تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
پیش بینی قیمت شیبا در سال 2022
25/05/1401 0

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2022 : ارزهای دیجیتال در سال 2008 با اختراع بیت کوین آغاز شدند – پولی که می‌توانست در اینترنت ایجاد، معامله و ردیابی شود.

از آن زمان، ارزهای رمزنگاری شده چندین برابر شده اند. برخی از آنها برای شکست دادن بیت کوین در سهولت استفاده، هزینه و سرعت طراحی شده اند. برخی دیگر به عنوان نشانه‌هایی برای نسخه‌های جدید بلاک چین، روشی برای ردیابی و حسابداری آنلاین امن که ارز دیجیتال را ممکن می‌سازد، خدمت می‌کنند.

سایر سکه های جدید کریپتو فقط برای سرگرمی ایجاد شده اند. شیبا اینو آن نوع سکه است.

Furry Finance: Shiba Inu چگونه ایجاد شد

رمز ارز شیبا اینو که به نام یک سگ شایان ستایش ژاپنی نامگذاری شده است، به عنوان تمسخر دوج کوین متولد شد که به عنوان تقلیدی از بیت کوین طراحی شده بود. زمانی که کارآفرین ایلان ماسک از توییتر برای تبلیغ dogecoin استفاده کرد، ارزش آن به شدت افزایش یافت.

سپس یک فرد یا گروه ناشناس به نام ریوشی در آگوست 2020 با شیبا اینو، معروف به “قاتل دوج کوین” وارد شد.

هر دو dogecoin و shiba inu «سکه‌های میم» هستند که بیشتر برای نمایش گرایش‌ها یا ایده‌ها طراحی شده‌اند تا کاربردی. شیبا اینو در اواخر سال 2021، زمانی که ماسک چند عکس از فلوکی، شیبا اینو واقعی او، توییت کرد، دوج کوین را دنبال کرد. توئیت های ماسک با نزدیک به 70 میلیون دنبال کننده، موج سنگینی در بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال ایجاد کرد.

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2022

شیبا اینو مانند آتش سوزی شروع به گسترش می کند

ارز دیجیتال با ارزش کل بازار و قیمت اندازه گیری می شود. بسته به اشتیاق زودگذر معامله گران، این معیارها می توانند روز به روز به شدت تغییر کنند. هیچ چیز پشتیبان ارز دیجیتال نیست مگر ارزش احتمالی آن به عنوان ذخیره ارزش یا وسیله مبادله.

از آنجایی که چنین ارزشی به بازاریابی و نوآوری فنی بستگی دارد و پول دیجیتال جدید دائما در حال ایجاد است، سرمایه‌گذاران در حال انجام ریسک قابل توجهی هستند. 

یک سال خوب در سال 2021

اعداد به طور پیوسته برای shiba inu تا سال 2021 افزایش یافت. معیارها در اکتبر همان سال به اوج خود رسید، زمانی که قیمت یک سکه shiba inu به 0.00008 دلار رسید – افزایش 1000 درصدی نسبت به 25 روز قبل.

برای مدت کوتاهی، شیبا اینو ارزش بازاری بیشتری نسبت به دوج کوین داشت و از نظر ارزش کل بازار به ۱۰ ارز دیجیتال برتر از همه ارزهای دیجیتال رسید.  

موارد استفاده جدید

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2022

معامله گران با موفقیت برای Robinhood ، یک پلت فرم معاملاتی تلفن همراه محبوب، درخواست دادند تا این سکه را در دسترس خریداران و فروشندگان قرار دهد و همچنین در Kraken نیز در دسترس است.

همچنین، یک سری از 10000 شیبوشی – طرح‌های گرافیکی که نشان دهنده نژاد مشهور در حال حاضر – به بازار آمدند. این توکن‌های غیرقابل تعویض ، محبوبیت سکه را بیشتر می‌کنند. اما برای موفقیت برای سرمایه گذاران، یک سکه باید بیش از یک تازگی باشد.

موارد استفاده برای سکه SHIB به آرامی ظاهر می شود. به عنوان مثال، Shopping.io از آن پشتیبانی می‌کند، بنابراین دارندگان می‌توانند تا حدودی از سکه برای خرید از Amazon، eBay و Walmart استفاده کنند. Newegg شروع به پذیرش shiba inu قبل از تعطیلات سال گذشته کرد. علاوه بر این، SHIB اکنون نماد اصلی متاورس جدید Shiba است که کاربران می‌توانند از سکه‌ها برای ضرب کردن زمین استفاده کنند.

ممکن است آن فراجهان در حال گسترش باشد. به گزارش FXStreet، شیبا اینو با The Third Floor، یک شرکت تجسم‌سازی که با مارول همکاری می‌کند، برای ایجاد محیط‌ها و مکان‌های دیدنی در متاورز شیبا شریک شده است. زمان نشان خواهد داد که آیا پروژه‌های شیبا اینو – به ویژه متاورس آن – به نتیجه خواهند رسید یا خیر.

رفتن به سگ ها

Shiba inu از بالاترین قیمت خود در اکتبر 2021 به 0.00001234 دلار در 22 ژوئیه سقوط کرد – تقریباً 85 درصد کاهش. اگر هیاهوی اطراف سکه محو شود، ممکن است سکه هرگز به آن سطوح باز نگردد. کاهش عمومی در بازار ارزهای دیجیتال، از جمله سکه های پیشرو بیت کوین و اتریوم، قیمت SHIB را نیز سرد می کند.

پیش بینی ها

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2022

آیا سکه شیبا اینو آینده ای دارد؟ چندین وب سایت در زمینه پیش بینی قیمت سکه shiba inu خوشبین هستند. پیش بینی قیمت سکه معتقد است که SHIB می تواند تا پایان سال 2022 44 درصد افزایش یابد. Coin Gape هدف 0.00008368 دلاری را برای امسال پیش بینی کرد که 577 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی آن دارد. میانگین پیش‌بینی Wallet Investor این است که SHIB تا پایان سال 5% از قیمت فعلی خود به 0.0000130 دلار افزایش خواهد یافت.

و برای آنچه ارزش دارد، Gov Capital پیش‌بینی می‌کند که تا 22 ژوئیه 2023 به 8.42 دلار می‌رسد — 68122877 درصد افزایش.

موارد استفاده قابل توجه کوتاه، ارزش اصلی shiba inu در سطح تبلیغات آن است. این باعث می‌شود که تحلیلگران در تقلا برای پیش‌بینی احساسات سرمایه‌گذاران در این مسیر باشند – کاری بسیار دشوار.

معامله گر، توجه کنید: آیا باید سرمایه گذاری کنید؟

این پیش‌بینی‌ها بازدهی قابل توجهی را در سال جاری و طی چند سال آینده پیش‌بینی می‌کنند. روی کاغذ، این نوع بازده مطمئناً از هر چیزی که احتمالاً توسط سهام، اوراق قرضه یا تقریباً هر نوع سرمایه گذاری دیگری ارائه می شود، بیشتر است.

اما ارزهای دیجیتال، و به ویژه ارز مِم، در معرض روندهای مخرب مالی برای سرمایه گذاران بی احتیاط هستند. حتی جدای از ماهیت بسیار سوداگرانه آنها، هنگام معامله ارزهای دیجیتال، کارمزدها و هزینه هایی دریافت می شود و بسیاری از سرمایه گذاران در نهایت هیچ چیز ندارند.

پیش‌بینی بازارها سرگرم‌کننده است و در نظر گرفتن امکانات ارز دیجیتال جذاب است – به‌ویژه ارز دیجیتال آنقدر ارزان که می‌توانید نزدیک به نیم میلیون سکه با قیمت ۵ دلار بخرید. اما اقدام عاقلانه این است که قبل از پرداخت هر گونه پولی در مورد shiba inu به طور کامل تحقیق کنید و هرگز چیزی را که نمی توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید .

نظر بدهید