تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
استخراج بیت کوین در گوشی
01/08/1401 0
استخراج بیت کوین در گوشی
استخراج بیت کوین در گوشی

استخراج بیت کوین در گوشی > بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین و اتریوم چیست؟ آنها ارزهای رمزنگاری شده هستند، ارزهای دیجیتالی هستند که از رمزگذاری برای ایمن کردن مالکیت مشتری، تنظیم توسعه واحدهای ارزی جدید و ساده کردن مبادله واحدهای موجود از یک طرف یا گروه به طرف دیگر استفاده می کنند. آنها کاملاً غیرمتمرکز و همتا به همتا هستند: هر زمان که کسی تراکنش بیت کوین انجام می دهد، تراکنش برای شبکه ای از مشتریان پخش می شود و تضمین می کند که واحدها دو بار خرج نمی شوند.

یک مرحله موقت حیاتی وجود دارد: استخراج . به اصطلاح «ماینرها» از محفظه‌های GPU، ASIC، تلفن‌های همراه و سایر تجهیزات برای کشف یک هش – محصولی از تابع رمزنگاری – استفاده می‌کنند که انتقال جدید یا «بلاک» را برای هر تراکنش روی سیستم به نسل قبلی خود مرتبط می‌کند. به آن “بلاک چین” نیز گفته می شود). این چالش رمزنگاری اثبات کار در بیت کوین بر اساس الگوریتم SHA-256 ساخته شده است.

ماینرها هر بار که یک تراکنش واحد مالی تأیید می شود، مقدار کمی بیت کوین تازه ایجاد می کنند تا تراکنش های جدید را تشویق کنند. این بسیار آسان نیست – پیچیدگی رمزنگاری چالش‌های اثبات کار با گذشت زمان افزایش می‌یابد – اما همین برای سود خوب در آینده کافی است.

سوال روز این است که چگونه وارد استخراج بیت کوین شویم؟

اگرچه سودآورترین ماینرها از رایانه‌های شخصی سنگین با چندین پردازنده گرافیکی یا سیستم‌های سفارشی استفاده می‌کنند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید بر روی دستگاهی با توانایی کمتر استخراج کنید.

استخراج بیت کوین در گوشی
استخراج بیت کوین در گوشی

نحوه استخراج بیت کوین در اندروید

استخراج انفرادی اندروید

بنابراین، ساختن ارز دیجیتال استخراج نقدی روی چیزی مانند گوشی هوشمند چقدر دشوار است؟ بستگی دارد. بعید است که شما با بیت کوین به موفقیت زیادی دست پیدا کنید – رشد فوق العاده آن باعث شده است که یک چشم انداز وسوسه انگیز برای شرکت های استخراج ارز دیجیتال باشد. به نظر می رسد تمام بیت کوین دارای یک آدرس 64 بیتی رمزنگاری شده و یک کلید عمومی به اضافه یک کلید خصوصی است که آن آدرس را باز می کند – این همان چیزی است که استخراج کنندگان بیت کوین تولید می کنند. با این حال، بیت کوین دارای محدودیت واحد پولی رمزگذاری شده 21 میلیونی است. مشکل فعلی این خواهد بود که چندین ماه طول می کشد تا اکثر گوشی های هوشمند بخشی از بیت کوین را تولید کنند.

نرخ هش، که به عنوان نتیجه یک الگوریتم هش توصیف می شود، نرخی است که یک دستگاه خاص می تواند معماهای رمزنگاری مشخص شده قبلی را حل کند.

آن تلفن هوشمند قدیمی که سال‌ها در اختیار داشتید، ناگهان شما را ثروتمند نخواهد کرد. با این حال، گزینه سودآورتری برای استخراج بیت کوین وجود دارد: استخراج سایر ارزهای دیجیتال و مبادله آنها با بیت کوین.

استخرهای ماینینگ برای ارزهای دیجیتال

استخرهای ماینینگ برای ارزهای دیجیتال، تیم‌هایی از ماینرهای میزبان سرور هستند که قدرت محاسباتی خود را به باز کردن تراکنش‌ها اختصاص می‌دهند. هنگامی که یک استخر با موفقیت یک انتقال ارز رمزنگاری شده را رمزگشایی می‌کند، هر عضو بر اساس سطح قدرت محاسباتی که ارائه می‌کند، یک برش دریافت می‌کند.

برخی از برنامه های ماینینگ ارز دیجیتال اندروید از شما می خواهند که یک استخر ارز دیجیتال ایجاد کنید. هیچ رتبه بندی جامعی از بهترین ها وجود ندارد. با این حال، در اینجا چند استخر استخراج قابل اعتماد با هزینه کم و ثبت نام ساده وجود دارد:

  • AntPool
  • استخر لجن
  • BTC.com
  • کانو

وقتی می‌خواهید به یک استخر بپیوندید، باید اندازه را در نظر بگیرید، که تعیین می‌کند چقدر پول به شما پرداخت می‌شود (استخرهای بزرگتر مرتباً پرداخت می‌کنند). هزینه ها از 0٪ تا 3٪ و نوع پرداخت متفاوت است.

به عنوان مثال، استخرهای پرداخت به ازای سهم (PPS)، هر بار که سهمی از بلوک رمزنگاری فعلی تحویل می‌شود، مبلغ مشخصی را پرداخت می‌کنند. در مقابل، مجموعه‌های مبتنی بر امتیاز، چندین سهم را ارائه می‌کنند که بر اساس زمان‌بندی درصد منتشر شده تنظیم شده‌اند.

استخراج بیت کوین برای اندروید

بیت کوین ماینر یک نرم افزار اندرویدی است که به شما امکان می دهد با استخراج بیت کوین درآمد کسب کنید. این یکی از برنامه‌های استخراج اولیه است که در دسترس است و به شما امکان می‌دهد در کنار فعالیت‌های روزانه‌تان بدون به خطر انداختن عملکرد، ماینینگ کنید.

این برنامه را می توان از فروشگاه Google Play دانلود کرد و پس از دانلود، هنگام اجرا بر روی گوشی شما پول نقد تولید می کند. ماینرهای بیت کوین از یکی از دو نوع استخر استخراج استفاده می کنند: PPLNS (پرداخت به ازای آخرین n سهم) یا SMPPS (حداکثر پرداخت مشترک به ازای هر سهم). هر لحظه می توانید به هر یک از آنها بپیوندید و بین آنها مبادله کنید. مقدار شما با تعداد دفعاتی که ابزار شما دائماً بیت کوین استخراج می کند تعیین می شود.

بهترین گوشی اندروید برای ماینینگ

در زیر لیستی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند برای استخراج بیت کوین آورده شده است.

ROG Phone 5 از ایسوس

Asus ROG Phone 5 احتمالاً شایسته ترین گوشی هوشمند برای استخراج بیت کوین است. چیپست Qualcomm Snapdragon 888 این گجت را اداره می کند. پردازنده 5 نانومتری این گوشی هوشمند قدرت پردازشی باورنکردنی دارد و می‌تواند در فرآیند محاسباتی مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال به خوبی انجام شود.

این گوشی هوشمند همچنین دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است که آن را به گزینه ای ایده آل برای استخراج ارزهای دیجیتال تبدیل می کند زیرا کاهش ظرفیت باتری تاثیر قابل توجهی بر استفاده روزانه نخواهد داشت.

Galaxy S21 Ultra (سامسونگ)

Samsung S21 Ultra به تازگی عرضه شده است و از آن زمان به بحث شهر تبدیل شده است. این گجت توسط یک چیپست فوق العاده قدرتمند Exynos 2100 در هند هدایت می شود که بر اساس فرآیند تولید 5 نانومتری ساخته شده است و عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می دهد.

این گوشی هوشمند همچنین دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی UFS 3.1 است. در نتیجه، تلفن هوشمند بیش از حد توانایی اجرای طیف گسترده ای از وظایف، مانند استخراج الگوریتم های پیچیده برای پرداخت های Crypto را دارد.

OnePlus 8T

گوشی OnePlus 8T کمی قدیمی‌تر از دو گوشی قبلی در این رتبه‌بندی است، اما با چیدمان سخت‌افزاری بسیار قوی شروع می‌شود که برای بیشتر کارها مناسب به نظر می‌رسد.

چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 که با فناوری 7 نانومتری ساخته شده است، این گوشی هوشمند را تامین می کند. این گجت همچنین دارای حداکثر 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی مبتنی بر UFS 3.1 است. این ترکیب مکمل بهینه‌سازی سیستم مشاهده‌شده در گوشی‌های هوشمند OnePlus برای ارائه تجربه روان‌تر است.

شیائومی می 10

Xiaomi Mi 10 قدرتمندترین گوشی هوشمند این شرکت است و همان پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 آن را به عنوان OnePlus 8T هدایت می کند. همچنین دارای 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی UFS 3.0 است.

این گوشی هوشمند در حال حاضر دارای یک باتری 4780 میلی آمپر ساعتی است که انرژی کافی برای ماینینگ و سایر وظایف را فراهم می کند. Xiaomi Mi 10 دارای فناوری قدرتمندی برای استخراج ارزهای دیجیتال از گوشی است.

iQOO 3

iQOO 3 یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند با مشخصات برتر است. پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 به عنوان OnePlus 8T این دستگاه را تامین می کند. دارای 12 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی مبتنی بر UFS 3.1 است.

این گجت برای بازی ها مناسب است و می تواند در استخراج ارزهای دیجیتال به خوبی عمل کند. باتری این گجت تنها 4400 میلی آمپر ساعت است و ممکن است تنها چیزی باشد که در طول روز در مسیر استخراج شما قرار دارد.

استخراج بیت کوین در گوشی
استخراج بیت کوین در گوشی

برنامه های استخراج بیت کوین برای اندروید

در زیر لیستی از برنامه های استخراج بیت کوین برای اندروید آورده شده است:

بایننس

بایننس سایتی است که در آن افراد ممکن است ارزهای دیجیتال را بخرند و بفروشند. در یک برنامه Binance Inc موجود برای Android نسخه 4.2 و بالاتر قابل دسترسی است.

بازی طوفان

Storm Play یک برنامه ارزهای دیجیتال است که از StormX Global در دسترس است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با آزمایش محصولات شرکت های مختلف، مشوق های ارزهای دیجیتال را به دست آورید.

Sweatcoin

به نظر می رسد Sweatcoin یک استخراج کننده بیت کوین و یک برنامه تناسب اندام است که Sweatcoin Ltd ارائه و توسعه می دهد. به جمع آوری پول برای هر جلسه تناسب اندام که کامل می کنید کمک می کند. سپس این برنامه اقدامات شما را ردیابی می کند و آنها را به سکه تبدیل می کند.

باشگاه سکه

Coin Club یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند متشکل از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است که جدیدترین اطلاعات بلاک چین و ویژگی های بلادرنگ را ارائه می دهد. شبکه‌ای از گروه‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال دارد و به اعضای خود توکن جایزه می‌دهد.

فرار بیگانه

Alien Run فقط یک بازی ماجراجویی است که به شما امکان می دهد به طور همزمان بیت کوین بازی کنید و برنده شوید. این توسط Bitcoin Aliens ارائه شده است و بنابراین با اندروید 3.0 و بالاتر، iOS 8.0 و بالاتر سازگار است.

بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان یک برنامه اندروید رایگان است که هر ساعت جوایز ساتوشی را ارائه می کند. از شما می‌خواهد که شناسه کیف پول BT خود را وارد کنید، اما برنامه به شما نشان می‌دهد که اگر به سرعت شناسه کیف پول وجود نداشته باشد، چگونه آن را ایجاد کنید.

بازی بلاک چین

بیت کوین بیگانگان بازی Blockchain را ارائه و توسعه می دهد، یک اپلیکیشن ماینر. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد با بازی آرکیدهایی که به صورت خودکار به حساب بیت کوین شما منتقل می شوند، بیت کوین واقعی کسب کنید.

BTC SAFARI

BTC SAFARI فقط یک برنامه استخراج شیر بیت کوین است که به صورت رایگان در دسترس است. می تواند هر 15 دقیقه یک بار تا 400 ساتوشی تولید کند.

کریپتکس

به نظر می‌رسد Kryptex یک برنامه نرم‌افزاری مبتنی بر کامپیوتر است که ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین را استخراج و تولید می‌کند که می‌توانند به پول واقعی تبدیل شوند. قیمت طرح بستگی به نوع دستگاه دارد.

شروع کار با استخراج ارز دیجیتال موبایل نسبتاً ساده است. برای شروع فقط به یک گوشی و اپلیکیشن ماینینگ نیاز دارید. وقتی برنامه در پس‌زمینه فعال است، می‌توانید از گوشی هوشمند خود استفاده کنید و جایزه خود را دریافت کنید.

نقطه ضعف این است که چنین برنامه های ماینینگ عملکرد کلی تلفن شما را کاهش می دهند و ممکن است در نهایت آن را خراب کنند. در نتیجه، ممکن است پولی را که می‌خواهید در درازمدت از آن به دست آورید، برای شما تمام کند.

استخراج 1 بیت کوین در اندروید چقدر طول می کشد؟

استخراج تنها یک بیت کوین حدود 10 دقیقه طول می کشد 
، اگرچه این با سخت افزار و نرم بسیار قوی است، که همیشه مقرون به صرفه نیست و تنها تعداد کمی از کاربران می توانند به لوکس بودن آن ببالند.
به طور معمول و منطقی تر، اکثر کاربران می توانند بیت کوین را در 30 روز استخراج کنند

آیا بیت کوین با گوشی قابل استخراج است؟


استخراج ارزهای دیجیتال از طریق تلفن نیازمند سرمایه‌گذاری در گوشی هوشمند، دانلود اپلیکیشن استخراج ارز دیجیتال و داشتن اتصال اینترنتی پایدار است . 
برخی از افراد از تلفن همراه برای استخراج استفاده می کنند، زیرا آنها از قدرت محاسباتی کمتری استفاده می کنند و انرژی کمتری نسبت به تجهیزات استخراج معمولی مصرف می کنند.

نظر بدهید