تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
آینده ارز دیجیتال چیلیز
25/05/1401 0

چیلیز: بازی قدرتمند یا توانمندسازی بازی

آینده ارز دیجیتال چیلیز

امروزه اینترنت پادشاه نهایی است. در سرتاسر جهان، مبادله عظیم داده ها بر روی سرورهای مختلف رخ می دهد و تبادل اطلاعات صرفاً بر داده های ارائه شده متکی است. با این حال، اگر منبع داده واقعی نباشد یا داده ها به درستی ذخیره نشود، کل جهان ممکن است به یک فاجعه برسد.

در همین راستا، بخش های سرگرمی، به ویژه ورزش های الکترونیکی و بازی، دستخوش یک تغییر پارادایم شده اند. به لطف ظهور بلاک چین که بسیاری از شبکه‌ها به پتانسیل ذاتی الگوریتم‌ها و رمزنگاری پی بردند و چگونه می‌توان از آن برای هماهنگ کردن بخش سرگرمی استفاده کرد. پلتفرم منحصربه‌فرد Chiliz با ترکیب اصول مالی غیرمتمرکز و بلاک چین، این امتیاز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از انواع مزایای علم و فناوری استخراج آن‌ها بر اساس یک الگوریتم ریاضی، به‌ویژه برای بخش‌های ورزش‌های الکترونیکی و بازی‌ها استفاده کنند. قبل از اینکه به پیش بینی قیمت چیلیز بپردازیم، اجازه دهید نگاهی به برخی از ویژگی های منحصر به فرد چیلیز بیندازیم.

بررسی اجمالی چیلیز

ارز دیجیتالفلفل
نماد تیکCHZ
قیمت0.1185 دلار
تغییر قیمت 24 ساعته-4.73٪
تغییر قیمت 7d+5.71٪
بازار سرمایه858,607,381 دلار
عرضه در گردش6,000,387,493 CHZ
حجم معاملات129,125,805 دلار
اوج تمام وقت0.8915 دلار
پایین ترین زمان0.004001 دلار
ROI شیلی+565.73٪
آینده ارز دیجیتال چیلیز

تجارت چیلیز در حال حاضر

چیلیز: چشم انداز

Chiliz با ظاهر شدن در بزرگترین چشم انداز بلاک چین، به طور رسمی در سال 2019 راه اندازی شد، حتی اگر بذرهای فکر برای یک پلت فرم اجتماعی فعال در سال 2016 به نام و سبک Socios.com کاشته شد. هر ورزش یا ورزش الکترونیکی در جهان می تواند از تقاضای طرفداران پول درآورد. چیلیز در فعال کردن و کسب درآمد از مخاطبان از طریق تعامل رادیکال طرفداران با مدیریت تیم های مورد علاقه پیشگام است.

این یک موتور “کنترل جمعیت” است که می تواند به طرفداران حق رای برای هر ورزش جهانی بدهد. طرفداران ورزش های الکترونیکی می توانند به تیم های مورد علاقه خود در دنیای ورزش های الکترونیکی رای دهند. تعاملات مبتنی بر بلاک چین از طریق توکن Chiliz به طرفداران بازی در سراسر جهان کمک کرده است تا با خرید توکن‌های طرفداران از طریق صرافی ارز دیجیتال، از تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود حمایت کنند. با توانمندسازی آنها برای تبدیل شدن به تأثیرگذاران هر موجودیت رقابتی، تجارب تعامل روزمره طرفداران را ترویج می کند.

چیلیز: باشگاه هواداران:

یکی دیگر از عوامل پیروی از طرفداران که در این چشم انداز شبکه Chiliz ظاهر می شود، توکن بومی CHZ است که طرفداران را قادر می سازد تا با استفاده از توکن های فن، حق رای توکن شده Chiliz را خریداری یا بفروشند . این توکن همچنین دسترسی به دفتر رمزگذاری شده مالکیت حقوق رای را فراهم می کند. ارائه توکن فن (FTO) توکن های فن محدود را ارائه می دهد. طرفداران ورزش می توانند از باشگاه هایی مانند آث میلان، اف سی بارسلونا، پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید از طریق توکن های هوادار که در پلتفرم تعامل هواداران در دسترس هستند، حمایت کنند. باشگاه فوتبال یوونتوس اولین کسی بود که توکن تیم را از طریق وب سایت Socios.com راه اندازی کرد. این وب سایت از توکن های CHZ به عنوان ارز انحصاری روی پلتفرم استفاده می کند.

از آن زمان، هیچ نگاهی به گذشته وجود نداشته است، و موجی از هزاران تیم همه کاره از این قبیل به نیروی محرکه جدایی ناپذیر این پلت فرم تبدیل شده اند، از جمله ترکیبی متنوع از ورزش هایی مانند فوتبال، بسکتبال و تیم های ورزشی. جدا از همکاری با تیم NBA، این شبکه با یوونتوس و پاری سن ژرمن شریک است. اگر شبکه به همین شکل به رشد خود ادامه دهد، تحلیل قیمت بر اساس پیش‌بینی چیلیز تأثیر مثبتی خواهد داشت و آن را به سرمایه‌گذاری خوبی تبدیل می‌کند.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

چیلیز: معماران امپراتوری:

الکساندر دریفوس رهبری مشعل پایه گذاری شبکه Chiliz و کاشت بذر را در سال 2016 برای پلتفرم Socios در دست دارد. او با داشتن موقعیت‌های قابل‌توجهی در سایر شرکت‌ها، به عنوان عضو موسس Webcity، یک پلتفرم راهنمای تورهای شهری در سراسر اروپا، اعتبار خود را دارد. نام او در میان جامعه پوکر، به ویژه اولین فرانسوی آنلاین، محبوب است.

اما دیسکین از سال 2018 عقل خود را به عنوان مدیر عملیاتی به شبکه Chiliz وام داده است و نقشی محوری در ارتباطات شرکت ایفا کرده است. او تجربه زیادی در صنعت رسانه دارد و بنابراین شبکه سرگرمی چیلیز به شدت از بینش او بهره می برد.

یکی دیگر از بازیگران نقش مهم در شبکه سکه CHZ، مکس رابینوویچ بوده است که استراتژی‌های هوشمندانه خود را در اختیار شبکه قرار داده است و مشارکت‌های او مثال زدنی بوده است.

چیلیز: ویژگی های انحصاری

در طول سال‌ها، دانشمندان و ریاضیدانان طلسم بلاک چین را در بخش‌های مختلف صنعت انجام دادند. با این حال، اغراق آمیز نیست اگر بگوییم که تنها چیلیز تنها شبکه جسورانه ای بوده که دنیای ورزش را معامله کرده است. شبکه Chiliz نه تنها ملزومات بلاک چین را به دنیای بازی مرتبط کرده است، بلکه تضمین کرده است که سرمایه‌گذاران در سراسر جهان برای سرمایه‌گذاری‌هایشان در ورزش‌های الکترونیکی با نماد خود، CHZ، محافظت می‌شوند. جای تعجب نیست که این در کنار مشارکت آنها از هر گوشه و کنار جهان است.

این ویژگی منحصر به فرد، ویژگی های غیرمتمرکز ارائه شده توسط بلاک چین Chiliz را بیشتر افزایش داده است. یکی دیگر از عوامل حاکم در شبکه Chiliz Coin ویژگی PoA است، یعنی قدرت اختیار . این اجماع توسط الگوریتم تحمل خطا بیزانسی کنترل می شود که آن را به یک شبکه کاملا امن تبدیل می کند. بر خلاف مکانیسم اثبات سهام و اثبات کار که فقط اعتبار سنجی هایی دارد که با مصرف انرژی بیشتر برای اهداف محاسباتی می توان به آنها اعتماد کرد.

Chiliz به عنوان یک ارز دیجیتال منبع باز، عمومی، یک نقشه راه دیجیتالی است که با هدف اصلی ذخیره سازی و بازیابی داده های مبتنی بر بلاک چین با تمرکز ویژه بر بخش های ورزشی و بازی ایجاد شده است. شبکه توکن CHZ به طور ویژه ارز دیجیتال CHZ خود را برای معامله گران و سرمایه گذاران و مؤسساتی ایجاد کرده است که به آنها اجازه می دهد در صرافی های متعدد معامله کنند و از افزایش قیمت بهره مند شوند. Chiliz اطلاعات کاربران را کسب درآمد می کند و ویژگی منحصر به فرد Chiliz این است که کاملاً کنترل نشده است و هیچ مقرراتی در پس زمینه وجود ندارد.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

Vantage Chiliz: چه چیزی برای من وجود دارد؟

به عنوان یک طرفدار بازی، مهمترین سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه ادعای خود را برای تیم مورد علاقه خود مطرح کنید و چگونه با حفظ ارتباط با تیم خود در دنیای بازی و ورزش های الکترونیکی بسیار تعاملی باقی بمانید. این یک عامل گره ای است که ویژگی های انتقال داده را برمی شمارد.

شبکه Chiliz برای این منظور جبران کرده است: CHZ توکن بومی که به ذخیره توکن های CHZ کمک می کند و بازیابی ایمن آنها را تضمین می کند. همین امر در مورد سرعت اجرای CHZ نیز صادق است. از آنجایی که کل اکوسیستم Chiliz حول پروتکل غیرمتمرکز می چرخد، کل فرآیند به سرعت در یک محیط امن کار می کند.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

چیلیز: تحلیل تکنیکال

Chiliz در آگوست 2019 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون بیش فعال بوده است. تنها در عرض 30 دقیقه پس از راه اندازی، با اخباری مبنی بر رسیدن به سطح 0.0150 دلار در مقایسه با رقبای خود مانند بیت کوین، در صرافی ظاهر شد. در ژانویه 2020، شاهد بیشترین افزایش قیمت به 0.009 دلار برای یک Chiliz بود. اما این روند چندان دوام نیاورد و به دلیل تاثیر همه گیر تا مرز 0.004 دلار سقوط کرد. افزایش قیمت Chiliz (CHZ) که در سال گذشته اتفاق افتاد با اعلام پروژه Chiliz برای سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری در توکنیزاسیون رسانه ها، مارک ها و خرده فروشی مرتبط است.

در نوامبر 2020، قیمت چیلیز به کمتر از 0.010 دلار رسید و تا ژانویه 2021، فقط بهبودی حاشیه ای را نشان داد. با این حال، عملکرد Chiliz در آغاز سال 2021 به طور شگفت‌آوری برای سرمایه‌گذاران موهبت بوده است، زیرا قیمت تا فوریه 2021 به سطح 0.0340 دلار رسیده است. از آن زمان، هیچ نگاهی به CHZ/USD در جبهه قیمتی وجود نداشته است. جلد. از ابتدای ماه مارس، قیمت چیلیز رشد فوق‌العاده‌ای را منعکس کرد و رکورد جدیدی را در 0.89 دلار ثبت کرد. با این حال، پس از آن، توکن با اصلاح جزئی مواجه شد، اما بعداً سطح قیمت 0.40 دلار را حفظ کرد.

در آوریل گذشته، قیمت CHZ صعودی عظیم را نشان داد و به 0.758 دلار رسید، اما بعداً به 0.21 دلار کاهش یافت. سپس قیمت چیلیز تا اوایل آگوست 2021 ادامه یافت. در ماه سپتامبر قیمت CHZ دوباره به مرز 0.4 دلار رسید اما بعداً با کاهش شدید روبرو شد و تا 0.24 دلار سقوط کرد و تا پایان اکتبر به معاملات جانبی ادامه داد. پس از آن بهبود قابل توجهی را تجربه کرد و در نوامبر گذشته به بالاترین سطح 0.55 دلار رسید. با این حال، چیلیز پس از رسیدن به 0.5 دلار، طبق سیگنال های نزولی، روند نزولی مستمری را نشان می دهد و در حال حاضر، حدود 0.25 دلار معامله می شود. محتوای پیش‌بینی CHZ ذکر شده در محتوای وب‌سایت بر اساس پیش‌بینی ما از حداقل قیمت، سطح مقاومت، حداکثر قیمت و سایر شاخص‌ها است. ما از شما درخواست می کنیم تحقیقات خود را انجام دهید که حداکثر قیمت پیش بینی شده را پیشنهاد می کند، 

آینده ارز دیجیتال چیلیز

پیش بینی قیمت Chiliz: توصیه های استاد را در مورد پیش بینی Chiliz (CHZ) دنبال کنید

کارشناسان می گویند که پیش بینی قیمت سکه Chiliz (CHZ) نشان می دهد که قیمت کریپتو Chiliz در دسامبر 2022 حدود 0.26 دلار خواهد بود. پیش بینی خوش بینانه افزایش 50٪ با قیمت آتی 0.30 دلار در یک سال و افزایش بیشتر به 1.56 دلار در سال آینده را پیش بینی می کند. پنج سال.
پیش بینی قیمت

به گفته کارشناسان پیش‌بینی قیمت سکه چیلیز ، زمان بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در چیلیز است زیرا ممکن است در یک سال آینده قیمت از 0.79 دلار عبور کند! در پایان سال، حداکثر قیمت مورد انتظار ممکن است حدود 0.73 دلار باشد که +265٪ قیمت فعلی است.GOV Capital

در ژانویه 2022 قیمت با 0.27 دلار شروع شد، طبق پیش بینی قیمت Chiliz در سال 2022، قیمت Chiliz تا پایان سال 0.24 دلار خواهد بود، با یک روند خوش بینانه در چند سال آینده بین 0.34-0.5 دلار.
جانوران تجارت

طبق گفته کارشناسان پیش‌بینی قیمت Chiliz، ما یک روند صعودی بلندپروازانه برای سال 2022 ایجاد کرده‌ایم، ادعا می‌کند که سال 2022 با در نظر گرفتن همه عوامل، سال بی‌عیب و نقصی برای Chiliz (CHZ) خواهد بود و دارایی می‌تواند تا پنج سال به 1.13 دلار برسد.رهبر اخبار فناوری

به گفته کارشناسان پیش بینی قیمت چیلیز، تا پایان سال 2025، قیمت چیلیز ممکن است در حدود حداکثر قیمت 0.23 دلار معامله شود. پیش‌بینی‌های بازار چیلیز حداقل قیمت را تا ژوئیه به 0.2 دلار پیش‌بینی می‌کند. قیمت سکه دیجیتال

پیش بینی Chiliz آینده برای CHZ روشن است. این ممکن است اغراق آمیز نباشد اگر بگوییم این قیمت در عرض یک سال از قیمت صعودی 0.31 دلار فراتر خواهد رفت. این بدان معناست که افزایش 55 درصدی تخمین زده می شود که یک گزینه سرمایه گذاری عالی در طی 1 سال پس از افزایش آن است.ICOcreed

صرف نظر از پذیرش آن، پیش‌بینی قیمت CHZ در سال 2022 نشان می‌دهد که CHZ تا آگوست سال آینده با گرما مواجه خواهد شد و مقاومت نشان می‌دهد. با توجه به پیش‌بینی‌های قیمت Chiliz مبنی بر اینکه گاوها ممکن است بازگردند، Chiliz در بهترین حالت در نمودار قیمت تا سال 2024 حدود 0.28 دلار خواهد بود.پیش بینی طولانی

بر اساس تحلیل Wallet Investor و پیش‌بینی Chiliz، افزایش بلندمدت انتظار می‌رود. پیش بینی قیمت CHZ برای سال 2027 1.485 دلار است. با سرمایه گذاری 5 ساله بر اساس قیمت فعلی، انتظار می رود درآمد در حدود 638.81٪ در پنج سال باشد. سرمایه گذار کیف پول

پیش بینی قیمت چیلیز: 2022-2026

CHZ انتخاب و انتخاب سرمایه گذاران بازی در بازارها خواهد بود، به ویژه به این دلیل که آزمون زمان را پس داده است. همچنین، سرمایه گذاران عاملی از قابلیت اطمینان را در این ارز پیدا کرده اند. Pandemic سنگ محک واقعی برای فیات و ارزهای دیجیتال بوده است. با غلبه بر همه موانع، ارز دیجیتال Chiliz قرار است معیاری برای عملکرد خود در آینده داشته باشد و جامعه سرمایه گذاران ورزشی بزرگ را از بازارها جذب کند که بر اساس آخرین اخبار سکه های دیجیتال از همه انتظارات فراتر رفته است. ارزش سطوح مقاومت R1، R2 و R3 به ترتیب 0.199 دلار، 0.2027 دلار و 0.2092 دلار است.در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال و پیش بینی چیلیز، قیمت فعلی چیلیز 0.2 دلار با حجم معاملات CHZ 187924845 دلار و ارزش بازار چیلیز 1079375366 دلار با عرضه در گردش 5344064580 CHZ است. بالاترین قیمت فعلی 0.87 دلار است.

پیش بینی قیمت چیلیز

پیش‌بینی قیمت CHZ نشان می‌دهد که CHZ احتمالاً در پنج سال آینده با به دست آوردن موقعیتی مطلوب در بین سکه‌های دیجیتال، بازده خوبی خواهد داشت. مهمتر از آن، اگرچه عملکرد اخیر قیمت چیلیز (CHZ) پیش‌بینی‌شده توسط پیش‌بینی قیمت CHZ در صرافی که در حال رشد است به سرعت افزایش نیافته است، یک واقعیت برجسته که در اینجا آشکار می‌شود این است که قیمت چیلیز (CHZ) همچنان باقی است، افزایش می‌یابد. ، طبق پیش بینی های زیر قیمت چیلیز در بازار در شکوفه کامل رشد کنید:

پیش بینی قیمت چیلیز 2022

پیش بینی CHZ پیش بینی می کند که قیمت Chiliz برابر با 0.28 دلار در طول سال باقی خواهد ماند. ارز دیجیتال چیلیز می تواند با حداقل قیمت 0.2 دلار معامله شود. پیش بینی قیمت چیلیز در سال 2022 توسط کارشناسان تخمین زده می شود که قیمت چیلیز (CHZ) در سه ماهه دوم حدود 0.26 دلار، در سه ماهه سوم 0.28 دلار و در سه ماهه چهارم 0.29 دلار معامله شود. طبق پیش‌بینی قیمت CHZ، جاده‌ی پیش‌رو پر از گلبرگ‌ها است، مشروط بر اینکه اعتماد سرمایه‌گذار به شکوفایی خود ادامه دهد، که منجر به فشار بزرگی به قیمت Chiliz می‌شود و آن را به عبور از تمام موانع حداکثر قیمت 0.30 دلار می‌رساند.

با توجه به اینکه هیچ تکان ناگهانی یا مسیری سنگلاخ برای بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد، پیش‌بینی قیمت Chiliz (2022) پیش‌بینی می‌کند که قیمت CHZ کاملاً موقعیت قوی آن را به عنوان یک جاذبه اصلی در میان جامعه سرمایه‌گذارانش تأیید می‌کند. پیش‌بینی قیمت سکه CHZ نشان می‌دهد که Chiliz (CHZ) احتمالاً برای مدتی تحت تأثیر تبلیغات NFT قرار خواهد گرفت. با این وجود، حرکات متقابل کوتاه مدت یا حتی اصلاحات در سکه مورد انتظار است. چیلیز می تواند در ماه های آینده توجه بیشتری را به خود جلب کند. قیمت Chiliz (CHZ) مطمئناً برای روزهای آینده بی تأثیر نخواهد بود.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

پیش بینی قیمت چیلیز 2023

CHZ یک شبکه سریع و قابل اعتماد ایجاد کرده است و با تجربه کاربر از محصول کار می کند. این ویژگی ها می توانند به سکه CHZ کمک کنند تا سطح قیمتی بسیار بالاتری معادل 0.51 دلار به عنوان حداکثر قیمت پیش بینی شده به دست آورد. اگر حرکت برای ارزهای دیجیتال عملکردی تا سال 2023 ادامه پیدا کند، قیمت ممکن است حتی شاهد یک هجوم پارادایم با پیش‌بینی قیمت چیلیز باشد و قیمت سکه به سطحی بالاتر از حداقل قیمت 0.24 دلار برسد. پیش‌بینی‌های قیمت Chiliz ما بر اساس تحلیل‌های فنی کوتاه‌مدت انجام‌شده توسط کارشناسان بازار است، بازار کریپتو با ریسک بالا در نظر گرفته می‌شود.

Chiliz (CHZ) در حال ورود به فضایی بسیار رقابتی و بی‌رحمانه است – مقیاس‌بندی خارج از زنجیره. با توجه به فهرست بندی در پلت فرم پیش بینی محترم، مطمئناً می توان افزایش قیمت ظاهری در CHZ/USD را انتظار داشت.

پیش بینی قیمت چیلیز 2024

گمانه زنی های زیادی برای پیش بینی قیمت سکه CHZ وجود دارد. به خصوص با در نظر گرفتن اطلاعیه‌های فناوری و بخش‌های پررونق پیشرفتی که شرکت طراحی کرده است، بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت بازار، پیش‌بینی‌هایی وجود دارد که قیمت چیلیز ممکن است به نقطه 0.42 دلار برسد. پیش بینی CHZ حداکثر قیمت و حداقل قیمت را به ترتیب 0.5 دلار و 0.3 دلار پیش بینی می کند. قبل از اینکه تصمیم به خرید CHZ بگیرید، به دنبال یک نظر متخصص باشید تا تصمیمات استراتژی خود را با ارزیابی ارزش بازار، قیمت پیش‌بینی شده چیلیز (CHZ)، سطح مقاومت و غیره بهینه کنید تا ریسک‌های موجود در این بازار پرنوسان را به حداقل برسانید.

پیش بینی قیمت چیلیز 2025

طبق پیش‌بینی قیمت Chiliz، در یک سناریوی بلندمدت، قیمت Chiliz قرار است سرعت خود را با سایر ارزهای دیجیتال افزایش دهد تا به وضوح به حداقل قیمت 0.7 دلار و حداکثر قیمت 0.88 دلار ظرف چند روز پس از ورود به سال 2025 برسد. پیش‌بینی CHZ خوش‌بینی چشمگیر پیش‌بینی‌شده برای قیمت CHZ را نشان می‌دهد، که عمدتاً به دلیل عملکرد ثابت آن در طول سال‌ها است.

پیش بینی قیمت چیلیز 2026

با زیر پا گذاشتن تمام محدودیت ها در سال 2026، مطمئناً نشانه های خوش شانسی را برای سرمایه گذاران خود نشان می دهد. بر اساس پیش‌بینی قیمت Chiliz ما، با حمایت از قراردادهای هوشمند قوی، قیمت Chiliz ممکن است به راحتی از بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 0.89 دلار عبور کند. حداکثر سطح قیمت کریپتو CHZ در سال 2026 حدود 1.05 دلار خواهد بود. انتظار می رود پنج سال آینده افزایشی را به همراه داشته باشد.

آینده ارز دیجیتال چیلیز

سوالات متداول

آیا چیلیز سرمایه گذاری خوبی است؟ 

در واقع، بله، چیلیز می تواند یک گزینه سرمایه گذاری سودآور باشد. Chiliz با یک نقشه راه و چشم انداز خوب، قرار است تغییرات اساسی در کل دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. Chiliz (CHZ) باید تمام موانع باقی مانده به عنوان رمز مورد علاقه در صرافی های ارز دیجیتال را بشکند. به سرمایه گذاران بسیار توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای خرید یا فروش ارزی مانند بیت کوین (BTC) یا XRP یا Ethereum (ETH) یا Chiliz (CHZ) دقت لازم را انجام دهند تا سود بلندمدت داشته باشند. در حال حاضر، قیمت چیلیز برابر با 0.25 دلار است. بر اساس پیش بینی های ما، سود بلندمدت انتظار می رود. پیش بینی آینده Chiliz برای سال 2025 حدود 0.8 دلار است.

از کجا می توانم CHZ بخرم؟

Chiliz (CHZ) برای معامله در صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی معروف مانند Upbit، Binance، Paribu و HitBTC در دسترس است.

CHZ چگونه حریم خصوصی را تضمین می کند؟

CHZ به عنوان پیدایش یک شبکه غیرمتمرکز که امکان رمزگذاری داده ها را فراهم می کند، فقط ایمن نیست. آنها نیز با اعتماد به سهمی که دارند، امن هستند. حتی منشاء CHZ از مناطق جغرافیایی مختلف هیچ تهدیدی ایجاد نمی کند زیرا هر کاربر می تواند به آن دسترسی داشته باشد. به طور همزمان حریم خصوصی کامل از طریق رمزگذاری تضمین می شود.

چیلیز در سال 2030 چه ارزشی خواهد داشت؟

طبق پیش‌بینی قیمت CHZ، قیمت CHZ در سال 2030 به بالای 4.7 دلار معامله خواهد شد. توکن CHZ ممکن است به 2600 درصد قیمت فعلی برسد و تا پایان سال به 5.4 دلار برسد، پیش‌بینی می‌شود که قیمت کریپتو Chiliz در حدود 4.9 دلار باشد. مطالب ارائه شده در صفحه یک سرویس پیش‌بینی مبتنی بر الگوریتم است که از پیش‌بینی‌های مختلف قیمت Chiliz مشتق شده است و باید برای اهداف اطلاعاتی و نه توصیه سرمایه‌گذاری درک شود. قبل از تصمیم به خرید Chiliz، تحقیقات خود را برای داده های تاریخی، سطح مقاومت توکن های Chiliz انجام دهید. پیش‌بینی مثبت بر اساس تحلیل قیمت CHZ تابع یک بازار کریپتو بسیار نوسان است و می‌تواند تحت تأثیر رشد زیرساخت بلاک چین Chiliz و توزیع کوین Chiliz قرار گیرد. این به به حداقل رساندن ریسک بالای ناشی از از دست دادن سریع پول کمک می کند.

نظر بدهید