تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
فروش آنتی ویروس NOD32 قیمت پایین
29/06/1401 0

فروش آنتی ویروس با قیمت پایین

فروش آنتی ویروس NOD32 قیمت پایین، برای یوزر های خانگی و شرکت های کوچک پیشنهاد میشود، معمولا آنتی ویروس های تک کاربر دارای فایروال می باشد و به بروز ترین دیتابیس امنیتی جهان وصل هستند تا جدید ترین ویروس ها را شناسایی کنند.

شما در نیکی نت می توانید با خیالی راحت و بدون دردسر لایسنس های اورجینال آنتی ویروس NOD32 را تهیه کنید.


تفاوت های آنتی ویروس های روز دنیا

تفاوت های آنتی ویروس های روز دنیا

با توجه به ظاهر، کاربرد، نحوه عملکرد، مکانیسم اثر و … تفاوت‌های بسیار زیادی در آنتی ویروس وجود دارد. از مهم‌ترین تفاوت آنتی ویروس‌ها می‌توانیم به موارد مهم زیر اشاره نماییم:

  1. آنتی ویروس‌های خانگی را برای مصارف ساده مورد استفاده قرار می‌دهند، این در حالی است که آنتی ویروس‌های تحت شبکه را برای سایت‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند.
    2. آنتی ویروس‌های خانگی تنها می‌توانند یک سیستم را پشتیبانی نمایند، این در حالی است که آنتی ویروس تحت شبکه می‌تواند چندین سیستم را پشتیبانی نموده و از ورود سیستم‌های بیگانه به آن‌ها جلوگیری نماید.
    3. مکانیسم اثر و عمل در آنتی ویروس‌های تحت شبکه کمی پیچیده‌تر است و می‌توانیم به همین دلیل قدرت ایستادگی بیشتری را در آن‌ها مشاهده کنیم. این در حالی است که عملکرد آنتی ویروس خانگی در برابر عوامل خارجی ویروس‌های خانگی کمی ساده‌تر هستند ولی باز هم توانایی محافظت از یک سیستم را دارا می‌باشند.
    4. آنتی ویروس‌های تحت شبکه قیمت بالاتری را دارا می‌باشند و معمولا پشتیبانی شرکت ارائه دهنده هر چند مدت یکبار آن‌ها را بررسی خواهد کرد. این در حالی است که آنتی ویروس‌های خانگی موجود در بازار را می‌توانید با هزینه‌ای معقول تهیه و مورد استفاده قرار دهید.
    5. آنتی ویروس‌های خانگی از نمونه آنتی ویروس‌های دسکتاپی هستند، در حالی که آنتی ویروس‌های تحت شبکه به شبکه‌ی مدیریتی اتصال دارند و بر اساس راهکار مدیریت متمرکز عمل خواهند کرد و در نهایت بعد از شناسایی ویروس برای از بین بردن آن اقدام می‌کند.
    6. آنتی ویروس تحت شبکه کنترل مستمر را دارا می‌باشد، در حالی که سیستم‌های خانگی این مورد را دارا نمی‌باشند.

فروش آنتی ویروس NOD32 قیمت پایین


آنتی ویروس‌ها چه برنامه‌هایی هستند؟

آنتی ویروس‌ها را می‌توانیم به عنوان نمونه برنامه‌های کاربردی و اصلی یک کامپیوتر معرفی کنیم. در دنیای هوشمند امروز بهتر است برای حفظ اطلاعات شخصی خود و جلوگیری از کند شدن سیستم کامپیوتر خود به وسیله ویروس‌های متنوع کامپیوتری از این نمونه برنامه‌ها استفاده نمایید. آنتی ویروس‌ها را نه تنها برای کامپیوترهای خانگی بلکه برای کامپیوترها و شبکه‌های متصل بهم، می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. در این زمینه بهتر است با آنتی ویروس تحت شبکه و آنتی ویروس خانگی آشنایی پیدا کنید. از طرفی نیز بهتر است تفاوت آنتی ویروس‌های بیان شده را با یکدیگر بدانید.


دلیل اختلاف قیمت آنتی ویروس Eset در بازار چیست؟

آنتی ویروس ESET (که به اسم Node 32 هم شناخته میشه) به خاطر قدرت بالا در اسکن و سبکی برنامه، به انتخاب اول کاربران در سراسر دنیا تبدیل شده. اما وقتی به دنبال خرید آنتی ویروس eset در بازار باشیم با بازه قیمتی خیلی متفاوتی روبرو میشیم. از لایسنس های رایگان تا قیمت ۶۰ دلاری (حدود ۷۰۰ هزار تومان)!!!

از تفاوت که سوال کنیم همه فروشنده ها اعتقاد دارند که لایسنسی که میفروشن اصله و مال بقیه یه داستانی داره. تو این مقاله قراره یکبار برای همیشه تفاوت لایسنس های مختلف ESET موجود در بازار رو بررسی کنیم! با تکنوسان همراه باشید.


ESET نماینده رسمی تو ایران داره؟

خیلی از شرکت ها تو تبلیغاتشون ادعا می کنند نماینده رسمی eset در ایران هستند. برای بررسی صحت این ادعا کافیه یه سری به سایت اصلی شرکت بزنید. همانطوری که بعد از مراجعه به سایت اصلی می بینید نه در آسیا نه در خاورمیانه از نمایندگی ایران خبری نیست و دلیل این نداشتن نمایندگی رسمی هم تحریم های آمریکا علیه ایران و شرکت هایی هست که با ایران کار می کنند. اما این نکته رو مد نظر داشته باشید که برای کاربران ایرانی eset (سال هاست) مشکلی در استفاده و اپدیت آنتی ویروس وجود نداره.


دلیل ارزان بودن قیمت eset در ایران چیه؟

اگه شما هم به سایت اصلی eset.com سر بزنید قاعدتا تعجب می کنید که چطور لایسنس ۶۰ دلاری تو ایران با قیمت های خیلی پایین به فروش داره میرسه؟ برای جواب دادن به این سوال باز باید برگردیم به اینکه قراره از سرور اصلی آپدیت بشه یا سرور کمکی؟


تفاوت نسخه های مختلف ESET تو چیه؟

تا اینجای مقاله با کمی اغماض از کلیه نسخه های eset با اسم آنتی ویروس نام بردیم چون اصطلاحیه که خیلی متداول شده تو گفتگوها. اما اگه بخوایم دقیقتر بگیم سه ورژن مختلف وجود داره:

  1. ESET NODE32 Antivirus (یا همون آنتی ویروس پایه) که کارش مقابله با ویروس و اسکن فایل های سیستمه
  2. ESET Internet Security (همون نسخه ای که تو ایران اکثرا به فروش میرسه) تمام قابلیت های آنتی ویروس رو داره به علاوه یه سری قابلیت ها هنگام کار کردن تو اینترنت مثل محافظت از پسوردها و ترافیک اینترنت
  3. ESET Smart Security (نسخه فول امکانات) که همه ویژگی های دو مورد قبلی رو داره و یه قابلیت مدیریت پسوردها و رمزگذاری رو هم تو کامپیوتر اضافه تر داره

خرید آنتی ویروس از نیکی نت!

شما میتوانید همین الان با گرفتن شماره تماس های ما خرید آنتی ویروس را انجام بدید، و یا از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید.

فروش آنتی ویروس NOD32 قیمت پایین


سوالات متداول

بالاخره کدام آنتی ویروس بهتر است؟

در حال حاظر میتوان گفت که بهترین آنتی ویروس در ایران با در نظر گرفتن قیمت خرید محصول،NOD32 است و با اختلاف از رقیبان در بازار آنتی ویروس ایران پیش است.

آیا لایسنس های نود 32 اورجینال هستند؟

بله، تمام لایسنس ها اورجینال هستند و فقط نسخه های اورجینال آنتی ویروس را فعال میکنند.

محبوب ترین آنتی ویروس های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

اکثر آنتی ویروس های محبوب در بازار در بازه قیمتی 250.000 تومان تا ۹۹۴,۶۳۷ تومان قرار دارند.

نظر بدهید