل فنی سایت مربوط است و بخشی دیگر در زمان طراحی سایت انجام می شود. چنانچه طراحی سایت برپایه سئو انجام شود سایت در مدت زمان کوتاهی به نتیجه و هدف مطلوب که همان افزایش جذب مشتری و سود فروش بیشتر می رسد.

جهت مشاوره و اخذ راهنمایی از طریق اطلاعات تماس مندرج در زیر سایت  با نیکی نت در ارتباط باشید.

🎇سوالات متداول:

⭕ کمترین هزینه برای ساخت یک سایت چقدر است؟

درجواب این سوال میتوان گفت که هزینه ها با مواردی که مشتریان از ما درخواست میکنند متغیر است و نمیتوان عدد دقیقی داد.

✔ سریعترین روش برای طراحی سایت چیست؟

برای ساخت سایت امروزه بسیاری از طراحان از قالب های آماده و از بستر وردپرس استفاده میکنند که زمان طراحی سایت را خیلی کاهش داده است.

نظر بدهید