افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

Rate this post

راه های روند جستجوگرها برای افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

شما از قبل از اهمیت قرارگیری صفحات خود در بالای رتبه بندی Google SERPs اطلاع دارید ، درست است؟ صفحات با رتبه بندی خوب دسترسی عالی به وب سایت شما را فراهم می کنند و امکان جذب و تبدیل لیدها را افزایش می دهند.

برای دستیابی به این هدف ، استفاده از تکنیک های SEO که برای انطباق محتوای آنها با معیارهای رتبه بندی الگوریتم طراحی شده اند ، ضروری است  . 

این معیارها اما دائمی نیستند. در تلاش برای ساده تر و کارآمدتر کردن تجربه کاربر ، Google اغلب پارامترهای خود را به روز می کند. 

علاوه بر الگوریتم ، در نظر گرفتن رفتار و ترجیحات مخاطب نیز ضروری است. در نهایت ، مهمترین عامل برای حفظ موقعیت خوب ، کیفیت تجربه ای است که شما به بازدید کنندگان وب سایت خود ارائه می دهید. 

بنابراین ، برای دستیابی به نتایج خوب در یک  استراتژی بازاریابی دیجیتال  ، به روز بودن در مورد روند سئو سایت که با فرکانس رو به رشد ایجاد می شود ضروری است. 

با این حساب ، ما 9 روند برتر جستجوگرها برای سال 2021. را انتخاب کرده ایم و در مورد هر یک از آنها اطلاعات بیشتری کسب می کنیم!

  1. مطالب مرتبط و ارزشمند
  2. تجربه کاربر (UX)
  3. سئو موبایل
  4. هسته اصلی وب و تجربه صفحه
  5. جستجوهای کلیک صفر
  6. امنیت وب سایت
  7. قصد جستجو
  8. محتوای طولانی مدت
  9. سئو محلی

1. مطالب مرتبط و ارزشمند

اگر برای شخصیت خریدار محتوای مرتبط و ارزشمندی تولید نکنید  ، پیروی از هرگونه نکات مربوط به سئو دیگر فایده ای ندارد. این روندی است که هرگز تغییر نخواهد کرد. 

دلیل این امر آنست که تمام فاکتورهای تحلیل شده توسط الگوریتم گوگل به نوعی با تجربه کاربر مرتبط هستند. و برای اینکه بازدیدکنندگان پس از ورود به وب سایت شما احساس رضایت کنند ، باید با محتوای معتبر و غنی که آنچه را که آنها می خواستند ارائه دهد. 

اگر این اتفاق نیفتد ، کاربر دکمه “بازگشت” را فشار داده و یکی از گزینه های موجود در SERP را انتخاب می کند. 

این بدان معنی است که نام تجاری شما شانس به دست آوردن مشتری جدید را که حتی ممکن است احساس منفی نسبت به شرکت داشته باشد ، از دست خواهد داد. 

افزایش  نرخ گزاف گویی  و کاهش تعداد کاربران راضی بر شهرت عمومی و اقتدار دیجیتالی برند شما تأثیر می گذارد. 

بنابراین ، برای دستیابی و حفظ نتایج خوب سئو ، ایجاد محتوای مرتبط و ارزشمند ضروری است. 

برای این کار ، با لمس دردها ، نیازها و خواسته های شخصیت خود ، روی توسعه استراتژی خود متمرکز شوید. هدف شما باید پاسخگویی به خواسته های بازدید کنندگان شما باشد ، نه فقط خواسته های ربات های Google. 

در این مرحله ، ارزش تولید  محتوای تعاملی را دارد  که به راحتی توجه کاربران را به خود جلب و حفظ می کند. 

علاوه بر این ، تعامل مستقیم با تجربه شخصی آنها این احتمال را دارد که بازدید کننده احساس رضایت کند و به مرور سایت شما ادامه دهد.

2. تجربه کاربر (UX)

همانطور که در مبحث آخر مشاهده کردید ، رضایت کاربر برای موفقیت در استراتژی SEO بسیار مهم است. 

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که این رضایت فقط به محتوای واجد شرایط و مرتبط بستگی ندارد. ارائه یک تجربه کامل ضروری است. 

بنابراین ، سرمایه گذاری در   تکنیک های تجربه کاربر (UX) یکی از عمده ترین روندهای جستجوگرها برای سال 2021 است. 

اما به چه معنا است؟ 

هنگامی که در دیجیتال مارکتینگ اعمال می شود ، UX مربوط به تعامل کاربر با کانالهای برند است. این اتفاق باید به روشی ساده ، در دسترس و بدون مانع رخ دهد. 

به عبارت دیگر ، هنگام دسترسی به وب سایت شما ، بازدید کنندگان باید صفحات پر بار ، منوهای بصری و سایر عناصر را پیدا  کنند که تجربه آنها را غنی تر و کارآمدتر می کند. 

از این پس ، همه اینها نیز توسط الگوریتم گوگل در نظر گرفته می شوند. این اطلاعات از یک پست در  وبلاگ مرکزی Google Webmaster آمده است ، که توضیح می دهد چگونه الگوریتم تجربه هر  صفحه را  برای تعریف رتبه بندی خود ارزیابی می کند.

افزایش رتبه بندی خود در سال 2021
منبع:  گوگل

بنابراین ، اگر می خواهید نتایج جستجوگرای خود را در سال 2021 به حداکثر برسانید ، به صفحات سریع ، پایدار و تعاملی نیاز خواهید داشت. برای درک عملکرد فعلی صفحات خود ، لازم است نگاهی به Google PageSpeed ​​Insights بیندازید  . 

افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

3. سئو موبایل

اگر روندهای SEO مربوط به سالهای گذشته را دنبال کرده باشید ، بدون شک متوجه شده اید که  SEO موبایل  در میان آنها قرار دارد. اتفاقی نیست 

از سال 2019 ، گوگل در حال تجزیه و تحلیل صفحات تلفن همراه وب سایت ها به عنوان نسخه های اصلی است و نسخه های دسک تاپ را به عنوان ثانویه قرار داده است. 

بنابراین ، سئو موبایل رمز موفقیت استراتژی شما است و در سال 2021 بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، زیرا تعداد افرادی که از طریق تلفن های هوشمند به اینترنت دسترسی پیدا می کنند رشد متوقف نمی شود.

آمار آن را ثابت می کند: در طول سال 2020 ، تعداد جستجوهای انجام شده در دستگاه های تلفن همراه از آنچه در رایانه های رومیزی انجام شده است ، بیشتر است. 

افزایش رتبه بندی خود در سال 2021
منبع:  آمار جهانی

علاوه بر این ، طبق مطالعه منتشر شده توسط  مرکز تحقیقات جهانی تبلیغات  (WARC) ،  آینده حتی بیشتر متحرک خواهد بود . انتظار این است که تا سال 2025 ، تقریباً سه چهارم جهان فقط از تلفن های هوشمند خود برای دسترسی به اینترنت استفاده کنند.

تجربه جستجوی موبایل باید به اندازه رایانه ها رضایت بخش باشد. 

بنابراین ، بازاریابان باید نگران بهینه سازی کلیه محتوا و تنظیمات خود برای این محیط باشند. در غیر این صورت ، صفحات شما مجازات می شوند و موقعیت های رتبه بندی را از دست می دهند. 

4. هسته های حیاتی هسته 

به دنبال تلاش برای بهینه سازی تجربه دیجیتالی کاربران ، گوگل  Core Web Vital ها را  در سال 2020 معرفی کرد.

همانطور که در موضوعی دیدید که در آن ما تجربه کاربر را مورد بحث قرار دادیم ، عوامل اصلی مربوط به بارگذاری ، تعامل و ثبات بینایی است. ایده ارائه بهترین تجربه صفحه ممکن است. 

اما به هر حال ، Core Web Vital چیست و چه تاثیری بر رتبه بندی SEO در سال 2021 دارند؟

خود گوگل ، در بلاگ مرکزی خود  ، سه عاملی را که توسط این الگوریتم تجزیه و تحلیل می شوند ، تعریف کرد: 

  1. رنگ محتوای بزرگ ( LCP ) ؛ 
  2. تأخیر ورودی اول ( FID ) ؛
  3. تغییر چیدمان تجمعی ( CLS ). 

بیایید در مورد هر یک از آنها صحبت کنیم!

رنگ محتوای بزرگ

LCP  دقیقاً مدت زمان بارگیری و نمایش محتوای اصلی یک صفحه را اندازه گیری می کند. 

بنابراین ، با فاکتور بارگذاری Core Web Vital متناسب است. به گفته گوگل ، ایده آل این است که اندازه گیری LCP حداکثر در 2.5 ثانیه باشد.

تأخیر ورودی اول

FID  اندازه گیری مدت زمان لازم برای یک صفحه برای تبدیل شدن به تعاملی. به عبارت دیگر ، از لحظه دسترسی کاربر به یک صفحه ، چه مدت طول می کشد تا بتواند با آن تعامل کند؟ 

طبق گفته گوگل ، این فرایند باید کمتر از 100 میلی ثانیه طول بکشد.

تغییر چیدمان تجمعی

سرانجام ،  CLS داریم که به حجم تغییرات غیرمنتظره طرح در محتوای بصری اشاره دارد. ایده آل این است که این شاخص زیر 0.1 باشد.

افزایش رتبه بندی خود در سال 2021
منبع:  مجله موتور جستجو

5. جستجوهای کلیک صفر

سرانجام ، Google برای ایجاد تجارب سریعتر و م effectiveثرتر در مصرف کننده ، تغییراتی در طراحی و طرح SERP ایجاد می کند.

اخیراً ، این پلت فرم تمرکز خود را بر جستجوهای کلیک صفر ، یعنی نتایجی که در بالای صفحه اولین نتایج ظاهر می شوند ، آغاز کرده است. 

اکنون ، صفر کلیک بیش از هر زمان دیگری وجود دارد:  بیش از 50٪  از جستجوهای Google بدون کلیک کاربر بر روی هر چیزی به پایان می رسد.

چنین محتوایی باید بتواند مستقیماً به س questionsالات درج شده توسط کاربران در نوار جستجو پاسخ دهد.

به این ترتیب ، مخاطب می تواند دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن است ، در خود SERP پیدا کند بدون اینکه دیگر کلیک کند. این نوع فعالیت ها در مارس 2020 معرفی شد  و تمایل به این است که رشد متوقف نشود. 

اگر از قبل در زمینه بازاریابی دیجیتال متخصص هستید ، می توانید شباهت این منبع را با قطعه های برجسته از قبل مشهور مشاهده کنید.

اتفاقی نیست این مکانیسم به طور مشابه کار می کند ، با این تفاوت که Google اکنون می تواند معابر جداگانه را در یک صفحه وب شناسایی کند تا محتوای مربوطه را در نتایج جستجو ظاهر کند.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، برای سهولت کارکرد این ویژگی جدید ، باید محتوای خود را بهینه کنید. برای تسهیل درک الگوریتم ، بهبود CTA های ارگانیک و تمرکز تلاش خود روی پاسخ دادن به سوالات احتمالی شخص خریدار ، از داده های ساخت یافته استفاده کنید

6. امنیت وب سایت

راه های افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

چیز جدیدی نیست که گوگل  هنگام تحلیل ارتباط و البته رتبه بندی آن ، وضعیت امنیتی وب سایت شما را در نظر بگیرد  . 

بنابراین اگر می خواهید استراتژی SEO شما موفقیت آمیز باشد ، افزودن ویژگی های امنیتی مانند پلاگین های تخصصی و  گواهینامه های SSL مهم است.

در سال 2021 ، در مقابل مخاطبانی که به طور فزاینده ای از تهدیدات موجود در محیط های غیر ایمن اینترنت آگاه هستند ، روند این است که امنیت وب سایت از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

از این گذشته ، اگر افراد هنگام دسترسی به صفحات شما احساس امنیت نکنند ، میزان دسترسی شما و همچنین رتبه بندی شما در SERPS کاهش می یابد.

7. هدف جستجو

مدت زمان طولانی است که بهینه سازی متمرکز بر کاربر اولویت اصلی Google است. هدف این است که همیشه  محتوایی ارائه دهیم که مطابق با اهداف کاربر باشد.

برای این منظور ، Google نمایندگی های رمزگذار دو طرفه را از Transformers ،  الگوریتم  BERT راه اندازی کرده است . 

هدف این فناوری بهینه سازی درک درستی از عبارات جستجو در یک زمینه خاص است. 

به عبارت دیگر ، الگوریتم این امکان را برای گوگل فراهم می کند تا قصد جستجوی خاص را تفسیر کند ، حتی اگر شامل یک زبان مکالمه طولانی باشد.

به این ترتیب ، تولید محتوایی که مستقیماً با اهداف کاربران مطابقت داشته باشد ، همیشه با استفاده از زبان طبیعی ، از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. 

با معرفی الگوریتم BERT ، Google در حال بهبود اثربخشی خود در ارائه مناسب ترین محتوا است که تقاضا برای کیفیت را افزایش می دهد. 

8. محتوای طولانی مدت

تخصص ، اقتدار و اعتماد. این کلمات مخفف EAT هستند که در دنیای بازاریابی محتوا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد  . 

ایده این است که به کاربران اطمینان دهیم محتوای مصرفی آنها توسط شخصی واقعی ارائه شده است که اعتبار صحبت در مورد آن را دارد. 

یکی از مهمترین کارها سرمایه گذاری در تولید  محتوای طولانی مدت  برای انطباق با این سیستم جدید است. 

گزارش  وضعیت مطالب  داده هایی را به ارمغان می آورد که ارتباط محتوای طولانی تر را تأیید می کند. 

براساس این مطالعه ، خواندن طولانی 3000+ کلمه  3 برابر بیشتر بازدید ، 4 برابر بیشتر اشتراک و 3.5 برابر بیشتر از مقالات طول متوسط ​​(901-1200 کلمه) بازدیدکننده داشته است. 

این به گسترش دامنه ارگانیک برند شما و توسعه اقتدار دیجیتال شما کمک می کند و در نتیجه رتبه بندی بهتر SERPS می شود.

افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

9. سئو محلی

راه های افزایش رتبه بندی خود در سال 2021

Covid-19  همه گیر رویداد بزرگ از سال 2020. علاوه بر عواقب که دوره انزوای اجتماعی باعث در سلامت و امنیت اجتماعی بود، مصرف کنندگان نیز تا به حال عادات خود را تغییر داده است. در طول دوره همه گیری ، قدردانی بیشتری از تجارت محلی وجود داشت. 

این به چندین عامل رخ داده است. نخست ، بحران اقتصادی باعث شد تا مردم محلی برای حفظ عملکرد اقتصادی ، تمرکز خود را بر حمایت از بازار محلی بگذارند. 

به همین ترتیب ، محدودیت های حمل و نقل باعث شد تا افراد بیشتری به جستجوی مراکز نزدیک خانه خود بپردازند. 

اینجا محلی است که  Local Seo  وارد می شود. این منبع برای مدتی وجود داشته است و  Google My Business را  به عنوان یکی از ابزارهای اصلی خود در اختیار دارد  .

با این حال ، ویژگی های سال 2020 آن را بیش از پیش مورد توجه قرار داد. به عنوان مثال از GMB بود که مشاغل محلی توانستند با تغییر در برنامه ها ، معاملات ویژه ، گزینه های تحویل و غیره ، مشتریان خود را به روز نگه دارند. 

در سال 2021 ، اگر به طور فعال از Google برای کسب و کار من استفاده نکنید ، به راحتی از رقابت عقب می روید. 

حضور در رتبه بندی محلی SEO به معنای ایجاد پیوند مثبت با محله و همچنین جذب مشتریانی است که فقط در حال بازدید یا عبور از شهر هستند. 

افزایش رتبه بندی خود در سال 2021
منبع:  سافاری دیجیتال

درک روند SEO و سازگاری با آنها برای بهبود نتایج استراتژی دیجیتالی شما در سال 2021 امری اساسی است. 

از آنجا که معیارهای الگوریتم گوگل به طور مکرر تغییر می کند ، شما باید از آخرین به روزرسانی ها آگاه باشید. مهمترین چیز ، همیشه ارائه تجربه های سریع و واجد شرایط به کاربر است. 

بازدیدها: 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا