10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

Rate this post

10 روش برای بهبود SEO در سال 2021 (که باعث افزایش رتبه می شود)

راه های بهبود SEO

10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

با بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز در Google ، برای داشتن رتبه کافی در بازدیدکنندگان بالقوه تا بتوانند با محتوای شما روبرو شوند ، باید طبق قوانین Google بازی کنید. یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اینکه شما به طور کامل از مطالب خود استفاده می کنید ، بهبود تلاش برای بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) است.

در دنیای داده محور امروزه ، سازمان ها برای ماندن در آینده به روشی برای تجزیه و تحلیل و تفسیر تلاش های خود در زمینه سئو نیاز دارند. برای رسیدن به این هدف ، 73٪ از بازاریاب ها از ابزارهای SEO برای اصلاح محتوای خود و افزایش رتبه بندی محتوا در Google استفاده می کنند. با ایجاد تغییرات جزئی در محتوای وب سایت خود ، می توانید احتمال دریافت ترافیک وب سایت ارگانیک را بهبود ببخشید. 

این مقاله به چگونگی تولید SEO بهتر در سال 2021 و رتبه بندی بالاتر در Google خواهد پرداخت. 10 روش برای بهبود سئو در سال جدید تجزیه و توضیح داده می شود:

  • 1. برای پیگیری معیارها از برنامه ای استفاده کنید که با Google Analytics ادغام شده است
  • 2. صفحات کم عملکرد را شناسایی کرده و آنها را با مطالب جدیدی که افراد می خواهند بخوانند تازه کنید
  • 3. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در اطراف یک کلمه کلیدی اصلی و کلیدواژه های ثانویه مرتبط ایجاد شده است
  • 4. متنوع کردن نمونه کارها بک لینک خود را
  • 5. برای هدف قرار دادن قطعه های ویژه Google از برچسب های Header موثر استفاده کنید
  • 6. به یاد داشته باشید که تصاویر را بهینه کنید
  • 7. اطمینان حاصل کنید که سایت شما سازگار با موبایل است
  • 8- از URL های پاک و متا توضیحات استفاده کنید
  • 9. بارهای بار را در صفحات با عملکرد بالا کاهش دهید
  • 10. به طور مداوم از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید

ایده های استراتژی و محتوا را دریافت کنید

با On SEO SEO Checkerمجانی امتحان کنید!

10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

1. برای پیگیری معیارها از برنامه ای استفاده کنید که با Google Analytics ادغام شده است

بهترین گامی که می توانید در بهبود SEO خود در سال 2021 بردارید ، درک Google Analytics است. Google Analytics ابزاری مفید برای درک وب سایت شما است ، بنابراین می توانید تصمیم های مبتنی بر داده هوشمند بگیرید. معیارها نه تنها به شما در درک چگونگی رتبه بندی کمک می کنند بلکه به مخاطبان نیز کمک می کنند ، بنابراین می توانید محتوا را برای آنها بهتر تنظیم کنید. 

با گذشت زمان ، Google Analytics می تواند ابزاری عالی برای هدف گیری بهتر مشتریان شما باشد. برخی از معیارهایی که می توانید درباره بازدید کنندگان سایت خود بیاموزید عبارتند از: 

  • از چه مرورگرهایی استفاده می کنند : Google Analytics می تواند داده های قدرتمندی را درباره مشتریانی که از مرورگرهای شما استفاده می کنند به شما ارائه دهد. به شما این امکان را می دهد که با تمرکز بر طراحی وب بر پرکاربردترین مرورگرها ، تجربه آنها را بهبود ببخشید. 
  • محبوب ترین دستگاه هایی که برای بازدید از سایت شما استفاده می شوند : به طور مشابه دانستن مرورگرهایی که مشتریان از آنها استفاده می کنند ، دانستن اینکه چه دستگاه هایی استفاده می کنند می تواند مفید باشد. برخی از سایتها بیشتر از کاربران دسک تاپ یا بالعکس کاربران موبایل دارند. درک معیارهای وب سایت شما به شما امکان می دهد محتوایی متناسب با اندازه صفحه نمایش که معمولاً بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ایجاد کنید و تجربه کاربر را افزایش دهید. 
  • ترافیک مراجعه : Google Analytics همچنین داده هایی را درباره مکان بازدیدکنندگان وب سایت شما در اختیار شما قرار می دهد. می توانید با استفاده از این داده ها بینندگان خود از کدام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای ورود به سایت خود استفاده کنید. این اطلاعات زمانی مفید است که هزینه های تبلیغات شبکه های اجتماعی را پرداخت می کنید. 
  • رقابت خود را درک کنید : Google Analytics همچنین دیدگاه هایی در مورد ترافیک رقبا ارائه می دهد. این داده ها می توانند هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه بهبود محتوای خود و پیشی گرفتن از رقبا مفید باشند. 

SEMrush با Google Analytics و Google Search Console ادغام می شود تا بتوانید گزارش ها را در یک مکان مرکزی تحلیل و اجرا کنید. 

2. صفحات کم عملکرد را شناسایی کرده و آنها را با مطالب جدیدی که افراد می خواهند بخوانند تازه کنید

بازاریابان محتوا که محتوای عالی رتبه را تولید می کنند یک نکته مشترک دارند: آنها عناوین جذاب محتوایی را به خوانندگان تحویل می دهند . بازاریابان موفق محتوا روندها و گفتگوها را دنبال می کنند تا ایده های محتوای طوفان مغزی را ایجاد کنند ، به این معنی که شما مجبور هستید در مقطعی مجدداً از محتوای کم بازده بازدید کنید. 

ما یک ابزار حسابرسی محتوا ارائه می دهیم که می تواند به شما کمک کند محتوای کم عملکرد را به سرعت از طریق انواع داده های داده از جمله:

  • حداقل بک لینک 
  • تعداد کم سهام اجتماعی 
  • قدیمی ترین صفحات
  • محتوای سبک (به معنی تعداد کلمات کم) 
  • ترافیک جستجوی آلی کم 

پس از شناسایی صفحاتی که می توانند از لیفت صورت استفاده کنند ، در مورد کلمات کلیدی جدید برای هدف قرار دادن فکر کنید. ما با استفاده از ابزار تحقیق موضوع ، “کارتهای محتوا” را ارائه می دهیم که می تواند به شما کمک کند کدام ایده های محتوایی بیشترین حجم جستجو را دارند 

10 روش برای بهبود SEO در سال 2021 شناسایی عملکرد گوگل

در نهایت ، این می تواند مدت زمانی را که برای تولید محتوا نیاز دارید کاهش دهد و اطمینان حاصل کند که کاری که برای آن انجام داده اید به شما پاداش می دهد. تهیه یک طرح محتوای موثر بر اساس علایق مخاطبان به بهبود تعامل مخاطبان کمک می کند.

10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

ضمن ایجاد برنامه بازاریابی محتوای خود ، در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی در مخاطبان شما طنین انداز شود. از آنجا می توانید بررسی کنید که چه عناوینی با آن عنوان به خوبی کار می کند و اگر موضوعات spinoff وجود دارد که می توانید ایجاد کنید. 

برخی از بازاریابان محتوا ، نقشه های ذهنی را مفید می دانند. برای افراد بصری ، استفاده از نقشه ذهنی می تواند به شما در ارائه ایده های بالقوه موضوعی کمک کند. این می تواند به شما در ایجاد موضوعات بزرگتر کمک کند که می توانند به قطعات کوچکتر و مکمل تبدیل شوند. گاهی اوقات ، تجسم طرح محتوای شما می تواند به شما در درک کامل آن کمک کند. 

محتوای شاخص 10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

3. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در اطراف یک کلمه کلیدی اصلی و کلیدواژه های ثانویه مرتبط ایجاد شده است

تحقیق درباره کلمات کلیدی برای محتوای شما نه تنها به توسعه چارچوب مقاله شما کمک می کند. همچنین شما را قادر می سازد آنچه مخاطب شما می خواهد بخواند را درک کنید. درک اینکه چه کلمات کلیدی برای مخاطبان هدف و نوع محتوای شما بهتر است ، می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی محتوا برای تقویت سئو کمک کند .

نوشتارهای دوستانه Google به نشان دادن تعادل بین کلمات کلیدی و زبان روزمره بستگی دارد. این بدان معنی است که محتوای شما باید به گونه ای نوشته شود که به طور طبیعی جریان یابد. کلمات کلیدی به طور طبیعی باید در محتوای شما وجود داشته باشند تا مجبور نشوید در آخرین لحظه مطالب خود را پر کنید. یکی از راه های انجام این کار شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با معنا و مفهوم به هدف اصلی کلمه کلیدی شما است. 

ابزار کلیدی کلیدی ما دارای گزینه ای است که در آن می توانید کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی خود را جستجو کنید. خواهید دید که یک کلمه کلیدی چه ارتباط نزدیکی با حجم جستجوی آن دارد تا به شما کمک کند چیزی را که می خواهید به محتوای خود اضافه کنید یا نه. 

10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

بهترین مسائل 10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

ما همچنین به سالات مربوط به کلمه کلیدی اصلی شما نگاهی می اندازیم. بسیاری از بازاریابان در استفاده از کلمات کلیدی س successال موفق شده اند زیرا آنها تمایل دارند که نحوه استفاده انسان از موتورهای جستجو را تقلید کنند. امروزه بسیاری از کاربران با امید به گرفتن پاسخ با استفاده از قابلیت جستجوی صوتی سوالی را مطرح می کنند . به همین دلیل ، ممکن است شما س ،ال کرده باشید ، “چگونه SEO SEO وب سایت را بهبود بخشیم” و این صفحه را پیدا کرده اید. 

بازاریابان محتوا دریافتند که آنها می توانند کلمات کلیدی سوال را برای تقویت سئو سایت هدف قرار دهند. این بدان معنی است که کلمات کلیدی شامل شاخص های سوالی مانند چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، چه زمانی ، چرا و چگونه هستند. به همین دلیل ، شما باید کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی را که شامل این شاخص های سوال است ، لیست کنید و محتوایی ایجاد کنید که لحن گفتگوی بیشتری داشته باشد. 

4. متنوع کردن نمونه کارها بک لینک خود را

حتی اگر همه نکات مربوط به SEO فنی در صفحه را رعایت کنید ، بازهم تضمین نمی کند که به صفحه اول Google بروید. بخش بزرگی از جستجوگرها با بک لینک و این که آیا شما از سایت های دارای قدرت بالا بک لینک تولید می کنید یا خیر. 

تنوع بک لینک می تواند از دو منبع ایجاد شود ، به طور خاص:

  • نوع بک لینک : به طور کلی ، بک لینک شما یک dofollow یا nofollow خواهد بود ، که dofollow وزن بیشتری دارد.
  • سایتی که منشا لینک آن وجود دارد : اگر به عنوان مثال محتوای خود را تبلیغ می کنید و ناشران را برای اجرای یک داستان هدف قرار می دهید ، سایتی که به محتوای شما پیوند دارد منبع لینک دهنده شما خواهد بود. 

یک نمونه کارها با لینک متنوع به Google سیگنال می دهد که سایت شما یک منبع معتبر است و شما در حال ایجاد پیوند به روشی طبیعی در مقابل تکیه بر کلاه سیاه منسوخ یا سایر روشهای هرزنامه هستید. 

برای یافتن بک لینک مناسب به کمک نیاز دارید؟ تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار لینک دهنده  می توانید دامنه های اشاره خود را و کل لینک دهنده را تشخیص دهد. ما توانایی مقایسه حداکثر چهار URL رقابتی را برای درک اینکه ممکن است فرصتی وجود داشته باشد ارائه می دهیم.

آنالیز گوگل 10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

برخی از راه های رشد نمونه کارها بک لینک شما عبارتند از:

  • به دنبال دایرکتوری ها یا لیست های “بهترین” در طاقچه خود باشید : به سایتهایی بپردازید که لیستهایی را در سوله شما تنظیم می کنند و خود را به عنوان یک متخصص در کنار هر محتوای با کیفیت بالا که ایجاد کرده اید ، ارائه دهید. 
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما قابل اشتراک است : اشتراک رسانه های اجتماعی یکی دیگر از روش های سریع برای ایجاد بک لینک بیشتر است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی را ایجاد می کنید به راحتی در چندین سیستم عامل قابل اشتراک است. 
  • محتوای دارای ارزش خبری ایجاد کنید و با ناشران تماس بگیرید : یک استراتژی محتوای موفق باید شامل ایجاد محتوای داده محور باشد که داستانی را روایت کند. خواه از طریق یک نظرسنجی اصلی ، داده های عمومی یا داده های داخلی خود ، محتوا را در مورد نتایج خود ایجاد کنید و این را با ناشران به اشتراک بگذارید. اگر بتوانید آن را به یک خبر خبری پرطرفدار مرتبط کنید ، احتمال اینکه ناشر بخواهد داده های شما را نشان دهد وجود دارد – و اعتبار شما را با پیوند به شما پس می دهد. 

5. برای هدف قرار دادن قطعه های ویژه Google از برچسب های Header موثر استفاده کنید

10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

هنگام تولید محتوا ، می خواهید به نحوه ساختار محتوای خود در صفحه توجه داشته باشید. هر صفحه باید دارای محتوایی باشد که به صورت منطقی سازماندهی شده باشد و مهمترین اطلاعات در بالای صفحه باشد. در واقع ، مطالعات نشان داده است که 80٪ از خوانندگان بیشتر وقت خود را صرف دیدن مطالب بالای صفحه می کنند. 

با این حال ، Google لزوماً متن را فقط در قسمت بالای صفحه فهرست نمی کند. آنها به طور کلی مقاله را بررسی می کنند تا ببینند آیا این مقاله جامع است یا خیر ، بنابراین با در نظر گرفتن این نکته ، باید در مورد چگونگی طرح صفحه خود کمی فکر کنید. 

برای استفاده بیشتر از کلمات کلیدی مورد نظر خود ، اضافه کردن پیوندهای پرش به بالای صفحه خود را در نظر بگیرید. این نه تنها تجربه کاربری لذت بخشی را ایجاد می کند ، بلکه به شما امکان می دهد از برچسب های هدر خود به روش های خلاقانه تری برای دنبال کردن Google Feathers Snippets استفاده کنید. 

برای هدف قرار دادن قطعه های ویژه Google از برچسب های Header موثر استفاده کنید

پرسش “10 مارک برتر قایق” را در نظر بگیرید. نتیجه یک لیست واقعی است که کاربران می توانند به سرعت آن را مشاهده کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند. اگر به کد منبع مقاله ای که قطعه ویژه را تولید می کند نگاه کنید ، می بینید که همه مارک های قایق به جای یک لیست گلوله ای ساده در مقاله ، درون H2 ها قرار دارند. 

درون H2 ها قرار 10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

استفاده استراتژیک از برچسب های هدر به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را بهتر درک کنند. شناسایی سرصفحه ها هنگام نوشتن مطالب به موتورهای جستجو در هنگام تجزیه و تحلیل محتوای شما کمک می کند. سرصفحه ها به موتورهای جستجو اجازه می دهند تا از محتوای شما مطلع شوند و اگر کلمات کلیدی را در هدرها وارد کنید ، موتورهای جستجو حتی درک بهتری از محتوای شما خواهند داشت.

سرصفحه ها همچنین به محتوای شما کمک می کنند تا برای خوانندگان قابل تمیز باشد و همین امر باعث می شود آنها سرگرم شوند. آنها یک روش عالی برای تجزیه مطالب شما و کمک به تجربه کلی کاربر سایت شما هستند. وب سایت های دارای دیوار متن برای بسیاری از خوانندگان جذاب و مرعوب نیستند. اگر خوانندگان سریع کلیک کنند ، رتبه SEO شما ممکن است آسیب ببیند. 

6. به یاد داشته باشید که تصاویر را بهینه کنید

غالباً ، بهینه سازی تصویر از نظر تقویت سئو ، نادیده گرفته می شود. با این حال ، اگر به درستی انجام شود ، می تواند بازدید زیادی را به وب سایت شما منتقل کند . 

همچنین استفاده از محتوای تصویری یک مزیت دارد ، از جمله: 

  • به شکستن دیواری از متن کمک می کند 
  • با هدف آینده گوگل از جستجوی تصویری همسو می شود 
  • زمینه بهتری برای محتوای صفحه وب شما ایجاد می کند 
  • به خوانندگان اجازه می دهد تا محتوای نوشته شده را بهتر درک کنند 

مانند محتوای نوشته شده ، محتوای تصویری نیز می تواند از SEO بهتر استفاده کند. بهینه سازی تصویر به شما کمک می کند تا محتوای شما در جستجوی تصویر Google از رتبه بالاتری برخوردار شود و در عین حال قابلیت مشاهده سایت را نیز بهبود بخشد. با این حال ، هنگام بهینه سازی تصاویر ، چند نکته وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. 

به عنوان مثال ، وقتی تصاویر بهینه سازی نشده اند ، ممکن است صفحات وب آهسته ای داشته باشید و درنهایت رتبه شما بد باشد. در نهایت ، ممکن است مشکل از تصاویر یا متن alt همراه آن نبوده است. سرعت پایین بارگذاری برای تأثیرگذاری بر رتبه بندی کلی کافی است. 

یکی از بهترین راه ها برای بهبود SEO شما بهینه سازی متن alt است. بهترین راه برای مقابله با نوشتن متن alt این است که بیش از حد فکر نکنید. متناوباً ، باید محتوای تصویر را در نظر بگیرید. نوشتن متن alt مناسب در اصل توانایی توصیف آنچه را که تصویر نشان می دهد است. 

هنگام استفاده از متن alt ، این قوانین را دنبال کنید: 

  • توصیفی : همه متن های alt باید تصویر را با حداکثر جزئیات توصیف کنند. اطلاعات باید خود تصویر را توصیف کرده و زمینه ارتباط آن با محتوا را فراهم کند. وقتی جزئیات خاصی راجع به تصویر اضافه می کنید ، به رتبه بندی تصویر در جستجوی تصویر Google کمک می کند. 
  • متمایز : یک قانون مهم که باید دنبال کنید این است که شما نباید از کلمات کلیدی محتوای خود به عنوان برچسب alt برای هر تصویر در صفحه استفاده کنید. در عوض ، متن alt باید محتوای تصویر و نحوه ارتباط آن با محتوا را توصیف کند. با این حال ، نباید محتوای صفحه را به طور کلی تکرار کند. 
  • مربوط : دقیقاً مانند کلمات کلیدی ، از متن alt نیز باید کم استفاده شود. این بدان معنی است که شما فقط باید از برچسب های alt برای توضیح تصویر و ارتباط آن با محتوا استفاده کنید. 

7. اطمینان حاصل کنید که سایت شما سازگار با موبایل است

مطالعات اخیر نشان می دهد که بیش از 60٪ جستجوی Google از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. به همین دلیل ، اطمینان از بهینه سازی وب سایت برای آنها مهم است. Google به وب سایت هایی که از طریق تلفن همراه بهینه شده اند پاداش می دهد.

به طور مشابه با بهینه سازی دسک تاپ ، می خواهید روی توسعه SEO موبایل تمرکز کنید. امروز می توانید کلید واژه های تلفن همراه و دسک تاپ را جداگانه تحقیق و مقایسه کنید. استفاده از یک ابزار SEO می تواند به شما کمک کند تا بینش مفیدی در مورد تجزیه و تحلیل تلفن همراه پیدا کنید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام محتوا را به کدام مخاطب و کلمات کلیدی در محتوای خود بگنجانید. 

برخی بر این باورند که ایجاد یک وب سایت با رویکرد همراه اول می تواند در نهایت به حساب دسک تاپ شما کمک کند. این به این دلیل است که شما می توانید در هنگام کار بر روی رابط تلفن همراه ، جنبه های بی اهمیت وب سایت خود را حذف کنید. استفاده از این روش به شما کمک می کند مطالب خود را در اولویت قرار دهید تا از همان ابتدا محتوای با کیفیت عالی ایجاد کنید. 

هنگام تولید محتوای بهینه شده برای تلفن همراه ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید: 

  • ایجاد محتوای مختصر که بتواند شکاف بین صفحه های کوچک تلفن همراه و مانیتورهای دسک تاپ را برطرف کند
  • قرار دادن جذاب ترین و مفیدترین مطالب در جلوی صفحه تا ابتدا بارگیری شود 
  • هدف قرار دادن خوانندگان با کلمات کلیدی بهینه شده برای تلفن همراه 

8- از URL های پاک و متا توضیحات استفاده کنید

آدرس URL و متا توضیحات شما عوامل کلیدی در کمک به Google برای درک محتوای شما هستند. اگرچه در مورد طول هر یک از اینها قانون سخت و سریعی برای بهبود رتبه بندی شما وجود ندارد ، اما هدف باید این باشد که ضمن درج کلمات کلیدی مورد نظر ، آنها را تا حد ممکن مختصر و واضح بیان کنید.

در زیر برخی از بهترین روش ها برای تمیز نگه داشتن URL و متا توضیحات خود آورده شده است:

  • از یک ساختار سازگار استفاده کنید که پست های آینده را در ذهن داشته باشد : چه در حال سازماندهی محتوای خاص در یک منطقه از سایت خود باشید و چه محتوای مشابهی را در جاده ایجاد کنید ، می خواهید URL و ساختار متای خود را برای محتوای مرتبط تا حدودی مشابه نگه دارید. 
  • از زبان زائد بپرهیزید : برای هر دو از زبان کرکی پرهیز کنید. هرکدام باید کوتاه و دقیق باشند. 
  • آنها را با کلمه کلیدی غنی کنید : باز هم مطمئن شوید که URL و متای توضیحات شما شامل کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی مورد نظر شما هستند.

9. بارهای بار را در صفحات با عملکرد بالا کاهش دهید

زمان بارگیری آهسته یکی از دلایل اصلی افزایش نرخ پرش است . به گفته گوگل ، “سرعت برابر با درآمد” است ، که اساساً به این معنی است که زمان بارگیری آهسته احتمال ترک بازدید کنندگان سایت از صفحه وب سایت شما را افزایش می دهد. به همین دلیل ، رتبه بندی SEO شما به سرعت وب سایت شما بستگی دارد. 

یک ابزار حسابرسی می تواند یک منبع ارزشمند برای درک درستی از سرعت وب سایت شما باشد. با استفاده از یک ابزار ممیزی سرعت صفحه ، می توانید در مورد آنچه ممکن است سرعت وب سایت شما را کند کند و چطور می توانید به آن بهتر رسیدگی کنید. همچنین می تواند اشتباهات رایج سئو را جستجو کند تا بتوانید محتوای وب سایت خود را برای افزایش سئو بهبود ببخشید. 

10. به طور مداوم از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید

پیگیری عملکرد وب سایت شما می تواند به شما کمک کند درک کنید چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است و چه عواملی برای شما مفید نیست. با این روش می توانید محتوای بیشتری را با توجه به موارد لایک و علاقه آنها ایجاد کنید. معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید بر آنها تمرکز کنید و ببینید کدام روشها را بهبود می بخشد. در زیر خلاصه ای از معیارهای متداول آورده شده است که باید به آنها مراجعه کنید. 

  • میانگین زمان صرف شده در یک صفحه : نگاهی به مدت زمانی که بازدیدکنندگان در یک صفحه می گذرانند ، بینش ارزشمندی در مورد عادات خواندن آنها برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال ، اگر زمانی که کاربران شما در یک صفحه می گذرانند کمتر از دیگران است ، این می تواند به شما نشان دهد که چه محتوایی توسط مخاطبان شما پسندیده می شود. 
  • نرخ گزاف گویی : این درصد نشان می دهد که چند بازدید کننده سایت بدون بازدید از صفحه دیگری در وب سایت ، صفحه را ترک می کنند. نرخ گزاف گویی بالا نشانه ای است که نشان می دهد چیزی در صفحه باید بهبود یابد. در برخی موارد ، سرعت بار طولانی یا حتی عدم تماس برای اقدام می تواند باعث بالا رفتن نرخ شود.
  • منابع ترافیک : کسب بینشی که منابع از آن بازدید به وب سایت شما وارد می کنند می تواند بسیار ارزشمند باشد. این معیار می تواند به شما نشان دهد که باید کجا تلاش خود را برای بهترین نتیجه متمرکز کنید. به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما بیشترین بازدید را از اینستاگرام داشته باشد ، چیزی در مورد مخاطبان شما یا حتی نوع مارک شما می تواند دلیل این امر باشد. 

ما یک On SEO SEO Checker ارائه می دهیم که می تواند به شما کمک کند بسیاری از مواردی را که در این مقاله بحث شده ردیابی کنید و راه حل های عملی ارائه دهید. برای صفحات خاص می توانید در مورد:

  • استراتژی : به طور خاص ، کدام کلمات کلیدی را باید هدف قرار دهید و روش های بهبود رتبه بندی خود را
  • ویژگی های SERP : اینکه آیا احتمال رتبه بندی شما برای یک قطعه ویژه وجود دارد
  • محتوا : پیشنهادهایی برای محتوای شما بر اساس 10 صفحه برتر رتبه بندی 
  • معناشناسی : هر کلمه کلیدی معنایی مرتبط با محتوای شما نیز باید هدف قرار دهد
  • بک لینک : دامنه های خاصی که می خواهید بک لینک کسب کنید
  • مسائل فنی : مسائل مربوط به SEO فنی ، از جمله اینکه محتوای تکراری وجود دارد و یا اگر از یک متا تگ موثر استفاده کرده اید
  • تجربه کاربر : چگونه تجربه بازدیدکنندگان را بهبود ببخشیم
به طور مداوم از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید 10 روش برای بهبود SEO در سال 2021

دریافت نتایج بهتر سئو

به دلیل تولید و انتشار سریع محتوا ، موتورهای جستجو برای رتبه بندی میلیاردها وب سایت در اینترنت ، اضافه کاری می کنند. حتی اگر یک شبه نمی توانید رتبه SEO خود را به شدت تغییر دهید ، می توانید برای بهبود تدریجی رتبه بندی SEO خود ، تنظیمات جزئی انجام دهید. با استفاده از ابزاری برای بررسی فاکتورهای اساسی تأثیرگذار بر آن ، مانند سرعت بارگذاری ، مسائل مربوط به محتوا ، برچسب های متا ، لینک دهی و قابلیت خزیدنی ، می توانید SEO را در سایت خود تقویت کرده و رتبه بالاتری را در Google شروع کنید.

ما به شما بهترین روش های SEO روز جهان را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

علی نیک سیرت

بازدیدها: 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا