راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

Rate this post

راهنمای گام به گام

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

با پیشرفت فناوری ، ما را قادر می سازد تا به کارهای بیشتری دست یابیم بدون اینکه حتی از پیچیدگی آنها نیز آگاهی داشته باشیم. نگاه کنید که دسترسی به هر ویدیویی در تلفن شما (برادرزاده سه ساله شما این کار را با یک دست انجام می دهد) یا پیدا کردن عشق با یک انگشت شست آسان شده است. ایجاد وب سایت توسط خود شما یکی از این عجایب است که به واقعیت تبدیل شده است. به لطف تکامل سازندگان وب سایت ، همه می توانند یک وب سایت طراحی کنندو حضور آنلاین چشمگیر خود را بسازند. حتی بهتر: ویژگی های بیشمار حرفه ای موجود (فروشگاه آنلاین ، قابلیت رزرو و …) امکان ایجاد درآمد ، پرورش جامعه طرفداران و تبلیغ برند شما به صورت آنلاین را فراهم می کند. به عبارت دیگر ، وب سایت دیگر ویترین زیبایی نیست – بلکه مرکز زندگی تجاری شما در دنیای آنلاین است. برای شروع ، به دانش اساسی نیاز دارید تا شما را در مسیر صحیح قرار دهد. از انتخاب سازنده وب سایت خود تا ادعای دامنه خود و یافتن آن در Google ، این راهنمای کامل شما را در مورد چگونگی طراحی وب سایت در سال 2021 راهنمایی می کند:

نحوه طراحی وب سایت

  1. هدف خود را تعیین کنید
  2. سازنده وب سایت خود را انتخاب کنید
  3. چیدمان خود را مشخص کنید
  4. نام دامنه خود را ادعا کنید
  5. مطالب خود را جمع کنید
  6. صفحات مناسب را اضافه کنید
  7. قابلیت استفاده را در اولویت قرار دهید
  8. SEO خود را انجام دهید
  9. ابزار حرفه ای مورد نیاز خود را انتخاب کنید
  10. آن را برای همه قابل دسترسی کنید
  11. با بازدید کنندگان خود درگیر شوید
  12. برای موبایل بهینه سازی کنید
  13. بازخورد بخواهید
  14. منتشر کنید – و به آن بازگردید

01. هدف خود را تعیین کنید

قبل از شروع ، باید درمورد آنچه می خواهید بدست آورید کاملاً شفاف باشید. با وجود بسیاری از ایده های وب سایت ، ایده های شما می تواند انواع مختلفی داشته باشد ، از جمله:

  • یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات شما
  • نمونه کارها به نمایش گذاشتن هنر خود را
  • یک صفحه فرود برای تبلیغ یک کمپین بازاریابی
  • یک وب سایت رزومه برای جلب توجه کارفرمایان بالقوه
  • وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را
  • یک وب سایت رویداد برای عروسی ها ، مهمانی ها و رویدادهای شرکت

هرچه که باشد ، وب سایت شما باید یک هدف اصلی را برآورده کند . همه عناصر سایت شما باید در خدمت این هدف اصلی باشند. به عنوان مثال ، اگر هدف سایت شما فروش آنلاین عکس های شماست ، می توانید از تکنیک های مختلفی برای پشتیبانی از تلاش خود استفاده کنید ، مانند نمایش کار خود ، نوشتن مقالات وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود و موارد دیگر. به خاطر داشته باشید که بازدید کنندگان شما – و همچنین ربات های گوگل – می خواهند در یک چشم به هم زدن درک کنند که تجارت شما به چه معناست. داشتن چندین هدف اصلی احتمالاً منجر به سردرگمی خواهد شد ، که می تواند باعث شود بازدیدکنندگان از صفحه شما قبل از موعد خارج شوند.

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

02. سازنده وب سایت خود را انتخاب کنید

اکنون که هدف خود را شناسایی کردید ، وقت آن است که ابزار مناسبی را برای رسیدن به آن انتخاب کنید. سازنده وب سایت (سیستم مدیریت محتوا یا CMS نیز نامیده می شود) بستری است که می توانید بر روی آن وب سایت ایجاد ، شخصی سازی و منتشر کنید. ده ها سیستم عامل موجود در بازار وجود دارد ، اما همه سازندگان وب سایت از نظر تولد برابر نیستند. مطمئن نیستید از کدام یک استفاده کنید؟ Wix.com رتبه 1 را از بین بهترین سازندگان وب سایت در جهان کسب کرد و دلیل خوبی هم داشت. در اینجا چند مزیت Wix آورده شده است: قیمت : ایجاد ، انتشار و میزبانی وب سایت شما کاملاً رایگان است ، تا زمانی که بخواهید. اگر می خواهید حضور آنلاین خود را با برخی از ویژگی های متناسب ، نسخه Premium ارتقا دهیدهمچنین در دسترس هستند. آنها شامل همه مواردی هستند که شما برای موفقیت در اینترنت نیاز دارید ، از راه حل تجارت الکترونیکی همه در یک تا نام دامنه سفارشی . سبک شما ، نتیجه شما : خواه یک طراح وب سایت باتجربه باشید یا هنوز در فکر چگونگی طراحی وب سایت باشید ، متوجه خواهید شد که Wix مسیرهای مختلف خلاقانه متناسب با همه را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، مبتدیان می توانند از Wix ADI (Artificial Design Intelligence) ، اولین بستر هوش مصنوعی که وب سایت هایی را برای شما ایجاد می کند ، لذت ببرند . در عین حال ، سازندگان باتجربه می توانند از طریق Wix به Velo نگاه کنند، که به شما امکان می دهد برای ساختن برنامه ها ، API ها و پایگاه های داده پیچیده به موتور سایت خود فرو بروید. به این ترتیب ، مطمئناً نتیجه ای خواهید داشت که کاملاً با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد و مانند هیچ وب سایت دیگری در جهان نباشد. توسط متخصصان ، برای افراد حرفه ای ساخته شده است : از آنجا که وب سایت شما مرکز زندگی آنلاین شماست ، Wix تمام راه حل های حرفه ای مورد نیاز شما را در یک مکان قرار می دهد: خبرنامه ها ، فاکتورها ، پایگاه داده های کاربر و موارد دیگر. همه اینها از یک رابط قابل دسترسی هستند و فقط یک گذرواژه برای یادآوری دارند. علاوه بر این ، اطمینان حاصل می کنیم وب سایت شما با بالاترین استانداردهای صنعت مطابقت داشته باشد. شما نه تنها ابزارهایی برای ایجاد وب سایتی خواهید داشت که ظاهری حرفه ای داشته باشد بلکه قادر خواهید بود سایت خود را با Wix SEO Wiz بهینه سازی کنید.تا شانس یافتن در Google را افزایش دهید. و از آنجا که Wix به هر یک از کاربران خود گواهی SSL ارائه می دهد ، شما قادر خواهید بود از حداکثر امنیت سایت خود اطمینان حاصل کنید. بدون مانع دانش : کاملترین پلت فرم موجود در بازار استفاده از آن را دشوارتر نمی کند. برعکس. Wix یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن است ، به این معنی که شما می توانید هر محتوایی را که می خواهید در هر کجا که بخواهید قرار دهید. از تصاویر گرفته تا متن ، بدون نیاز به کمک شخص ثالث می توانید همه چیز را در عرض چند ثانیه تغییر دهید. نکته متخصص: سوال سوزشی دارید؟ به کمک نیاز دارید؟ نگران نباشید – شما تنها نیستید. از تیم پشتیبانی 24/7 تا صفحات رسانه های اجتماعی ما ، همیشه شخصی برای گفتگو وجود دارد. همچنین می توانید مطالب مفید فراوانی را که به صورت آنلاین در دسترس هستند پیدا کنید. با این موارد اساسی شروع کنیدآموزش های Wix ، و در جستجوی وبلاگ Wix (صمیمانه متعلق به شما) و مرکز راهنما ، برای رشد دانش خود در زمینه طراحی وب ، بازاریابی آنلاین ، سئو و موارد دیگر ادامه دهید. آماده ایجاد وب سایت خود هستید؟ در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. از دسک تاپ یا موبایل خود به Wix.com بروید .
  2. آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، یک رمز عبور انتخاب کنید – و voilà! اکنون حساب خود را دارید که از طریق آن می توانید به تعداد دلخواه وب سایت ایجاد کنید.
  3. مجموعه گسترده ای از الگوهای وب سایت را کاوش کنید ، یکی از مواردی را که بیشترین نیاز شما را دارد انتخاب کنید و سفارشی سازی آن را با ابزارها و ویژگی های دلخواه خود شروع کنید. اگر ترجیح می دهید وب سایت خود را از ابتدا بسازید ، می توانید با یک بوم خالی شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید.

03. طرح خود را مشخص کنید

واقعیت: فقط 50 میلی ثانیه طول می کشد تا بازدید کنندگان بتوانند درباره یک وب سایت نظر دهند. به همین دلیل است که ساختار بصری صفحات شما – یا به عبارت دیگر طرح وب سایت شما – برای درست شدن بسیار مهم است. برای حرکت در پای راست ، می توانید الگویی را انتخاب کنید که براساس آن طرح خود را قرار دهید. الگوها وب سایت هایی با طرح از پیش طراحی شده هستند که توسط طراحان حرفه ای ایجاد شده اند. برای ساختن الگوی خود ، می توانید تمام عناصر آن را کاملاً شخصی سازی کنید. جزئیات مانند متن ، تصاویر و رنگ را حذف ، اضافه یا تغییر دهید. Wix کتابخانه گسترده ای از قالب های وب سایت رایگان را ارائه می دهد . طرح هایی را برای هر نوع مشاغل پیدا خواهید کرد ، خواه به دنبال راه اندازی بلاگ یا ایجاد یک وب سایت شخصی باشید. هر الگویی همراه با ابزارهای لازم مانند ویجت رزرو آنلاین در صورت تدریس یا ویجت Google Map اگر فروشگاه آجر و ملات دارید. می توانید بین یک الگوی چند صفحه ای و یک الگوی تک صفحه ای انتخاب کنید. اگر وب سایت شما دارای محتوای سنگین است ، احتمالاً سایت چند صفحه ای را انتخاب خواهید کرد. در این حالت ، شما یک منوی وب سایت کلاسیک خواهید داشت که بازدید کنندگان از آن می توانند در سایت شما حرکت کنند. با این حال ، اگر محتوای متنی کمتری برای نمایش دارید ، ممکن است بخواهید به یک وب سایت یک صفحه ای بروید . این گزینه مرسوم ، مد روز گزینه محبوب برای صفحات فرود است، وب سایتهای رویداد و سایر سایتهای محتوای کوتاه فرم. نکته تخصصی: آماده هستید که آب میوه های خلاقانه خود را به جریان بیندازید؟ یک شروع خوب این است که به وب سایت های دیگری که آن را درست دریافت کرده اند نگاه کنید. بنابراین یک قلم و کاغذ بگیرید ، و هنگام مرور نمونه های موفق وب سایت و برخی از بهترین طراحی های وب ، ایده های خود را یادداشت کنید . بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای الهام بخشیدن به طراحی وجود دارد ، مانند Pinterest و Dribbble ، بنابراین حتماً این موارد را نیز بررسی کنید.

04. نام دامنه خود را ادعا کنید

به زبان ساده ، نام دامنه شما آدرس شما در اینترنت است. این همان چیزی است که بازدیدکنندگان شما دقیقاً بعد از “www” در نوار مرورگر خود مشاهده خواهند کرد. ثبت نام دامنه برای موفقیت آنلاین شما حیاتی است. وب سایت های دارای دامنه سفارشی به طور خودکار توسط کاربران اینترنت به عنوان حرفه ای تر و قابل اعتماد تر درک می شوند. هنگام انتخاب هوشمندانه ، نام دامنه همچنین به موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) کمک می کند تا بفهمند وب سایت شما چیست. به نوبه خود ، این می تواند بر SEO شما تأثیر مثبت بگذارد. آخرین و نه مهمترین ، داشتن نام دامنه شخصی خود اولین قدم در دستیابی به آدرس ایمیل سفارشی خود است . حال ، چگونه نام دامنه را برای نام تجاری خود انتخاب می کنید؟ برای اینکه آن را به یاد ماندنی کنید ، باید موارد زیر باشد:

  • کوتاه : هر چه طولانی تر باشد ، احتمال غلط املایی بازدیدکنندگان از آن بیشتر است.
  • ساده : از نمادها ، حروف خاص و اعداد خودداری کنید.
  • حرفه ای : برای جلوگیری از سردرگمی ، نام دامنه شما باید نام تجاری شما را در خود داشته باشد.
  • Evocative : با جستجوی کلمات مرتبط با تجارت خود ، اشاره ای به آنچه انجام می دهید در نام دامنه خود وارد کنید.

آیا می خواهید بفهمید نام دامنه رویایی شما موجود است؟ با استفاده از این ابزار ثبت نام دامنه ، اطلاعات را در یک ثانیه دریافت کنید. اگر هنوز انتخاب اصلی شما مناسب است ، در خرید مالکیت خود در اینترنت دریغ نکنید. اگر اینگونه نیست ، وحشت نکنید. انواع مختلف انتخاب اصلی خود را امتحان کنید. می توانید با ترتیب کلمات بازی کنید ، در ابتدا کلمه ای مانند “the” اضافه کنید یا پسوند دامنه را تغییر دهید. از .org گرفته تا .com و .net می توانید 45 پسوند دامنه سطح بالا را انتخاب کنید. یکی از آنها را متناسب با نوع کسب و کار و موقعیت جغرافیایی خود انتخاب کنید.

05. مطالب خود را جمع کنید

اکنون وقت آن است که عملی شوید و مطالبی را که در سایت شما ارائه می شود آماده کنید. این شامل تصاویر ، شعارها ، فیلم ها ، متن ها و موارد دیگر است. تا جایی که می توانید از مواد اصلی خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای ارزشمند و مارک دار ارائه می دهید. هر زمان که محتوای منحصر به فردی ایجاد نمی کنید ، مطمئن شوید که منابع خود را از طریق راه های قانونی به دست می آورید. Wix با انتخاب گسترده ای از ویژگی های رسانه ای ، از جمله کتابخانه ای با بیش از یک میلیون عکس رایگان از شرکای ما در Unsplash و فیلم های تعاملی منحصر به فرد Wix ، همراه است. همچنین مخازن عکس و تصویر سهام بی پایان وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید. در حالی که محتوای زیاد عالی است ، به یاد داشته باشید که همیشه کیفیت را بر کمیت قرار دهید. مردم 25٪ کندتر روی صفحه می خوانند، و بنابراین کمتر صبور هستند. در دوره کاهش دامنه توجه ، بهترین راه برای جلب توجه بازدیدکنندگان فقط نمایش بهترین مطالب است. تعدیل از اهمیت برخوردار است زیرا هرچه محتوای بیشتری در سایت خود قرار دهید ، بارگیری آن بیشتر طول می کشد. و اگر بازدیدکنندگان شما خیلی منتظر بمانند ، بدون هیچ اقدامی صفحه شما را ترک می کنند (این در طراحی وب سایت “جستن” نامیده می شود) – و به سراغ یک رقیب می روند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مطالب خود را در صفحات مختلف خود پخش کرده و برای بهینه سازی سرعت وب سایت از این تکنیک ها پیروی کنید . در آخر ، مطمئن شوید که محتوای شما کاملاً مارک دار است . وب سایت خود را به عنوان شخصیت آنلاین خود در نظر بگیرید. این باید از رنگ های مارک شما نشان دهنده آنچه شما هستید باشیدبه فونت ها و آرم خود بروید. اگر از قبل آرم ندارید ، زمان آن فرا رسیده است. با کمک این نکات طراحی آرم ، لوگوی خود را بسازید . پس از آماده شدن ، آن را در فهرست وب سایت خود قرار داده و به صفحه اصلی خود پیوند دهید ، تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی در سایت شما پیمایش کنند. نکته تخصصی : در بازی بازاریابی تازه کار هستید ، یا احساس می کنید زبان برند خود را تیزتر می کنید؟ از متون گرفته تا تصاویر ، این راهنما همه آنچه را که باید در مورد ساختن نام تجاری خود بدانید توضیح می دهد و اولین قدم ها را برای دستیابی به یک هویت تجاری جامع ارائه می دهد .

06. صفحات مناسب را اضافه کنید

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

هر مشاغل منحصر به فرد هستند ، و هر وب سایت نیز همین طور است. با این وجود ، برخی از بخشهای سنتی وجود دارد که بازدید کنندگان سایت شما انتظار دیدن آنها را دارند. در اینجا صفحاتی که هر وب سایتی به آن نیاز دارد ، ضروری است:

صفحه اصلی : شما فقط یک فرصت دارید که اولین برداشت خوب را ایجاد کنید. از آنجا که احتمالاً اولین چیزی است که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند ، طراحی صفحه اصلی شما باید تمیز ، سازمان یافته و چشم نواز باشد. این باید روشن کند که شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید. مطمئن شوید که حاوی مهمترین اطلاعات باشد: آرم ، نام کسب و کار ، شعار (و اگر دارای آن هستید) و دکمه ای که بازدیدکنندگان را به مرور بیشتر دعوت می کند. تمام این اطلاعات را در بالای قسمت قرار دهید (بخشی از سایت شما که بدون نیاز به پیمایش به پایین برای بازدید کنندگان قابل مشاهده است) ، زیرا بخشی از صفحه شما است که ابتدا دیده می شود. صفحه محصول یا خدمات شما: صفحه محصول شماجایی است که بازدیدکنندگان شما می توانند پیشنهادات شما را کشف کنند و اگر آنها متقاعد شوند ، این احتمال وجود دارد که کارت اعتباری خود را بیرون آورده و خرید کنند. توصیه های اصلی برای این دسته: عکاسی از محصول با کیفیت بالا اضافه کنید ، خدمات دقیق یا جذاب یا توضیحات محصول را بنویسید و در مورد شرایط خود شفاف باشید (مانند سیاست حمل و نقل و بازگشت).

صفحه “درباره ما” : داستان خود را بگویید و ارزش ها ، روش ها و اطلاعات دیگری را که به تصویربرداری برند شما کمک می کند ، به اشتراک بگذارید. شخص اول را ترجیح دهید (“من” یا “ما”) ، زیرا کارها را شخصی تر می کند و اگر متناسب با هدف شما باشد طنز اضافه کنید. همچنین فراموش نکنید که تصویری از خود یا اعضای تیم خود اضافه کنید ، زیرا مشتریان همیشه دوست دارند چهره روابط تجاری را ببینند. بخش تماس : حتماً شماره تلفن ، آدرس پستی ، آدرس پست الکترونیکی مشاغل و حساب های رسانه های اجتماعی خود را وارد کنید. بازدیدکنندگان باید بتوانند به راحتی شما را درگیر کنند. همچنین می توانید ویجت چت زنده را اضافه کنید که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا با آنها تماس گرفته و پاسخ فوری دریافت کنند.

موارد اضافی (اما بسیار توصیه می شود): یک وبلاگ : ایجاد یک وبلاگ اعتبار شما را به عنوان یک متخصص افزایش می دهد ، به شما در پرورش یک جامعه وفادار کمک می کند و یک روش موثر برای هدایت بازدید به وب سایت شما است . همچنین استراتژی هایی وجود دارد که می توانید برای کسب درآمد از وبلاگ خود به کار بگیرید . حتی اگر نویسنده ای متولد طبیعی نیستید ، غصه نخورید – خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید برای گفتن دارید. می توانید در مورد مشتریان خود (داستان های موفقیت ، مطالعات موردی ، مصاحبه) یا خود (رویدادهایی که در آن شرکت می کنید ، کارمندان جدید و موارد دیگر) صحبت کنید. اما ارزشمندترین ایده های وبلاگ از طریق به اشتراک گذاشتن تخصص خود ارائه خواهید شد. خوانندگان شما دوست دارند نکات ، روش ها و هک هایی را که برای حل مشکلات پیش آمده استفاده می کنید کشف کنند. این نمونه های وبلاگ را بررسی کنیدبرای الهام بیشتر توصیفات : 69٪ از مصرف کنندگان پس از تجربه مشتری خوب ، یک شرکت را به دیگران توصیه می کنند. از قدرت دهان به دهان استفاده کنید و به مشتریان خود اجازه دهید با توصیفات صادقانه وب سایت فروش خود را انجام دهند .

07. قابلیت استفاده را در اولویت قرار دهید

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

یک وب سایت زیبا عالی است اما به اندازه کافی کافی نیست. اگر می خواهید بازدیدکنندگان شما وقت خود را در صفحات خود بگذرانند ، از مطالب خود لذت ببرند و در نهایت با آن درگیر شوند ، باید پیمایش آنها را تسهیل کنید. این همان چیزی است که تجربه کاربر (UX) در مورد آن است و در اینجا برخی از مفاهیم اساسی آورده شده است: معماری : دقیقاً مانند اتاق های یک خانه ، صفحات شما نیز باید به راحتی به یکدیگر متصل شوند تا پیمایش وب سایت شما آسان شود . برای این اتفاق ، حتماً پیوندهای داخلی بین صفحات خود را پیاده سازی کنید. در نهایت ، “قانون دو کلیک” را دنبال کنید: بازدیدکنندگان شما مجبور نیستند برای دسترسی به هر صفحه از سایت شما ، هر کجا که باشند ، بیش از یک بار کلیک کنند. رنگها : همانطور که در روانشناسی رنگها مشاهده می کنیم، رنگ تأثیر بسزایی در روان انسان می گذارد ، و همین امر آن را به ابزاری مهم برای بازاریابی تبدیل کرده است. یک قانون کلی این است که خود را به سه سایه محدود کنید – یک رنگ اصلی (60٪ مخلوط) ، یک رنگ ثانویه (30٪) و یک رنگ لهجه (10٪). برای ساخت یک ترکیب رنگی کامل ، با برخی از این تولیدکنندگان پالت رنگ رایگان مشورت کنید ، یا برای الهام گرفتن به دنبال طرح های رنگی وب سایت موفق باشید . CTA : تماس برای عمل پیامهایی است كه به بازدیدكنندگان شما می گوید كه چه اقدامی را انجام دهند. وب با مثالهای فراخوان برای عمل پر شده است، مانند “اکنون ثبت نام کنید” ، “از دست ندهید” یا “امروز مال خود را دریافت کنید”. CTA می تواند به صورت یک دکمه یا متن پیوندی باشد. آنها باید کوتاه ، دارای فعل به شکل ضروری باشند و ترجیحاً شامل عنصر اضطرار باشند. در این راهنمای کامل برای نوشتن CTA موثر بیشتر بیاموزید . قلم ها : داشتن محتوای با کیفیت اگر کسی نتواند آن را بخواند چه فایده ای دارد؟ هنگام انتخاب بهترین فونت ها برای وب سایت خود ، مواردی را بخوانید که خوانا باشند (هم در دسک تاپ و هم در تلفن همراه) ، مطابق با هویت برند شما و که با یکدیگر مطابقت داشته باشند. در حالی که دنیای تایپوگرافی گسترده است ، این مجموعه از فونت های رایگان استشما را در مسیر درست قرار می دهد. قانون طلایی: برای جلوگیری از هرج و مرج بصری ، حداکثر سه قلم را انتخاب کنید. اگر از نحوه ترکیب و تطبیق مطمئن نیستید ، در اینجا برخی از بهترین جفت بندی های قلم را می توان مشاهده کرد. پاورقی : این قسمت پایین سایت شما است (قسمت بالا به عنوان سرصفحه معروف است ). پانویس های وب سایت بلافاصله برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده نیستند ، اما می توان آنها را به روشهای مختلفی برای افزایش قابلیت استفاده استفاده کرد. به عنوان مثال ، آنها مکانی عالی برای شما هستند که می توانید تمام اطلاعات تماس خود را اضافه کنید ، یک منوی ساده را نشان دهید که به دسته های سایت شما پیوند دارد یا متن سلب مسئولیت سایت شما را نشان دهد. این روش می تواند تجربه کاربر وب سایت شما را به شدت بهبود بخشد . منو: این عنصر اصلی هر وب سایت حرفه ای این اطمینان را می دهد که بازدید کنندگان می توانند به راحتی از یک دسته به دسته دیگر پیمایش کنند. به همین دلیل ، باید در هر صفحه از وب سایت شما نشان داده شود. هر کدام از منوهای وب سایت را که انتخاب کنید ، توصیه می شود که به سراغ یک منوی ثابت بروید (که وقتی بازدیدکنندگان صفحه را پایین می آورند همچنان ثابت باقی می ماند) ، بنابراین برای یافتن آن مجبور نیستند تمام مراحل بالا را طی کنند. برای منوی تلفن همراه خود ، برای جلوگیری از بار بیش از حد صفحه کوچک ، تعداد دسته ها را به حداقل برسانید. حرکت : این به همه عناصر غیر استاتیک وب سایت شما اشاره دارد. حرکت می تواند در اشکال ، اندازه ها و مکان های مختلف باشد. این می تواند از افکت شناور گرفته تا پس زمینه ویدئویی کامل باشد که می توانید با استفاده از Wix ایجاد کنیدفیلم ساز . انیمیشن ها عالی هستند ، زیرا چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. اما مانند هر چیز خوب ، از آنها در حد اعتدال استفاده کنید. کنجکاو هستید که بیشتر بدانید؟ این راهنما تمام بایدها و نبایدهای انیمیشن را در وب سایت ها توضیح می دهد . جلوه های پیمایش : همانطور که از نام آن پیداست ، هنگام پیمایش بازدیدکنندگان در سایت شما به سمت بالا یا پایین ظاهر می شوند. پیچیدگی آنها جلب توجه می کند و انتقال آرام بین لایه های مختلف یک صفحه را ایجاد می کند. احتمالاً نام پیمایشی اختلاف منظر را شنیده اید . این جلوه سه بعدی حرفه ای همچنان سالها به سال یک روند ضروری در طراحی وب است . اما جلوه های پیمایشی بیشتری (مانند آشکار کردن یا بزرگنمایی) وجود دارد که همه آنها قبلاً در ویرایشگر Wix شما جاسازی شده اند. فضای سفید: این منطقه از وب سایت شما است که شامل هیچ چیز نمی شود. از این همه فضای خالی ترسیده اید؟ نباش فضاهای سفید به بازدیدکنندگان شما اتاق می دهد تا “بین تصاویر یا تکه های محتوا نفس بکشند” و به تجربه کاربری بسیار بهتری کمک می کند. نکته متخصص : لئوناردو داوینچی در مورد ایجاد آنلاین چه می گوید؟ در واقع ، بسیار. همان قوانینی که قرن ها بر هنر و طراحی حاکم بودند ، در اینترنت نیز قابل اجرا هستند. از تعادل تا تقارن ، دریابید که چگونه 7 اصل اساسی طراحی را می توان در وب سایت ها به کار برد .

08. SEO خود را انجام دهید

عوامل زیادی در یافتن وب سایت شما در Google دخیل هستند . در حقیقت ، بیش از 200 سیگنال وجود دارد که الگوریتم های رتبه بندی وب سایت ها را تشکیل می دهد ، از جمله کیفیت محتوای شما ، رقابت صنعت شما ، تعداد بک لینک ها و غیره. سئو (بهینه سازی موتور جستجو) در نوع خود علمی است. برای رسیدن به اولین نتیجه به زمان ، صبر و پشتکار نیاز دارد. با این حال ، مراحل زیادی وجود دارد که می توانید – و باید – در حال ایجاد صفحات خود انجام دهید. مطابق با نکات زیر در مورد SEO کار کنید ، تا به محتوایی که منتشر می کنید بهترین فرصت را پیدا کنید و به درستی رتبه بندی کنید: کلمات کلیدی : انجام تحقیق درباره کلمات کلیدیبرای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما. با پرسیدن این سوال که یک بازدید کننده بالقوه ممکن است برای یافتن وب سایتی مانند وب سایت شما چه نوع س questionsالاتی را در Google جستجو کند ، شروع می کند. پس از داشتن آنها ، یک کلمه کلیدی اصلی و چند کلمه دوم را انتخاب کنید – اما بیش از این. کلمات کلیدی خود را در مکانهای استراتژیک در سراسر سایت خود قرار دهید (عنوان و توضیحات SEO ، صفحه اصلی و غیره) ، اما در این کار زیاده روی نکنید. موتورهای جستجو وب سایتهایی را که “به طور غیر طبیعی” کلمات کلیدی را در محتوای آنها “پر می کنند” مجازات می کنند. سئو در صفحه : سئو در صفحه به معنای گفتن موتورهای جستجو است که صفحات شما به چه معناست. برای هر صفحه ، سازنده وب سایت شما از شما می خواهد داده های متا را پر کنید. این شامل URL ، عنوان SEO است(پیوند آبی که در لیست نتایج Google مشاهده می کنید) و توضیحات. حتی اگر بازدیدکنندگان شما ممکن است متوجه این عناصر نشوند ، از آنها غافل نشوید زیرا هنگام رسیدن به رتبه بندی بسیار مهم هستند. سلسله مراتب : به نظر می رسد ربات های گوگل صفحات دارای ساختار خوب را دوست دارند. با قرار دادن مطالب مهم در اولویت ، و استفاده از سطوح مختلف عناوین همراه با پاراگرافهای مختصر ، برخی از سلسله مراتب را به متن خود ارائه دهید. علاوه بر بهبود سئو سایت ، بازدیدکنندگان شما که بیشتر و بیشتر تمایل به مطالعه کم وب سایت های خواندنی دارند نیز خوشحال خواهند شد . سئو محلی : اگر کسب و کار شما مکان فیزیکی دارد ، می خواهید وب سایت شما در نتایج برتر افراد در منطقه جغرافیایی شما ظاهر شود. برای یافتن فرصتی در Google Maps ، در Google برای کسب و کار من ثبت نام کنید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما در تمام کانال های آنلاین شما سازگار است. این راهنمای سئو محلی به شما کمک می کند تا برای مشتریان محلی بازاریابی کنید و ترافیک پا را افزایش دهید. متن Alt : Google ممکن است دانش زیادی داشته باشد ، اما نمی تواند عکس ها یا GIF ها را “ببیند” (هنوز!). با این حال ، محتوای تصویری هنوز در صفحات نتایج Google ظاهر می شود. این به این دلیل است که رباتها توصیفاتی را که به تصاویر خود می دهید می خوانند. این توصیفات ، که معمولاً به عنوان متن alt شناخته می شود ، برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده نیست ، اما با این وجود نشانه بسیار محکمی در مورد اینکه رسانه در چه زمینه ای است ، دارد. نوشتن متن alt متناسب با SEO برای تصاویر خود نیز یک روش مهم در بهبود قابلیت دسترسی وب سایت شما است. پیوند داخلی: هرچه صفحات شما بیشتر به هم متصل شوند ، ربات ها برای حرکت در وب سایت شما راحت ترند. برای تشویق بازدیدکنندگان به کشف صفحات بیشتر ، پیوندهایی را به سراسر سایت خود اضافه کنید. نکته تخصصی : هیچ چیز رضایت بخشی تر از بررسی یک مورد در لیست کارهای شما نیست. Wix SEO Wiz ابزاری رایگان و قدرتمند است که صفحات وب شما را تجزیه و تحلیل می کند و یک لیست چک شخصی از عناصر SEO مورد نیاز شما برای پوشش صادر می کند. این یک چیز ضروری است.

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

09. ابزار حرفه ای مورد نیاز خود را انتخاب کنید

اینترنت در حال تبدیل شدن به مهمترین بازار جهان است. تخمین زده می شود که در سال 2021 ، بیش از 2.14 میلیارد نفر در سراسر جهان کالا و خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند. به همین دلیل سایت شما باید تمام ابزارها را برای تسهیل تجارت ایمن و کارآمد در بر داشته باشد. WIX شامل راه حل حرفه ای شما نیاز به تعامل با مشتریان شما – هر اندازه و یا صنعت خود قرار دهید: رزرو آنلاین : هر سرویس مبتنی بر وب سایت نیاز به قادر به دریافت و پرداخت رزرو آنلاین، 24/7. Wix Bookings این کار را انجام می دهد. این شامل پیچیده ترین گزینه های موجود در بازار است ، از توانایی مدیریت تقویم های کارکنان خود تا اتوماسیون بازاریابی مناسبتوانایی ها. بهترین قسمت: معاملات شما بدون کارمزد است.

تجارت الکترونیکی : آیا می خواهید کالاهای خود را بصورت آنلاین بفروشید و درآمد مداومی ایجاد کنید؟ فروشگاه اینترنتی راه رفتن است. از پیگیری سفارشات گرفته تا پرداخت آسان و گسترش کار با dropshipping ، قادر خواهید بود همه چیز را از یک مکان اختصاصی مدیریت کنید. عکاسی : خواه بخواهید کارهای خود را به نمایش بگذارید ، عکس ها را به صورت آنلاین بفروشید یا مشتری های جدیدی را جذب کنید ، ایجاد یک وب سایت عکاسی راهی برای پیشرفت است. برای الهام بیشتر و نکاتی در مورد چگونگی پیشرفت حرفه و عکاسی در عکاسی ، وبلاگ عکاسی Wix را ببینید . موسیقی : موسیقی Wixیک سکوی پیشرفته برای نوازندگانی است که می خواهند ضمن حفظ آزادی خلاقیت کامل ، مخاطبان خود را گسترش دهند. این امکان را برای شما فراهم می کند که موسیقی خود را مستقیماً در وب سایت خود بفروشید و 100٪ سود خود را حفظ کنید. به طور همزمان ، آهنگ های شما را در بیش از 120 فروشگاه دیجیتال توزیع می کند. هتل : وب سایت هتل شما به شما امکان می دهد تا رزرو را مدیریت کنید ، به مهمانان اجازه می دهد تا به زبان مورد نظر خود رزرو کنند ، ایمیل های تأیید فوری ارسال می کنند ، پرداخت های آنلاین را می پذیرند و موارد دیگر. این راهنمای گام به گام شما را در مراحل ایجاد وب سایت هتل راهنمایی می کند تا مهمانان خود را به وجد بیاورد. رستوران : یک وب سایت رستورانبه شما امکان می دهد سفارشات و رزرو میز را بصورت آنلاین انجام دهید ، و یک راه حل مناسب و حرفه ای به مشتریان خود ارائه دهید. بازدیدکنندگان سایت خود را با طراحی منوی دهان به دهان خود جلب کنید و به راحتی آن را به صفحات Facebook و Foursquare خود متصل کنید. برای راهنمایی های بیشتر ، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ایجاد یک وب سایت رستوران بدانید . نکته تخصصی : بازار برنامه های Wix شامل مجموعه گسترده ای از برنامه ها برای افزایش توانایی های تجاری وب سایت شما است. از گپ گرفته تا پرداخت ، پنجره های بازشو و تبلیغات در Google ، ابزاری برای هر جنبه از تجارت شما وجود دارد.

10. آن را برای همه قابل دسترسی کنید

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

این روزها ، یک وب سایت واقعا حرفه ای باید در دسترس همه باشد. دسترسی به وب تضمین می کند که همه افراد ، صرف نظر از توانایی های خود ، می توانند وب سایت شما را به راحتی تجربه و تعامل کنند. این شامل افرادی است که اختلال بینایی ، آسیب های موقتی ، کاهش شنوایی و موارد دیگر دارند. با بیش از یک میلیارد نفر با نوعی معلولیت زندگی می کنند ، تأمین نیازهای همه افراد بسیار مهم است. همچنین نشان می دهد که شما و کسب و کارتان از اهمیت فراوانی و تنوع برخوردار هستید. چندین روش برای بهبود قابلیت دسترسی وب سایت شما وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت خود را به صورت سلسله مراتبی ایجاد کرده و با استفاده از هدرهای واضح سطوح مختلف اطلاعات را مشخص کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که سایت شما با صفحه کلید کاملاً کار می کند ،برای تصاویر خود متن alt بنویسید ، از برچسب های عنوان و موارد دیگر استفاده کنید . کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای دسترسی به وب سایت خود انجام دهید – و همه آنها همچنین باعث تقویت SEO شما می شوند. علاوه بر این ، در نظر بگیرید که آیا مشتریان شما می توانند از یک وب سایت چند زبانه بهره مند شوند. آیا تجارت شما در کشورهای مختلف مستقر است؟ آیا مشتریانی از سراسر جهان دارید؟ آیا به دنبال گسترش بازارهای جدید هستید؟ اگر به هر یک از این س “الات پاسخ “بله” دادید ، ممکن است زمان ساخت یک وب سایت چند زبانه فرا رسیده باشد. ارائه محتوای بازدید کنندگان به زبان خود به آنها کمک می کند تا بیشتر (در خرید) خرید و در نهایت تجربه مشتری بهبود یابند.

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

11. با بازدید کنندگان خود درگیر شوید

وب سایت ها چیزی فراتر از موارد ساکن هستند که برای مرور استفاده می شوند. این روزها ، بازدیدکنندگان انتظار دارند از طریق سایت شما با شما درگیر شوند. افزودن ابزار تبلیغاتی مناسب به شما کمک می کند بازدیدکنندگان را به مشتری و از مشتری را به مشتری وفادار تبدیل کنید. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید در سایت خود بگنجانید: گفتگوی زنده : این ابزار حرفه ای می تواند فروش شما را شگفت زده کند. در حقیقت ، یک نظرسنجی Wix نشان داد که کاربرانی که قابلیت گفتگوی زنده را در وب سایت خود نصب کرده اند ، پس از تنها یک ماه افزایش 33 درصدی در رزرو و 39 درصدی در فروش را شاهد بوده اند. افزودن گپ زندهابزارک به سایت شما تفاوت زیادی در توانایی بازدید کنندگان برای تعامل با شما ایجاد می کند. این که بخواهید پشتیبانی سریع از مشتری را ارائه دهید یا به بازدیدکنندگان بلاتکلیف کمک کنید تا به سبد خرید راه پیدا کنند ، این پنجره کوچک در پایین صفحه کاربران شما یک کمک مفید است. رسانه های اجتماعی : مشابه وب سایت شما ، کانال های رسانه های اجتماعی جنبه مهمی از حضور آنلاین شماست. برای تبدیل شدن به یک استاد موفق در شبکه های اجتماعی ، باید یک تقویم برنامه ریزی شده در شبکه های اجتماعی ، ایده های درخشان محتوای رسانه های اجتماعی و ابزارهای مناسب برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی داشته باشید . در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیشتر بخوانیدبرای ایجاد یک استراتژی قدرتمند برای تجارت خود. علاوه بر این ، وب سایت خود را به حساب های اجتماعی خود متصل کنید و بالعکس. از طریق کانالهای اجتماعی خود پیوندی به وب سایت خود قرار دهید و همچنین نمادهای اجتماعی را در صفحه اصلی وب سایت خود اضافه کنید. این موارد باید در جایی قابل مشاهده باشد ، مانند زیر منو ، در سمت راست یا چپ صفحه یا پایین صفحه. خبرنامه : زمانی که سلطان بازاریابی آنلاین محسوب می شد ، بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم منبع اصلی بازدید از وب سایت و تجارت شماست. می توانید از آن برای تبلیغ آخرین فروش خود ، تبلیغ مقالات وبلاگ خود یا جشن گرفتن دستاوردهای شرکت خود با مشترکان خود استفاده کنید. دقیقاً چگونه می توانید موفقیت کمپین های خود را بهینه کنید؟ به منظور. واسه اینکه. برای اینکهمشترکین را به لیست پستی خود برسانید ، یک جعبه سبک در سایت خود قرار دهید و افراد را به اشتراک دعوت کند. همزمان ، ارسال اولین خبرنامه های خود را شروع کنید. راه حل بازاریابی ایمیلی Wix به شما امکان می دهد همه کارها را انجام دهید – از طراحی خبرنامه با الگوهای از پیش ساخته شده گرفته تا ارسال و بررسی آمار – مستقیم از داشبورد وب سایت خود. فرم ها : چه کسی دوست ندارد نظر خود را به اشتراک بگذارد؟ یک راه قدرتمند برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان ، درخواست بازخورد آنهاست. ایجاد یک فرم آنلاین برای وب سایت شما اطمینان حاصل می کند که بازدیدکنندگان مکانی امن برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد محصولات ، خدمات ، وب سایت یا پشتیبانی مشتری شما دارند.. بعلاوه ، این ماده طلایی است که می توانید به بخش توصیفات خود اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که تعداد قسمتهای موجود در فرم خود را محدود کنید ، تا فقط ضروری ترین اطلاعات را شامل شود. هرچه بیشتر س questionsال کنید ، احتمال پر کردن فرم شما در مشتری کمتر است. نکته متخصص : در دسترس قرار دادن خود از طریق چندین کانال تنها کاری نیست که می توانید برای افزایش تعاملات بازدیدکنندگان خود انجام دهید. از طراحی تا صفحات عضو ، این راهنما به شما امکان می دهد تمام استراتژی هایی را که طراحان برای افزایش تعامل کاربران وب سایت استفاده می کنند ، قرار دهید .

12. بهینه سازی برای تلفن همراه

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

نمایشگرهای کوچکتر با تأثیر کوچکتر برابر نیستند. با چنین افزایشی در استفاده از تلفن های هوشمند و رایانه لوحی ، بسیار مهم است که شما از یک تجربه مرور بی وقفه در همه دستگاه ها اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این ، از زمانی که گوگل نمایه سازی موبایل را برای اولین بار اجرا کرد ، اگر بخواهید شانس خود را برای رتبه بندی در صفحه اول نتایج جستجو افزایش دهید ، بهینه سازی نسخه موبایل سایت شما اهمیت بیشتری پیدا کرده است. هنگام ایجاد سایت با Wix ، نسخه موبایل سایت شما به طور خودکار با Mobile Editor ایجاد می شود . این بدان معناست که شما نباید نگران ساختن یک سازه جدید از ابتدا باشید. با این حال ، این شما هستید که مطمئن می شوید محتوای خود را متناسب با این قطعه کوچکتر از املاک و مستغلات بهینه می کنید. در مرحله اول ، در وب سایت تلفن همراه خود، سعی کنید فقط مهمترین عناصر موجود در صفحه را حفظ کنید ، هر آنچه کاملاً ضروری نیست حذف کنید. ثانیا ، فضای بالای چین را با قرار دادن حیاتی ترین اطلاعات در آنجا بهینه کنید. این همان چیزی است که بازدیدکنندگان شما ابتدا می بینند ، بنابراین آن را جذاب و آموزنده نگه دارید. در آخر ، نوار اقدام سریع را اضافه کنید . به شما این امکان را می دهد که بازدید کنندگان شما از طریق تلفن یا ایمیل با شما تماس بگیرند و لینک های میانبر به صفحات مختلف سایت شما را دریافت کنند. این به معنای زمان کمتری برای پیمایش و لذت بردن از مطالب شما است.

13. بازخورد بخواهید

در این مرحله ، شما ممکن است بدانید که چگونه می توانید یک وب سایت را با موفقیت طراحی کنید ، اما هنوز فضای رشد وجود دارد. بی طرف بودن به ویژه هنگامی که صحبت از خلقت خود شما باشد بسیار دشوار است ، به همین دلیل این مرحله بسیار مهم است. چه یک نمونه کار ، وبلاگ یا هر نوع وب سایت دیگری ایجاد کنید ، وقت آن است که یک قدم به عقب برگردید و از شخصی که به او اعتماد دارید بخواهید بازخورد صادقانه شما را ارائه دهد. پذیرای انتقادات آنها باشید و به یاد داشته باشید که ممکن است همیشه از شنیده ها خوشتان نیاید. برای اطمینان از نتیجه نهایی بی عیب و نقص ، از یک دوست یا همکار بخواهید عناصر زیر را بررسی کند:

  • آیا متن تصحیح شده است ؟ اشتباهات املایی می تواند اعتبار حرفه ای را که برای ساختن آن سخت تلاش کرده اید از بین ببرد.
  • آیا مرور صفحات آسان است ؟ اگر یافتن هر صفحه استراتژیکی از سایت شما بیش از یک یا دو کلیک طول می کشد ، به این معنی است که شما ممکن است نیاز به بازنگری در ساختار صفحات خود و قابل مشاهده بودن فهرست خود داشته باشید.
  • آیا نسخه موبایل بهینه شده است ؟ تقریباً 50٪ از کاربران اینترنت با استفاده از دستگاه تلفن همراه به مرور وب سایت ها می پردازند. مطمئناً نمی خواهید نیمی از جمعیت جهان را ناامید بگذارید.
  • آیا همه پیوندها کار می کنند؟ بر روی هر پیوند کلیک کنید تا مطمئن شوید هیچ یک از آنها صفحه 404 را بر نمی گردانند (نشانگر این است که صفحه دیگر وجود ندارد). همچنین توصیه می شود پیوندهای خارجی را در یک برگه جدید باز کنید تا خطر خروج بازدیدکنندگان از سایت شما به حداقل برسد.
  • آیا تمام عناصر SEO به درستی پر شده اند؟ از متن alt گرفته تا برچسب های عنوان ، موارد زیادی برای تأیید وجود دارد. خوشبختانه ، شما می توانید به ابزارهای جستجوگرها Wix کمک کنید تا به شما در رتبه بندی بالاتر و رشد نمای موتور جستجو کمک کنید.

نکته متخصص : نگران هستید که ممکن است چیزی را از دست داده باشید؟ پس از خواندن این چک لیست راه اندازی وب سایت اساسی و این راهنما در مورد چگونگی ایجاد یک وب سایت ، نمی خواهید. قبل از زدن دکمه “انتشار” در وب سایت خود ، حتما از آنها عبور کنید.

راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021

14. منتشر کنید – و به آن بازگردید

تبریک می گویم! وب سایت شما اکنون فعال است. با این حال ، اگر فکر می کنید کار تمام شده و تمام شده است ، دوباره فکر کنید. نه تنها همیشه جای پیشرفت وجود دارد ، بلکه شما همچنین می خواهید از تازه بودن مطالب خود اطمینان حاصل کنید. سایتی که به نظر می رسد مدت زیادی است که در حالت خوابیده است دعوت کننده نیست و همچنین می تواند غیر قابل اعتماد به نظر برسد. به روزرسانی منظم وب سایت شما نشان می دهد که شما در حال حاضر ، فعال و به روز هستید از آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد. اطمینان حاصل کنید که با روندهای فعلی مطابقت دارید و مطالب به موقع مانند تبلیغات جمعه سیاه یا دستور تهیه اسموتی تابستانی را به اشتراک می گذارید. همچنین می توانید فید اینستاگرام خود را تعبیه کنیدبه سایت خود مراجعه کنید تا مطمئن شوید جدیدترین محتوای شما به طور خودکار در صفحه اصلی شما نشان داده می شود. در آخر ، با استفاده از ادغام های بازاریابی Wix و اتصال وب سایت خود به ابزارهای ردیابی ، رشد و عملکرد سایت خود را مرتباً بررسی کنید . سیستم عامل های زیر به شما کمک می کنند تا ببینید کجا و چگونه می توانید پیشرفت کنید: Google Analytics : چند بازدید کننده به صفحه شما آمده اند؟ آنها اهل کجا هستند؟ آنها مقالات وبلاگ شما را برای چه مدت خوانده اند؟ تمام این اطلاعات (و خیلی بیشتر) توسط ابزار معروف Google به صورت رایگان در دسترس شما قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر ، این راهنمای مبتدی نحوه استفاده موثر از Google Analytics را توضیح می دهد . کنسول جستجوی Google: اگر کنجکاو هستید که ببینید صفحات شما در موتور جستجوی پیشرو چگونه رتبه بندی می شوند ، این بستر مناسب برای استفاده است. در اینجا ، شما جزئیات مربوط به ترافیک ارگانیک خود را دریافت خواهید کرد ، از کلمات کلیدی که برای آنها رقابت می کنید ، تا پیشرفت در طول زمان. به دنبال راهنمایی کمی هستید؟ این راهنمای کنسول جستجوی Google راه را به شما نشان می دهد. Heatmaps : نقشه های حرارتی با استفاده از کد رنگی دقیق به شما نشان می دهند که بازدید کنندگان به کدام قسمت از صفحات شما نگاه می کنند و روی چه چیزی کلیک می کنند. این ابزار ارزشمند می تواند به شما در بهبود طراحی و محتوای خود کمک کند. با استفاده از Wix ، می توانید وب سایت خود را به تعدادی از راه حل های پیشرو برای نقشه گرما ، از جمله Crazy Egg و Hotjar متصل کنید . نتیجه: داشتن یک وب سایت در سال 2021 یک ضرورت است. اما داشتن یک وب سایت به روز آنچه در واقع تفاوت ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که هشیار باشید ، در جریان باشید و محتوای خود را تا جایی که می توانید به روز کنید.

بازدیدها: 3

3 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای گام به گام: نحوه طراحی وب سایت در سال 2021»

    1. علی نیک سیرت

      سلام بازدید کننده گرامی ، فعلا کلاس های آموزشی نداریم ولی شاید در آینده این قسمت هم به سایت اضافه بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا