طراحی وب سایت که منجر به بازدید و فروش بیشتر می شود

4/5 - (1 امتیاز)

آیا طراحی وب سایت مناسبی برای تجارت خود دارید؟

طراحی وب سایت که منجر به بازدید و فروش بیشتر می شود

طبق گفته های شرکت مایکروسافت ، امروزه انسان فقط 8 ثانیه به شما زمان توجه میدهند .

این بدان معناست که قبل از اینکه بخواهید مخاطبان خود را تا انتهای صفحه خود بخوانید ، فرصت شما برای علاقه و تعامل مخاطبان شما تمام خواهد شد.

طراحی خوب وب سایت برای نشان دادن ارزش شما به محض ورود به سایت بسیار حیاتی است.

دانشگاه استنفورد همچنین دریافت که:

تقریباً نیمی از مصرف کنندگان ، 46.1٪ ، هنگام تصمیم گیری در مورد معتبر بودن شرکت ، طراحی وب سایت را به عنوان معیارهای اصلی خود ذکر می کنند.

وب سایت شما نه تنها باید خوانندگان را مورد علاقه و علاقه خود قرار دهد ، بلکه تأثیر مداوم بر شهرت کلی برند شما خواهد داشت.

به طور مشابه ، Adobe دریافت که مردم ترجیح می دهند از محتوایی که زیبا به نظر می رسد استفاده کنند.

حتی با توجه به آنچه که محتوا در واقع می گوید و ارزش آن را ارائه نمی دهد ، مردم ترجیح می دهند محتوایی را بخوانند که از نظر بصری جذاب باشد.

گوگل گزارش می دهد که مردم اولین برداشت را در عرض 50 میلی ثانیه تشکیل می دهند. این بدان معنی است که محتوای شما باید سریعاً جذاب به نظر برسد.

وب سایت شما نه تنها باید جذاب به نظر برسد ، بلکه باید عملکردی نیز داشته باشد. امروزه مشتریان در یک دنیای آنلاین بسیار سریع زندگی می کنند.

با رایج شدن روز افزون ویژگی هایی مانند صفحات AMP ، مشتریان به وب سایت هایی که سریع بارگیری می شوند عادت کرده اند.

و تقریباً بلافاصله اطلاعات آنها را در اختیار آنها قرار دهید.

این بدان معنی است که سایت شما نیز باید “خوب” کار کند.

یک طراحی سایت ضعیف می تواند به راحتی زمان بارگذاری شما را کاهش دهد.

زمان کم بارگذاری به توانایی شما در تعامل با کاربران آسیب می رساند.

گروه آبردین دریافت که فقط یک ثانیه تأخیر در زمان بارگیری می تواند منجر به کاهش 7 درصدی در تبدیل شود.

مشتریان چند ثانیه با ارزش از وقت خود را در اختیار شما قرار می دهند.

آنها به شما این فرصت را می دهند تا آنها را متقاعد کنید که وب سایت شما یکی از ارزش بررسی است. در اینجا کاری است که باید برای استفاده از این فرصت انجام دهید.

طراحی پاسخگو: سنگ بنای خوب طراحی وب سایت

چندین سال است که طراحی وب سایت موبایل استاندارد مورد انتظار است.

هر سایت باید از قبل برای کاربران در دستگاه های تلفن همراه بهینه شود – که گزارش های SimilarWeb اکنون بیش از نیمی از کل بازدید از سایت شما را شامل می شود.

شما نه تنها می خواهید سایت خود را به صورت دوستانه موبایل کنید تا بتوانید کاربران را در دستگاه های تلفن همراه درگیر کنید …

… اما Google خود به خوبی نشان می دهد که سایت شما در دستگاه های تلفن همراه چقدر نمایش داده می شود.

آنها همچنین در مورد یک الگوریتم همراه اول بحث کرده اند ، کارشناسان سئو معتقدند که امسال عرضه نمی شود.

این الگوریتم به جای پیش فرض برای رتبه بندی سایت ها بر اساس مفید بودن آنها برای کاربران دسک تاپ ، رتبه بندی سایتها در درجه اول برای کاربران تلفن همراه است.

سایتهایی که برای موبایل آماده نیستند به طور بالقوه می توانند در رتبه بندی سقوط کنند.

طراحی پاسخگو احتمالاً ساده ترین و مثرترین وسیله برای اطمینان از آماده شدن سایت شما برای کاربران تلفن همراه خواهد بود.

طراحی پاسخگو به صفحه شما این امکان را می دهد تا به طور خودکار با هر صفحه نمایش سازگار شود ، و به راحتی برای همه مشتریان قابل استفاده است.


اگر قبلاً اصول طراحی سایت را متناسب با همه کاربران در دستگاه ها بیان کرده اید ، در اینجا 6 نکته طراحی وب برای ارتقا making سطح طراحی سایت شما آورده شده است.

6 نکته برای طراحی خوب وب سایت

  1. دعوت به عمل خود را واضح و مرتبط کنید
  2. تصاویر و رنگهای بهینه را انتخاب کنید
  3. سایت را به صورت منطقی سازماندهی کنید
  4. از فضای سفید به خوبی استفاده کنید
  5. به دنبال خطاهای سایت باشید
  6. به مردم کمک کنید تا به شما اعتماد کنند

نکته خوب طراحی وب سایت 1: دعوت به عمل خود را واضح و مرتبط کنید

هنگامی که مشتریان به سایت شما می رسند ، باید بلافاصله بدانند که چه کاری باید انجام دهند.

آنها نباید در مورد هدف یک صفحه خاص یا چگونگی ارزش افزودن آن برای آنها تعجب کنند.

شما با توجه به دو جزئیات اصلی این کار را انجام می دهید:

جزئیات 1 . اطمینان حاصل کنید که مشتری دقیقاً می داند شما می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهد.

اگرچه به نظر می رسد ارائه گزینه های مختلف به مشتریان به امید اینکه حداقل یکی را انتخاب کنند ایده خوبی به نظر می رسد …

… بیش از یک انتخاب در واقع تعامل را کاهش می دهد.

مشتریان می خواهند راهی روشن داشته باشند.

قانون هیک به ما می گوید که مدت زمانی که شخص برای تصمیم گیری نیاز دارد متناسب با تعداد انتخابی است که دارد.

مشتریان خود را تحت فشار قرار ندهید.

جزئیات 2 . فراخوانی برای اقدام بنویسید که به وضوح مربوط به نقاط دردی باشد که می خواهید آدرس دهی کنید.

شما باید درک کاملی از سفر خریدار خود داشته باشید و دقیقاً بدانید که مشتریان هنگام ورود به وب سایت شما می خواهند چه چیزی را ببینند.

از آنجا که می دانید مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد ، پس باید فراخوان خود را متناسب با این نقطه درد تنظیم کنید.

به مردم اطلاع دهید که چرا باید روی فراخوان اقدام شما کلیک کنند یا در غیر این صورت با آن درگیر شوند.

نمونه هایی از طراحی وب سایت خوب

Dropbox مثالی عالی از یک وب سایت با یک فراخوان روشن برای ما فراهم می کند.

فعالیت مورد نظر آنها در صفحه اصلی آنها ثبت نام شما برای یک حساب کاربری است.

وقتی به وب سایت Dropbox می روید ، می بینید که تعداد زیادی انتخاب مختلف برای انجام کار ندارید.

نگاه شما به سمت فرم ثبت نام جلب شده است.

این فرم فقط اطلاعات لازم را از شما می خواهد و ایجاد حساب رایگان خود را آسان می کند. فراخوان برای عمل نیز بسیار مرتبط است.

بیشتر افرادی که به دنبال Dropbox می گردند علاقه مند می شوند در مورد استفاده از یک سیستم مبتنی بر ابر برای ذخیره اسناد و هماهنگی با دیگران بیشتر بدانند.

فراخوان برجسته ای برای عمل که می بینید مستقیماً پاسخگوی نیازهای شما است.

یک فراخوان مربوط به اقدام مشابه را می توان با PayPal مشاهده کرد. مردم از سایت پی پال بازدید می کنند.

و این به این دلیل است که آنها می خواهند ثبت نام کنند یا در مورد این سرویس چیزی شنیده اند و می خواهند بیشتر بدانند.

این سایت فراخوان آنها را فوراً مربوط به این خواسته می کند.

به مردم اجازه دهید بدانند که از طریق خدمات خود می توانند در “میلیون ها سایت” خرید کنند ، PayPal مردم را فریب می دهد تا بیشتر بدانند.

طراحی وب سایت که منجر به بازدید و فروش بیشتر می شود

طراحی وب سایت که منجر به بازدید و فروش بیشتر می شود

نکته خوب طراحی وب سایت 2: تصاویر و رنگهای بهینه را انتخاب کنید

تصاویر تعامل با محتوا را افزایش می دهد.

طبق WebDam.com ، پست های دارای عکس 650 برابر بیشتر از جذابیت کسانی که فقط از متن تشکیل شده اند دریافت می کنند.

برای بهبود طراحی وب سایت خود ، می خواهید تصاویر را در اسرع وقت تلفیق کنید.

هنگام انتخاب تصاویری که نمی خواهید زمان بارگیری شما را کم کنند ، به خاطر داشته باشید.

شما نباید تصاویر بسیار پیچیده ای را انتخاب کنید یا حتی در تلفن همراه به آرامی بارگیری شوند.

تصاویری که انتخاب می کنید باید با محتوایی که آنها را جفت می کنید نیز مطابقت داشته باشد.

باید برای تقویت تعامل و درک مطالب شما انتخاب شود.

شما می خواهید انواع تصویری که انتخاب می کنید را به دقت بررسی کنید.

مراجعه به بسیاری از سیستم عامل هایی که می توانید تصاویر سهام رایگان یا نسبتاً ارزان دریافت کنید ، وسوسه انگیز است.

تصاویر سهام ، غیر شخصی هستند.

آنها چیزی در مورد مارک یا ارزش شما به مشتریان نمی گویند. حتی ممکن است بینندگان شما همین تصاویر را در وب سایت های دیگر ببینند.

اگر مشتریان به طور منظم در وب سایت های دیگر با تصاویر شما روبرو می شوند ، شما می توانید به اعتبار خود لطمه وارد کنید.

هر گونه تجربه منفی که مشتریان با وب سایت های دیگر دارند و آنها به شدت با تصویر شما مرتبط هستند ، می توانند به طور بالقوه به وب سایت شما منتقل کنند.

MDG Advertising گزارش می دهد که 67٪ از مشتریان معتقدند که تصاویر با کیفیت بالا هنگام تصمیم گیری در خرید بسیار مهم بوده اند.

برای گرفتن و استفاده از تصاویر واقعی از محصولات خود ، اعضای شرکت خود یا حتی مشتریان واقعی وقت بگذارید – با اجازه.

همچنین ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، تصاویر بخشی حیاتی از طراحی وب سایت خوب است و در آن طرح رنگی نیز وجود دارد.

شما مارک سوخت های رنگی را می بینید. تم کلی رنگ وب سایت شما باید با آرم شما برای نام تجاری هماهنگ شود.

و در مورد رنگ ها ، طبق تحقیقات انجام شده ، کاربران بیشتری از رنگ های روشن تر از سایه های تیره استفاده می کنند.

نمونه هایی از طراحی وب سایت خوب

همانطور که مارک های بیشتری شروع به درک ارزش تصویر استاندارد سهام می کنند ، ما شاهد تصاویر با کیفیت بالاتر در فضای آنلاین هستیم.

وب سایت رولکس را در نظر بگیرید. ساعت های ممتاز آنها نمادی از تجمل و ثروت محسوب می شوند و وب سایت آنها این اهداف را بیان می کند.

این سایت شامل حداقل متن است اما درعوض تحت سلطه عکاسی های سطح بالای آنها قرار دارد. تصاویر تأثیر مطلوبی را ایجاد می کنند.

این وب سایت افراد را ترغیب می کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصاویر مورد علاقه آنها کلیک کنند.

و ، نام تجاری در حال حاضر ایجاد تعامل با سایت.

برند Jamba Juice می داند که چگونه از این مزیت نیز بهره ببرد.

تصاویر با قرار دادن تصاویر کاملاً مناسب از محصولات واقعی آنها ، مشتریان بالقوه را فریب داده و آنها را ترغیب می کند که یک برند را امتحان کنند.

نکته خوب طراحی وب سایت 3: سایت را به صورت منطقی سازماندهی کنید

هنگام طراحی سایت خود ، اهمیت ناوبری را نیز بخاطر بسپارید.

مشتریان باید بتوانند به راحتی در سایت شما جابجا شوند و بدون سردرگمی هر آنچه را که لازم دارند پیدا کنند.

این پیمایش سایت شما را در چندین سطح تحت تأثیر قرار می دهد.

Google و عنکبوتهایی که برای “خواندن” سایت شما ارسال می کند ، پیمایش شما را در نظر می گیرند. پیمایش گیج کننده را می توان در برابر شما حساب کرد.

این می تواند برای گوگل چالشی باشد که ارزش و عمق سایت شما را به درستی درک کند. همچنین ممکن است هنگام نمایه سازی وب سایت شما ، صفحات را از دست بدهد.

پیمایش همچنین بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

اگر مشتریان نتوانند به راحتی در سایت شما جابجا شوند ، معمولاً فقط کلیک می کنند تا اینکه برای یافتن آنچه که می خواهند تلاش کنند.

با بیش از یک میلیارد وب سایت در حال حاضر آنلاین ، مشتریان می دانند که می توانند سایت دیگری پیدا کنند که پاسخگوی نیازهای آنها باشد.

برای ایجاد ناوبری تمیز ، با سازماندهی محتوای خود در دسته ها شروع کنید.

شما می خواهید چند گروه اصلی تهیه کنید که بتوانید آنها را در یک سلسله مراتب ترتیب دهید.

شما محتوای گسترده ای خواهید داشت که نوع خاصی از مطالب را به مردم معرفی می کند.

سپس محتوایی خواهید داشت که به تدریج عمیق تر می شود و از جهات جدید و به صورت عمیق تری به موضوع می پردازد.

شما از پیوندهای داخلی استفاده خواهید کرد تا به Google و کاربران خود نحوه ارتباط محتوا با سایت را نشان دهید.

پیوند به صفحات مفید در گروه محتوا برای کمک به افراد در حرکت در کل گروه.

در سطوح بالا ، به سایر دسته ها پیوند دهید. با این کار سلسله مراتب سایت تمیزتری ایجاد می شود که افراد می توانند از طریق آن حرکت کنند.

سپس می توانید این سلسله مراتب را در دکمه های پیمایش خود بگنجانید.

منوهای شما باید دسته بندی محتوای شما را به وضوح توضیح دهند ، بدون اینکه کاربران را بیش از حد تحت فشار قرار دهند.

شما همچنین باید یک نقشه سایت داشته باشید که سپس بتوانید آن را در Google بارگذاری کنید تا به موتور جستجو کمک کند ساختار سایت شما را درک کند.

هنگام توسعه پیمایش خود ، دوباره کاربران موبایل را به خاطر بسپارید

استفاده از هر دکمه یا منوی ناوبری برای افراد باید آسان باشد در صفحه های لمسی.

دکمه ها را خیلی نزدیک به هم قرار ندهید و ضربه زدن آنها را کوچک و سخت نکنید.

نمونه هایی از طراحی وب سایت خوب

HubSpot مثالی عالی از یک سازمان پاک ارائه می دهد.

این سایت علاوه بر یک صفحه قیمت گذاری ، در بالای صفحه خود چهار منوی کشویی را ارائه می دهد.

هر منو شامل پیوندهایی به قسمتهای مربوط به سایت خود است. این امر باعث می شود افراد به راحتی بتوانند محتوایی را که می خواهند ببینند پیدا کنند.

طراحی وب سایت که منجر به بازدید و فروش بیشتر می شود

نکته خوب طراحی وب سایت خوب 4: از فضای سفید به خوبی استفاده کنید

فضای سفید به معنای فضای هدر رفته نیست. وب سایت شما باید طوری طراحی شود که جریان خاصی به آن داشته باشد.

شما می خواهید چشم بینندگان خود را به یک جهت خاص هدایت کنید تا به آنها کمک کند اطلاعاتی را که می بینند هضم کند.

یاکوب نیلسن نحوه هضم مطالب موجود در صفحه را مورد بررسی قرار داد. وی دریافت که مردم تا حد زیادی مطالبی را که می بینند اسکن می کنند.

اگر فضای سفید کافی در سایت خود ندارید ، صفحه شما به سرعت شلوغ می شود.

این امر باعث می شود که افراد نتوانند آنچه را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید ، اسکن و درک کنند.

صفحاتی که دارای محتوای بیش از حد هستند نیز بسیار شلوغ به نظر می رسند. از نظر زیبایی شناسی خوشایند به نظر نمی رسند.

همچنین ممکن است برای کاربرانی که نمی دانند در صفحه چه کاری می خواهید انجام دهند یا جایی که می خواهید آنها باشند گیج کننده است.

برای هضم آسان مطالب خود از فضای سفید استفاده کنید.

محتوای خود را به گونه ای سازمان دهید که هر آنچه در صفحه است مستقیماً با هدف آن صفحه خاص مرتبط باشد.

هر چیزی که ضروری نیست باید حذف شود و یا به صفحه دیگری منتقل شود که در آن معنی بیشتری داشته باشد.

یک روش عالی برای دیدن آنچه مردم در سایت شما جالب می بینند استفاده از نقشه حرارتی است.

این به شما اطلاع می دهد که افراد صفحه شما را به کجا نگاه می کنند و با چه چیزی ارتباط برقرار نمی کنند.

می توانید از این اطلاعات برای دیدن اینکه آیا بخشهای مهم سایت شما نادیده گرفته می شوند یا خیر و چگونه طرح و فضای سفید شما بر کاربران تأثیر می گذارد استفاده کنید.

داده های جمع آوری شده می تواند به شما در بهینه سازی بیشتر طراحی کمک کند.

نمونه هایی از طراحی وب سایت خوب

Google ممکن است نمونه بهینه صفحه مارکی باشد که از فضای سفید به خوبی استفاده می کند.

وقتی روی Google.com قرار می گیرید ، چشم شما بلافاصله به نوار جستجو می رود. واضح است که عملیاتی است که گوگل می خواهد شما انجام دهید.

موتور جستجو نام تجاری خود را با ارائه نتایج جستجوی با کیفیت بالا ایجاد کرده است.

آنها با طراحی خود هدف صفحه اصلی را روشن می کنند.

اگرچه گزینه های دیگری در صفحه وجود دارد:

  • همچنین می توانید روی Gmail کلیک کنید ،
  • وارد حساب Google خود شوید ، یا
  • جستجو برای تصاویر

اقدام احتمالی شما استفاده از نوار جستجوی استاندارد خواهد بود.

این عناصر طراحی را می توانید در وب سایت های دیگر نیز مشاهده کنید. طراحی توسط MailChimp را در نظر بگیرید.

طراحی وب سایت که منجر به بازدید و فروش بیشتر می شود

این وب سایت با توجه به ماهیت تجارت خود اقدامات بیشتری را برای شما انجام می دهد ، اما هنوز هم از فضای سفید به خوبی استفاده می کند.

احساس نمی کنید که به صفحه نگاه کنید.

بیانیه ارزش آنها به وضوح در وسط صفحه نوشته شده است.

آنها همچنین اقدام مورد نظر خود را برای شما روشن می کنند: آنها دوست دارند شما ثبت نام رایگان آنها را شروع کرده و یک حساب کاربری راه اندازی کنید.

نکته خوب در زمینه طراحی وب سایت 5: به دنبال هرگونه خطای سایت باشید

همچنین انجام یک ممیزی منظم سایت باید از موارد مهم طراحی وب باشد.

به عنوان بخشی از این حسابرسی سایت ، می خواهید در سایت خود به دنبال هرگونه خطا باشید. این ممکن است شامل 404 یا پیوندهای خراب باشد.

این خطاها می توانند به سرعت اتفاق بیفتند.

اگر محتوای خاصی را در سایت خود منتقل می کنید و از قرار دادن درست در هدایت مجدد صرف نظر می کنید

… پس می توانید برای هر مشتری که سعی در رسیدن به صفحه قدیمی دارد یک صفحه خطا داشته باشید.

به عنوان مثال ، مشتری قبلی ممکن است لینک را خود ذخیره کرده باشد. همچنین ممکن است لینک منابع خارجی به آن صفحه خاص داشته باشید.

ریدایرکت دو نوع وجود دارد ، 301 و 302.

تغییر مسیر 301 به معنای انتقال دائمی یک صفحه به مکان جدید است. تغییر مسیر 302 به معنای موقتی بودن حرکت است.

اگر می خواهید در بعضی از صفحات داخلی کار کنید قبل از اینکه بازدید مجدد از آنها بازدید شود ، می توانید از 302 استفاده کنید.

در هر شرایطی که صفحه شما برای همیشه منتقل شده باشد ، می خواهید از 301 استفاده کنید. فقط یک صفحه از سایت خود را حذف نکنید.

اگر مجبورید چیزی را پایین بیاورید ، می خواهید صفحه را به محتوای مرتبط هدایت کنید تا در تجربه مشتری خللی ایجاد نکنید.

با هدایت 301 ، هر کسی که بخواهد به صفحه قدیمی برسد به طور خودکار به صفحه جدید منتقل می شود.

این امر همچنین به شما کمک می کند تا از طریق پیوندهای خارجی که به صفحه اصلی اشاره می کنند ، توان خود را انتقال داده و اعتبار صفحه جدید را افزایش دهید.

علاوه بر بررسی کدهای خطای احتمالی ، شما همچنین می خواهید به دنبال لینکهای خراب داخلی در سایت خود باشید.

بررسی کنید پیوندهای داخلی شما به صفحات مناسب سایت شما بروند.

در حالت ایده آل ، باید پیوندهایی را که منجر به صفحات خارج می شوند نیز بررسی کرده و در صورت عدم فعال بودن این صفحات ، آنها را حذف کنید.

پیوندهای شکسته و صفحات خطا همه تجربه کاربر را مختل می کنند.

به یاد داشته باشید که مارک های امروزی نمی توانند از رقابت شدیدی که به صورت آنلاین با آن روبرو هستند ، غافل شوند.

وب سایت ها باید آمادگی لازم را برای ارائه اطلاعات مفید و مفید به مشتری در صورت تمایل داشته باشند.

سایتهایی که کد خطا و پیوند ضعیفی دارند ، کاربران را به راحتی ناامید می کنند. آنها به اعتبار برند آسیب می رسانند و حتی ممکن است افراد اعتماد خود را از دست بدهند.

حفظ یک سایت که به صورت حرفه ای اداره می شود نیاز به توجه به این جزئیات دارد.

یا می توانید یک تیم طراحی وب استخدام کنید تا مطمئن شوید که نگهداری به طور منظم برای شما انجام می شود.

نکته خوب طراحی وب سایت 6: به مردم کمک کنید به شما اعتماد کنند

اعتماد محرک قدرتمندی برای ایجاد روابط است. مشتریان می خواهند بدانند که می توانند به شما و محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید اعتماد کنند.

از وب سایت خود به عنوان فرصتی برای پرورش این اعتماد استفاده کنید.

با اعتماد اجتماعی شروع کنید. به گفته نیلسن ، توصیه های دهان به دهان قدرتمندترین شکل تبلیغات را ارائه می دهند.

مشتریان بیشتر از آنچه به محتوائی که خودتان منتشر می کنید اعتقاد دارند ، به آنچه از مشتریان گذشته می شنوند اعتماد می کنند.

برای ایجاد اعتماد اجتماعی در وب سایت خود ، از جمله تجربیات واقعی مشتری. با اجازه آنها ، تصاویر مشتریان را ارائه دهید.

توصیفات یا مرورها را وارد کنید. به دنبال فرصت هایی برای ترکیب تجارب مثبت مشتری باشید.

اگر یک صفحه محبوب رسانه های اجتماعی دارید ، می توانید دکمه های اشتراک اجتماعی را وارد کنید که می گوید تعداد دنبال کنندگان شما چیست.

همچنین می توانید از طریق ارتباط اعتماد ایجاد کنید. اگر از طریق سایت های ایمنی و امنیتی جوایز یا امتیازات بالایی دارید ، به مشتریان اطلاع دهید.

این امر به ویژه درصورتی که بخواهید مشتریان از طریق سایت شما خرید کنند بسیار مهم است. مهر یا نشان افرادی را که می خواهند شما را تأیید کنند ، درج کنید.

اگر توسط اشخاص ثالث ، مانند یک مجله محلی که مکان های غذاخوری برتر را لیست می کند ، تبلیغ شده اید ، آن را در سایت خود قرار دهید.

به مردم بگویید که برند شما آنقدر خوب دیده شده است که دیگران به صورت علنی از شما حمایت کرده اند.

نمونه هایی از طراحی وب سایت خوب

Moz با این فاکتور طراحی سایت بسیار عالی کار می کند.

بازدیدها: 3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا