تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
تاثیر جام جهانی در ارز دیجیتال
23/07/1401 0

تاثیر جام جهانی در ارز دیجیتال

تاثیر جام جهانی در ارز دیجیتال : جام  جهانی فیفا قرار  است تا دو هفته دیگر آغاز شود و با آماده شدن مردم برای فرود در روسیه، بیت کوین را به روش های مختلفی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

از آنجایی که کرملین روی سیستم پرداخت داخلی خود کار می کند، میر، ویزا و مسترکارت جریان زیادی را در این کشور از دست داده اند. در نتیجه تحریم های ایالات متحده در سال 2014، آنها قبلاً خدمات کارت را به مشتریان روسی قطع کرده بودند.

از سوی دیگر، مشتریان قبلاً راه‌هایی برای رفع مشکلات تراکنش پیدا کرده‌اند: ارز دیجیتال!

طرفداران در سرتاسر جهان در حال حرکت به سمت جام جهانی فوتبال در روسیه هستند، زیرا انتخاب های زیادی برای آنها باقی نمانده است. در آخرین جام جهانی برزیل، بیش از 5 میلیون نفر از فستیوال هواداران فیفا بازدید کردند و 3.4 میلیون نفر در یک بازی شرکت کردند.

هتل‌های شهر کالینینگراد حتی تمایل خود را به ارزهای دیجیتال تایید کرده‌اند و آشکارا اعلام کرده‌اند که  بیت‌کوین ، اتریوم و لایت‌کوین را به عنوان پرداخت می‌پذیرند. کالینینگراد میزبان چهار مسابقه از این تورنمنت عظیم خواهد بود، از جمله مسابقات اسپانیا و انگلیس.

آنا ساببوتینا، مدیر هتل های زنجیره ای Malina Apartments گفت:

«ارزهای رمزنگاری شده اکنون از افزایش علاقه برخوردار هستند. به تدریج آنها به عنوان وسیله پرداخت مورد استفاده قرار می گیرند. و ما تصمیم گرفتیم که طرفداران بتوانند با کمک این فناوری نوآورانه هزینه خدمات ما را بپردازند. ممکن است هتل های دیگر منتظر نمونه ما برای تعطیلات فوتبال آینده باشند.”

آژانس‌های مسافرتی و بارها و حتی خطوط هوایی جزو معدود خدماتی هستند که بیت کوین را برای تراکنش‌ها می‌پذیرند.

استفاده از بیت کوین به عنوان وسیله مبادله چیزی است که ارز دیجیتال از زمان افزایش هزینه های ارسال بیت کوین در ماه دسامبر، با آن دست و پنجه نرم می کند.

در اوج خود، تقریباً 400000 تراکنش بیت کوین در روز در پایان سال 2017 وجود داشت، اما اکنون این میزان به حدود 200000 تراکنش در روز کاهش یافته است و کارمزدها نیز با آن کاهش یافته است.

تاثیر جام جهانی در ارز دیجیتال

فیفا اولین قرارداد حمایت از ارزهای دیجیتال را برای جام جهانی 2022 امضا کرد زیرا این شرکت به دنبال افزایش آگاهی است.

دن برنشتاین|23 مارس 2022 02:14+04:30

جام جهانی فوتبال قطر 2022
تاثیر جام جهانی در ارز دیجیتال

جام جهانی فرهنگ هدف

هیئت حاکمه فوتبال اعلام کرده است که با Crypto.com قبل از مسابقات امسال همکاری می کند

فیفا قرارداد حمایت مالی با Crypto.com برای جام جهانی 2022 قطر امضا کرده است.

پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال، که دارای یک بازار NFT نیز می باشد، در تلاش است تا با اقدامی آشنا برای کسانی که در ماه های اخیر کمپین بازاریابی سخت این شرکت را دنبال کرده اند، “آگاهی بیشتری” نسبت به برند خود ایجاد کند.

ارزهای دیجیتال و توکن‌ها با دنیای فوتبال مرتبط شده‌اند، زیرا تیم‌ها، بازیکنان و ارگان‌های سازمان‌دهنده تلاش می‌کنند از علاقه جهانی به بازارهای مالی جدید سود ببرند.

ادامه مقاله در زیر

چه گفته شده است؟

Crypto.com قبلاً تعهد خود را به حمایت از تیم‌ها و لیگ‌های درجه یک، رویدادهای مهم و مکان‌های نمادین در سراسر جهان نشان داده است و هیچ پلتفرمی بزرگ‌تر، یا با گستردگی و تأثیر فرهنگی بیشتر، از پلتفرم جهانی فوتبال فیفا وجود ندارد. کی مداتی، مدیر بازرگانی فیفا در بیانیه ای گفت .

ما خوشحالیم که یک برند جهانی مانند Crypto.com به عنوان حامی جام جهانی فوتبال هیجان انگیز و پیشگامانه در قطر به ما ملحق می شود و در نهایت به رشد بازی زیبای ما در مقیاس جهانی کمک می کند.

کریس مارشالک، یکی از بنیانگذاران Crypto.com در بیانیه‌ای گفت: «ما نمی‌توانیم برای حمایت مالی از جام جهانی فیفا، یکی از معتبرترین تورنمنت‌های جهان، و آگاهی بیشتر از Crypto.com در سطح جهانی هیجان‌زده باشیم.

از طریق همکاری با فیفا، ما به استفاده از پلتفرم خود به روش‌های نوآورانه ادامه خواهیم داد تا Crypto.com بتواند آینده ورزش‌های کلاس جهانی و تجربیات طرفداران در سراسر جهان را تقویت کند.»

Crypto.com به عنوان حامی رسمی جام جهانی 2022 قطر معرفی شد.

  • سریعترین پلتفرم ارزهای دیجیتال در حال رشد جهان بیش از 10 میلیون مشتری و بیش از 4000 کارمند در سراسر جهان دارد.
  • حمایت مالی فیفا و Crypto.com از طریق قرار گرفتن در معرض نام تجاری در محبوب ترین رویداد ورزشی جهان، آگاهی قابل توجهی را در مورد پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد می کند.

فیفا اعلام کرده است که Crypto.com حامی رسمی جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

این شرکت حامی انحصاری پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال قطر 2022 خواهد بود و از قرار گرفتن در معرض برندهای قابل توجه در داخل و خارج از استادیوم های مسابقات بهره مند خواهد شد.

Crypto.com که در سال 2016 تأسیس شد، امروزه به بیش از 10 میلیون مشتری خدمات رسانی می کند و بیش از 4000 کارمند در سراسر دفاتر خود در قاره آمریکا، اروپا و آسیا دارد. این شرکت که بر اساس امنیت، حریم خصوصی و انطباق ساخته شده است، برای تسریع پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال از طریق ارائه خدمات خود طراحی شده است.

Crypto.com قبلاً تعهد خود را به حمایت از تیم‌ها و لیگ‌های سطح بالا، رویدادهای مهم و مکان‌های نمادین در سراسر جهان نشان داده است، و هیچ پلتفرمی بزرگ‌تر، یا با گستردگی و تأثیر فرهنگی بیشتر، از پلتفرم جهانی فوتبال فیفا وجود ندارد . کی مداتی، مدیر بازرگانی فیفا گفت.

ما خوشحالیم که یک برند جهانی مانند Crypto.co m به عنوان حامی جام جهانی فوتبال هیجان انگیز و پیشگامانه در قطر به ما ملحق می شود و در نهایت به رشد بازی زیبای ما در مقیاس جهانی کمک می کند.

Crypto.com از شراکت های سطح بالا با بسیاری از امکانات ورزشی و سرگرمی برتر در سراسر جهان از جمله ورزش موتوری، MMA، بسکتبال و هاکی روی یخ و همچنین فوتبال برخوردار است. اخیراً، Crypto.com یک قرارداد تاریخی حقوق نامگذاری را در لس آنجلس برای جایی که اکنون Crypto.com Arena نامیده می شود تضمین کرد و همچنین تبدیل به صرافی رسمی ارز دیجیتال و پلت فرم معاملاتی لیگ های حرفه ای فوتبال مردان و زنان در استرالیا شد.

Crypto.com حمایت رسمی خود از جام جهانی 2022 قطر را به طرق مختلف فعال خواهد کرد، از جمله با فراهم کردن فرصت هایی برای کاربران جدید و فعلی برای حضور در مسابقات در طول مسابقات یا برنده شدن کالاهای انحصاری.

کریس مارشالک، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی کریپتو ، گفت: «ما نمی‌توانیم برای حمایت از جام جهانی فیفا، یکی از معتبرترین تورنمنت‌های جهان، و آگاهی بیشتر از Crypto.com در سطح جهانی هیجان‌زده باشیم . com _ از طریق همکاری با فیفا، ما به استفاده از پلتفرم خود به روش‌های نوآورانه ادامه خواهیم داد تا Crypto.com بتواند آینده ورزش‌های کلاس جهانی و تجربیات هواداران در سراسر جهان را تقویت کند.»

Crypto.com ، پلتفرم ارزهای دیجیتال با سریع ترین رشد در جهان، بر اساس امنیت، حریم خصوصی و انطباق ساخته شده است. این اولین شرکت ارزهای دیجیتال در جهان است که دارای استانداردهای ISO/IEC 27701:2019، ISO 22301:2019، ISO 27001:2013 و سطح 1 PCI DSS 3.2.1 است و به طور مستقل در سطح 4 – بالاترین سطح – ارزیابی می شود. چارچوب‌های امنیت سایبری و حریم خصوصی NIST، و همچنین برای انطباق با کنترل سازمان خدمات (SOC) 2. در crypto.com بیشتر بیاموزید. جام جهانی فوتبال 2022 قطر از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 برگزار می شود.

🚩آیا جام جهانی بر ارز دیجیتال تاثیر خواهد داشت؟

با همکاری های انجام شده از سوی فیفا و صرافی Crypto.com باید امید داشت که بیت کوین و زیر مجموعه هایش باید رشد خوبی داشته باشند.

💡چه ارزهایی تحت تاثیر جام جهانی در سال 2022 افزایش می یابند؟

بیت کوین بیشترین تاثیر را باید در جام جهانی ببیند و در پی رشد بیتکوین بازار ارز دیجیتال همیشه رشد داشته است.

نظر بدهید