تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
سیگنال بیت کوین قابل اعتماد
17/08/1401 0

سیگنال بیت کوین قابل اعتماد

توجه داشته باشید:

اگرچه ما ارائه‌دهندگان سیگنال را بررسی کرده‌ایم، باید به شما هشدار دهیم که فرصتی برای تأیید قابلیت اطمینان داده‌های ارائه‌شده توسط سرویس‌های شرح داده شده در زیر نداشتیم. اغلب، بسیاری از ارائه‌دهندگان سیگنال کلاهبردارانی هستند که اطلاعات نادرست را ارائه می‌دهند تا شما را وادار کنند که سپرده‌تان را نزد یک کارگزار خاص از دست بدهید یا فقط برای یک اشتراک VIP از شما پول کلاهبرداری کنند، جایی که سیگنال‌ها بد می‌شوند. برای جلوگیری از خطرات غیر ضروری، توصیه می کنیم فقط با ارائه دهندگان سیگنالی کار کنید که مجوزهای مالی دارند و می توانند داده های کاملی را برای تجزیه و تحلیل نتایج سیگنال در گذشته به شما ارائه دهند.

ما معتقدیم که پلتفرم CopyFx توسط Roboforex بهترین و شفاف ترین ارائه دهنده سیگنال تا امروز است. این شرکت آمار تاریخی را برای هر ارائه دهنده سیگنال ارائه می دهد، تمام مجوزهای لازم و بهترین بررسی ها را از بازدیدکنندگان وب سایت ما دارد. بنابراین توصیه می کنیم این شرکت را برای کپی سیگنال ها انتخاب کنید.

سیگنال بیت کوین قابل اعتماد

سیگنال بیت کوین قابل اعتماد
سیگنال بیت کوین قابل اعتماد

6 ارائه دهنده سیگنال رایگان بیت کوین قابل اعتماد

ارائه دهنده سیگنال های معاملاتی کریپتوسکوشرایط استفاده (به عنوان مثال رایگان یا نیمه رایگان)امکانات
زیگنالیزیگنالیحساب پایه رایگاننوع سیگنال وب، پشتیبانی از ربات تجاری، اشتراک سود.
eToroتجارت کپیرایگانفیلتر آسان بازار، تعداد زیادی ارز خارج از ارزهای دیجیتال.
BeinCryptoCommunityBeinCryptoرایگان با گزینه “pro”.نوع سیگنال تلگرام، مطالب آموزشی فراوان، تجارت اجتماعی.
اسکنر سریع رمزنگاریAltradyرایگانتعداد زیادی سیگنال رمزنگاری رایگان، ثبت نام آسان، نظارت بر بیش از 5000 بازار ارزهای دیجیتال.
100 چشم100 چشمرایگاننوع سیگنال تلگرام، پیام های خودکار قابل اعتماد، عالی برای مبتدیان.
اسکنر بازار سکهبایننسرایگاننوع سیگنال هوش مصنوعی، بایننس متمرکز، شامل قیمت بسته شدن است.
سیگنال بیت کوین قابل اعتماد

سیگنال های بیت کوین در Zignaly

دریافت سیگنال

Zignaly یکی از بهترین سیگنال های بیت کوین است که در حال حاضر می توانید به صورت رایگان آن را پیدا کنید. استفاده از Zignaly کاملا رایگان است، اگرچه این پلتفرم در صورت نیاز عضویت‌ها و افزونه‌های ممتاز را ارائه می‌دهد. با این حال، سیگنال رایگان از Zignaly فوق العاده کار می کند.

Zignaly بسیار محبوب است زیرا ارزان، منحصر به فرد و دسترسی آسان است. معامله گران در Zignaly می توانند به راحتی تحلیلگران را دنبال کنند و در معاملات کپی شرکت کنند. ثبت نام کاملا رایگان است، اما به خاطر داشته باشید که برخی از تحلیلگران و معامله گران برای اتصال نیاز به هزینه دارند.

ویژگی های مهم:

  • نوع سیگنال مبتنی بر وب
  • یک ربات تجاری ارائه می دهد که از Binance ، BitMEX و KuCoin پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی عالی و چند زبانه است
  • گزینه های تقسیم سود

مزایا: تعداد زیادی ارائه دهنده سیگنال مختلف وجود دارد، فرصت کمی برای تقلب وجود دارد ، دقت سیگنال ها برای همه قابل مشاهده است، و انواع مختلفی از محتوای آموزشی وجود دارد.

معایب: فرکانس اعلان متناقض است، بسیاری از تحلیلگران و معامله گران برای موارد زیر هزینه دریافت می کنند

بهترین سیگنال های بیت کوین در eToro

سیگنال بیت کوین قابل اعتماد

بررسی eToroباز کردن یک حساب کاربری

eToro برخی از بهترین سیگنال های بیت کوین را در پلتفرم Copy Trading ارائه می دهد. استفاده از eToro کاملا رایگان است.

Etoro یک پلتفرم معاملاتی با چندین ویژگی است که یکی از آنها توانایی دنبال کردن و مشاهده آنچه معامله‌گران دیگر در بازار انجام می‌دهند است. شما می توانید سیگنال های معاملاتی کپی خود را با دنبال کردن معامله گران متخصص برجسته در پلت فرم ایجاد کنید.

ویژگی های مهم:

مزایا: دسترسی به سیگنال ها بسیار آسان است، هیچ هزینه ای وجود ندارد. راه اندازی حساب ها آسان است و eToro به طور خاص برای تجارت کپی طراحی شده است .

معایب: برخی کارمزدهای بالایی برای ویژگی‌های خاص وجود دارد، شما فقط می‌توانید از یک ارز پایه در هر حساب استفاده کنید، و پشتیبانی مشتری آنها برای سیگنال‌ها وجود ندارد.

سیگنال های معاملاتی کریپتو: BeinCryptoCommunity

BeinCryptoCommunity یکی از بهترین سیگنال های بیت کوین موجود در پلتفرم BeinCrypto است. استفاده از BeinCryptoCommunity بدون نیاز به اشتراک کاملاً رایگان است.

BeinCryptoCommunity اساسا یک گروه سیگنال تجاری است. خود این پلتفرم خانه بسیاری از بزرگترین کارشناسان در تجارت کریپتو است و آنها دائماً دانش و بینش خود را در مورد بازار ارائه می دهند.

ویژگی های مهم:

  • سیگنال های نوع تلگرام
  • سیگنال ها به صورت رایگان ارائه می شوند
  • هزاران مواد آموزشی مفید
  • ورود رایگان
  • فرصت هایی برای معامله گران مبتدی برای ایجاد شبکه

مزایا: برخی از بهترین سیگنال های موجود به صورت رایگان، پشتیبانی عالی از مشتری، سیگنال ها به درستی بررسی شده اند و فرصت های تجارت اجتماعی بی پایان است.

معایب: سیگنال‌های پولی قابل اعتمادتر از سیگنال‌های رایگان هستند و سیگنال‌ها گاهی اوقات می‌توانند ناسازگار باشند.

بهترین سیگنال های بیت کوین در اسکنر سریع کریپتو

Crypto Quick Scanner یکی از بهترین سیگنال های بیت کوین در پلتفرم Altrady امروزه است. استفاده از اسکنر سریع رمزنگاری کاملاً رایگان است.

این سیگنال یک برنامه اسکن رمزنگاری است که توسط پلتفرم تجارت کریپتو Altrady توسعه یافته است. این پلتفرم تا حدودی بر نوآوری و ابزارهای سهولت استفاده تمرکز دارد که تجارت کریپتو را آسان‌تر می‌کند. اگر به دنبال چیزی هستید که به همان اندازه کاربر پسند باشد، این سیگنال ارزش بررسی را دارد.

ویژگی های مهم:

مزایا: برخی از بهترین سیگنال‌های رمزنگاری را که می‌یابید ارائه می‌دهد، دسترسی به آن فقط با یک آدرس ایمیل آسان است و می‌توانید به راحتی تنظیمات CQS خود را برای دریافت هشدارهایی که مطابق با نیازهای شما هستند پیکربندی کنید.

معایب: رابط کاربری می تواند از برخی به روز رسانی ها استفاده کند

سیگنال بیت کوین قابل اعتماد

سیگنال های معاملاتی کریپتو: 100 چشم

100eyes یکی دیگر از ارائه دهندگان عالی سیگنال بیت کوین است. استفاده از 100eyes کاملا رایگان است و برای مبتدیان کاملا کاربرپسند است.

آیا داشتن صد چشم برای پیگیری بازار ارزهای دیجیتال خوب نیست؟ 100eyes این امکان را با استفاده از تلگرام برای ارسال خودکار هشدارهای بازار به معامله گران فراهم می کند.

ویژگی های مهم:

  • اعلان ها قابل اعتماد هستند
  • بینشی در مورد اخبار مهم و همچنین تغییرات پولی در بازار ارائه می دهد
  • واگرایی RSI، حجم و غیره را تشخیص می دهد

مزایا: این کاملا رایگان است، از تمام جفت های رمزنگاری موجود در Binance پشتیبانی می کند و می تواند برای سایر پلتفرم های بازار مبادلات استفاده شود.

معایب: خود برنامه کمی بیش از حد ساده است و می تواند از ویژگی های بیشتری استفاده کند.

سیگنال های بیت کوین در اسکنر بازار سکه

اسکنر بازار سکه یکی از بهترین سیگنال های بیت کوین است که برای ردیابی بایننس طراحی شده است. استفاده از اسکنر بازار سکه کاملاً رایگان است، که وقتی صحبت از سیگنال‌های بیت کوین متمرکز بر بایننس به میان می‌آید، نادر است.

اسکنر بازار سکه از هوش مصنوعی برای توسعه سیگنال های رمزنگاری برای بایننس استفاده می کند. از طریق استفاده از هوش مصنوعی، CMS می تواند به معامله گران Binance کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد جفت های سودآور موجود داشته باشند.

ویژگی های مهم:

  • می توان با ربات معاملاتی بایننس استفاده کرد
  • کاملاً خودکار و بر اساس روندهای تاریخی بازار ارزهای دیجیتال
  • از گرافیک و تجسم برای کمک به کاربران تازه کار برای درک حرکات در بازار استفاده می کند

مزایا: استفاده از آن بسیار ساده است، هوش مصنوعی قابل اعتماد است، بینشی در مورد آخرین قیمت بسته شدن ارائه می دهد و تنظیمات را توصیه می کند.

معایب: برنامه ممکن است کمی بیش از حد ساده باشد و ویژگی ربات هنوز در مرحله آلفا اولیه با بسیاری از اشکالات است.

سیگنال های معاملاتی بیت کوین چیست؟

سیگنال‌های معاملاتی کریپتو یا سیگنال‌های معاملاتی بیت‌کوین، ایده‌ها و توصیه‌هایی تجاری هستند که بر اساس توافق‌نامه‌های تخصصی برای خرید یا فروش یک نوع خاص از ارز دیجیتال در زمان و هزینه‌ای مشخص هستند. بهترین سیگنال‌های رمزنگاری موجود در بازار توسط تحلیلگران درجه یک بازار یا از طریق الگوریتم‌های هوش مصنوعی (و ربات‌های معاملاتی ویژه) ایجاد می‌شوند که می‌توانند سیگنال‌های کریپتو را به‌طور خودکار و قابل اعتماد تولید کنند.

بسیاری از معامله‌گران سیگنال‌های بیت‌کوین را دوست دارند، زیرا این سیگنال‌ها شروع به مشارکت در بازار کریپتو به‌عنوان مبتدی با دانش کمی از تجارت کریپتو را ممکن می‌سازد. سیگنال ها همچنین این امکان را برای تازه کارها یا معامله گران گاه به گاه فراهم می کند تا از تحرکات هزینه کوتاه مدت بالقوه بدون نیاز به داشتن یک متخصص معاملات سرمایه گذاری کنند. برای شروع موفقیت آمیز تجارت با کریپتو، حتی نیازی به دانش زیادی در مورد نحوه عملکرد کریپتو ندارید.

سیگنال‌های بیت‌کوین معمولاً با الگوریتم‌های Take Profit و Stop Loss ارائه می‌شوند که برای کمک به کاهش ضررهای احتمالی طراحی شده‌اند. شما می توانید به راحتی به سیگنال های رایگان در سراسر اینترنت یا از طریق تلگرام دسترسی داشته باشید. با این حال، بسیاری از معامله‌گران رمزارز تمایل دارند خدمات ارائه‌دهنده سیگنال ممتاز را انتخاب کنند که برای دریافت حداکثر ده تا پانزده سیگنال در هفته هزینه ماهانه دارد. خوشبختانه، همه مجبور نیستند گزینه های پولی را انتخاب کنند. لیست ما از شش بهترین سیگنال رایگان بیت کوین می تواند توسط هر کسی بدون نیاز به پرداخت یک سکه استفاده شود، اگرچه برخی از ورودی های ما خدمات حق بیمه اختیاری را برای کسانی که آنها را می خواهند ارائه می دهند.

لیست ما از بهترین سیگنال های بیت کوین به صورت رایگان بر اساس چند عنصر کلیدی گردآوری شده است. ما فقط سیگنال‌هایی را انتخاب کردیم که بهترین بررسی‌ها، بیشترین ویژگی‌ها و آنهایی که کاملا رایگان هستند را داشته باشند. سیگنال‌های بیت‌کوین پولی می‌توانند مفید باشند و اغلب ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهند، اما ما می‌دانیم که هر معامله‌گر تازه‌کاری بیت‌کوین پول زیادی در اختیار ندارد.

سیگنال بیت کوین قابل اعتماد

پلتفرم های اصلی سیگنال های بیت کوین

سیگنال های معاملاتی کپی بیت کوین

پلتفرم‌های معاملاتی که امکان تجارت کپی را فراهم می‌کنند ، می‌توانند برای تازه‌کاران مطلق مفید باشند. اساساً، تجارت کپی فرآیندی است که از یک معامله گر کریپتو خبره در یک پلت فرم معاملاتی پیروی می کند و تمام حرکات آنها را کپی می کند. سیگنال‌های مبتنی بر تجارت کپی به سادگی معامله‌گر را برای شما دنبال می‌کنند و زمانی که حرکت جدیدی انجام می‌شود، اعلان ارسال می‌کنند، بنابراین می‌توانید آن را کپی کنید. خیلی ساده است. با این حال، به خاطر داشته باشید که حتی معامله گران متخصص نیز ممکن است اشتباه کنند.

سیگنال های بیت کوین تلگرام

ارائه‌دهندگان پیام‌های متنی، ایمیل‌ها یا اعلان‌های فشاری را بر اساس تغییرات شدید در بازار ارزهای دیجیتال همراه با توصیه‌هایی ارائه می‌کنند.

به عنوان مثال، اعلان سیگنال بیت کوین تلگرام ممکن است به شکل زیر باشد:

BTC/USD
Go Long
Limit قیمت 3000 دلار قیمت
توقف ضرر 2590 دلار
با قیمت سود 3233 دلار

یک سیگنال تلگرام به شما می گوید که چه سفارش هایی را باید در پلتفرم انتخابی خود انجام دهید. تعداد سیگنال هایی که دریافت می کنید به پلت فرم یا ارائه دهنده انتخابی شما بستگی دارد. به طور معمول، سیگنال های رایگان تلگرام بیت کوین، اعلان های کمتری نسبت به سیگنال های پریمیوم ارائه می دهند.

سیگنال های بیت کوین را ناسازگاری کنید

اگر به طور منظم از Discord استفاده می کنید، ممکن است از پیوستن به گروه های بیت کوین Discord برای دسترسی به سیگنال ها سود ببرید. Discord یک پلت فرم آنلاین عظیم برای ارتباطات صوتی، تصویری و چت است. انجمن های رمزنگاری زیادی در Discord وجود دارد و بسیاری از آنها سیگنال هایی را ارائه می دهند. به جای اینکه منتظر اعلان‌های خودکار در مورد زمان معامله باشند، کاربران می‌توانند گروه Discord انتخابی خود را مرور کنند و مراقب مشاوره و راهنمایی کارشناسان گروه باشند. اگر شما یک معامله گر هستید که به دنبال مشاوره در مورد سیگنال های متخصص هستید و از انجام برخی جستجوها ناراحت نیستید، Discord می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. گروه‌های Discord به طور کلی مکان‌های بسیار خوبی برای کاوش هستند تا در مورد کریپتو نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سیگنال های بیت کوین توییتر

توییتر یک شبکه اجتماعی عظیم است که توسط هشتگ ها و حساب ها سازماندهی شده است. هشتگ‌ها و اکانت‌های مختلف دائماً به‌روزرسانی می‌شوند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک هشتگ خاص را ردیابی کنید تا به‌روزرسانی‌های زنده و بلادرنگ پست‌های جدید را تحت آن هشتگ دریافت کنید. این فرصتی را برای مردم و ربات‌های تولیدشده با هوش مصنوعی فراهم کرده است تا سیگنال‌های بیت‌کوین را ارسال کنند. سیگنال‌های رمزنگاری توییتر مانند هر نوع سیگنال دیگری هستند، فقط شما هشتگ‌های خاص را ردیابی می‌کنید و حساب‌های خاصی را دنبال می‌کنید، سپس توییتر را باز می‌کنید تا هر زمان که دوست داشتید آنها را مشاهده کنید. آنها نسبت به انواع دیگر سیگنال ها بسیار کمتر مخرب هستند. حساب های سیگنال بیت کوین محبوب عبارتند از @maxkeiser، @APompliano، و @scottmelker.

مزایا و معایب

استفاده از سیگنال های رمزنگاری دارای مزایا و معایبی است.

👍 مزایای سیگنال های بیت کوین

•آنها نیاز به تماشای مداوم بازار مانند یک معامله گر روزانه را از بین می برند ، که زمان می برد و می تواند استرس زا باشد.

•سیگنال‌های رمزنگاری درجه یک خطرات بازار را کاهش می‌دهند، زیرا شما اعلان‌های زمان واقعی در مورد نوسانات بازار دریافت می‌کنید.

•هر کسی می‌تواند بدون نیاز به تخصص، نیاز و غیره تجارت ارزهای دیجیتال را آغاز کند. شما می‌توانید با دارایی کافی برای خرید سکه شروع کنید.

•سیگنال‌های رمزنگاری می‌توانند به شما در کسب درآمد در حین یادگیری در مورد رمزنگاری کمک کنند، اما همچنین می‌توانند دانش و بینش ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد بازار ارائه دهند.

•اگر از سیگنال مناسب استفاده کنید، تجارت کریپتو می تواند کاملاً سودآور باشد.

👎 معایب سیگنال های بیت کوین

•از آنجایی که سیگنال ها به تخصص معامله گر متکی هستند، شما اساسا برای کسب سود به افراد دیگر متکی هستید. هیچ تاجر متخصصی وجود ندارد که قادر به انجام یک اشتباه بزرگ نباشد.

•تکیه کردن به سیگنال‌ها به جای آموزش نحوه عملکرد کریپتو می‌تواند آسان باشد، که می‌تواند در بلندمدت هنگام تصمیم‌گیری مشکل‌ساز باشد.

نحوه انتخاب یک ارائه دهنده سیگنال های معاملاتی بیت کوین

در اصل، شما فقط باید تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید. به شهرت ارائه دهنده سیگنال احتمالی خود نگاه کنید. آیا آنها نظرات عالی دارند یا شکایات زیادی دارند؟ شما باید با جستجو در این مقاله بتوانید یک ارائه دهنده سیگنال عالی پیدا کنید، اما اگر می خواهید چیزهای بیشتری بیابید، آنها فقط یک جستجوی سریع گوگل و بررسی پیشینه برای کسب بیت کوین شما هستند.

همچنین می توانید تعدادی سیگنال مختلف را با سرمایه بسیار کمی تست کنید تا ببینید چقدر خوب کار می کنند. در دست گرفتن فرآیند آزمایش می تواند یافتن سیگنال مناسب برای نیازهای معاملاتی شما را بسیار آسان تر کند.

بهترین صرافی رمز ارز برای سیگنال های بیت کوین

ما معتقدیم که بایننس بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای تجارت سیگنال های بیت کوین است.

این مبادله چندین مزیت غیر قابل انکار دارد:

  • این پلت فرم با اکثر ارائه دهندگان سیگنال برتر سازگار است.
  • شرایط رتبه بندی برتر حجم معاملات در سال 2022؛
  • حدود 400 ارز دیجیتال برای معامله در دسترس هستند.
  • کمیسیون کم و بدون هزینه پنهان.

خلاصه

سیگنال های رایگان بیت کوین مورد علاقه ما شامل eToro، BeinCryptoCommunity، Zignaly، Crypto Quick Scanner، 100eyes و Coin Market Scanner است. همچنین می‌توانید از سیگنال‌های معاملاتی کپی، سیگنال‌های تلگرام، سیگنال‌های Discord و سیگنال‌های توییتر استفاده کنید، بسته به سبک معاملاتی‌تان و اینکه هر چند وقت یک‌بار می‌خواهید به‌روزرسانی شوید. به یاد داشته باشید، یک سیگنال می تواند یک برنامه خودکار یا صرفاً حساب رسانه اجتماعی یک معامله گر خبره باشد. همه چیز به میزان تخصص در زمینه مشاوره معاملاتی به شما بستگی دارد.

برچسب ها

نظر بدهید