تماس با ما
اطلاعات
منوی کناری
بنر تبلیغاتی
ارز چیلیز و جام جهانی 2022
30/07/1401 0

چیلیز به دنبال گلزنی در جام جهانی فوتبال قطر 2022 با جدیدترین بلاک چین

ارز چیلیز و جام جهانی 2022

ارز چیلیز و جام جهانی 2022

  • چند ساعت پیش، Chiliz، یک سازمان متخصص در توکن های هواداران ورزشی، در مورد تاریخ انتشار بلاک چین جدید خود اطلاعیه ای ارائه کرد.
  • این جدیدترین بلاک چین بر سرگرمی و وب 3 متمرکز خواهد شد و توکن های طرفداران پایدار و همچنین مواردی که در آینده راه اندازی می شوند را بسیج می کند.
  • چیلیز در مورد مشخصات فنی این شبکه توضیح داد که این یک تکامل BNB با سازگاری با EVM خواهد بود.

ChilizChain 2.0

مرحله نهایی مقدماتی برای جام جهانی فوتبال قطر 2022 آغاز شده است و چیلیز، سازمانی متخصص در زمینه فن توکن‌ها، خود را آماده می‌کند تا به این رقابت بزرگ عمل کند.

ساعاتی پیش این سازمان در مورد تاریخ انتشار شبکه آزمایشی ChilizChain 2.0، ارتقاء بلاک چین پایدار خود، که تحت الگوریتم اثبات قدرت عمل می‌کند، اطلاعیه‌ای داد. در 31 مارس، آخرین شبکه در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

ارز چیلیز و جام جهانی 2022

⚡

در این جدیدترین بلاک چین که حول سرگرمی و وب 3 متمرکز شده است، می توان توکن های هوادار پایدار (آرژانتین، یوونتوس، اف سی بارسلونا، پی اس جی، و غیره) و توکن های هوادار آینده را بسیج کرد.

آخرین بلاک چین که ChilizChain 2.0 نامیده می شود، حاوی توکن Chiliz (CHZ) به عنوان دارایی رمزنگاری بومی خود است که در بلاک چین پایدار Chiliz و همچنین اتریوم کارایی دارد.

با توجه به مشخصات فنی در شبکه، چیلیز توضیح داد که این یک تکامل زنجیره هوشمند بایننس خواهد بود که با EVM سازگاری دارد.

هزینه شبکه با توکن بومی CHZ پرداخت می‌شود و پرداخت‌ها تقریباً 500 برابر ارزان‌تر از ETH است.

این شبکه بر روی دنیای ورزش و سرگرمی متمرکز خواهد شد، بنابراین امکان تکامل socios(dot)com را فراهم می کند.

به گفته موسس آن، الکساندر دریفوس، با پایگاه قوی ارائه شده توسط Ankr، ChilizChain 2.0 دارای پتانسیل تبدیل شدن به یک بلاک چین پیشگام است که تأثیر عمیقی نه تنها در بخش بلاک چین، بلکه در کل سناریوی بلاک چین، سرگرمی، دارد.

شایان ذکر است که این نسخه یک شبکه آزمایشی خواهد بود. این راه‌اندازی اولیه یک شبکه بلاک چین برای ارزیابی پایداری، عملکرد و سایر پارامترها است. این شبکه‌ها عموماً پس از راه‌اندازی با شبکه نهایی همزیستی می‌کنند تا آزمایش‌های بهتری دائمی داشته باشند.

اگرچه این اعلامیه انتشار یک شبکه آزمایشی است، سرمایه‌گذاران دارایی‌های مجازی این خبر را با اشتیاق حیرت‌آور دریافت کردند. توکن CHZ شاهد افزایش بیش از 10 درصدی ارزش خود در 25 مارس بوده است که پس از چندین روز کناره گیری در اطراف فیات، از دلار پیشی گرفت.

Chiliz Onboards Web3 Boat

در کنار متاورس، Web3 از جمله مفاهیمی است که در ماه‌های اخیر بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. هدف Ti تغییر نحوه تعامل افراد با وب سایت های مختلف است، و تلاش هایی برای ایجاد یک وب غیرمتمرکزتر، جایی که کیف پول ها ممکن است به ابزار جدیدی برای ورود تبدیل شوند.

این علاقه در بخش سرگرمی نتیجه معکوس داشته است، جایی که Socios(dot)com همیشه عملکرد خود را متمرکز کرده است.

در حال حاضر، ETH dApps، تا حدی، تحت این مفهوم از web3 کار می کند. از آنجایی که بلاک چین Chiliz از فناوری EVM پشتیبانی می کند، از فناوری EVM پشتیبانی می کند، توسعه چندین برنامه غیرمتمرکز، شامل پروتکل های DeFi در ChilizChain 2.0 امکان پذیر خواهد بود.

تاثیر جام حهانی قطر بر ارز دیجیتال شیلیز (Chiliz)

نظر بدهید