Rate this post

اصول SEO: هر آنچه برای موفقیت باید بدانید

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

هر ساله ، سئو با یک سری چالش های کاملاً جدید روبرو می شود که می تواند موفقیت شما را ایجاد کند یا شکست دهد. درباره مواردی که به موفقیت شما کمک می کنند بیشتر بدانید. 

استاندارد های جدید سئو در سال جدید
  1. مبانی مطلق مهره و پیچ و مهره
  2. مباحث ، نهادها و کلمات کلیدی
  3. مباحث ، مباحث ، مباحث – بنابراین برخورد با مباحث چیست؟
  4. محتوای با کیفیت بالا
  5. مهم: همبستگی علت نیست
  6. سئو کلاه سفید در مقابل سئوی کلاه سیاه در مقابل کلاه خاکستری: کدام کلاه را انتخاب کنم؟
  7. تحقیقات صنعت را انجام دهید ، خصوصاً اگر با صنعت مشتری خود آشنایی ندارید
  8. نمایه های پیوند مسابقه شما می توانند بینشی ارزشمند را ارائه دهند
  9. سئو سایت و سئوی فنی نیز از عوامل مهم هستند
  10. سئو فنی
  11. بهینه سازی برای هدف جستجو و اطمینان از منطبق کردن دقیقاً پرس و جو با هدف
  12. محتوای خود را بخورید
  13. چرا این مهم است
  14. تمرکز کافی بر روی رشته های جستجوگرها برای موفقیت لازم است

در زمینه سئو می توان گفت که همه چیز همیشه در حال تغییر است.

تکنیک های بهینه سازی که سالها پیش کار کرده اند ، در کنار هم قرار می گیرند و SEO به طور کلی به یک رشته باهوش تر تبدیل می شود که فراتر از اسپم کردن گوگل با پیوندها و کلمات کلیدی است.

استراتژیهای پیچیده ای برای افزایش ترافیک ارگانیک ، همراه با مواردی مانند تجزیه و تحلیل شکاف رقبا ، تحلیل فاصله کلمات کلیدی و غیره وجود دارد.

تعدادی استراتژی وجود دارد که باید برای موفقیت در فضای رقابتی فزاینده در سئو از آنها استفاده کرد.

مبانی مطلق مهره و پیچ و مهره

چهار م basicلفه اساسی SEO وجود دارد که همه ما به عنوان بخشی از مشاغل روزانه بر آنها تمرکز می کنیم. این اجزا شامل:

  • کلمات کلیدی (و هدف قرار دادن کلمات کلیدی).
  • حجمهای جستجو در پشت کلمات کلیدی را جستجو کنید.
  • ترافیکی که از جستجوی ارگانیک حاصل می شود.
  • تبدیل مشتریانی که کلمات کلیدی هدفمند ما را جستجو می کنند.

تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

تکنیک های واقعی حول موارد زیر است:

  • بهینه سازی در صفحه.
  • پیوند ساختمان.
  • محتوا.
  • سئو فنی

وقتی گزارش تلاش های خود را می دهیم و گام های بعدی را در هر کمپین سئو ارزیابی می کنیم ، اینها تمام مشاغل ما هستند.

چگونه می توانید از طریق یک کمپین به جلو حرکت کنید و اطمینان حاصل کنید که این عوامل به اندازه کافی مهار می شوند تا بتوانید یک کمپین موجود را راه اندازی یا گسترش دهید؟

خوب ، شما به جای مناسب آمده اید.

این راهنمای جستجوگرها برای مبتدیان دقیقاً همان کار را انجام داده است ، و با ریز ریز کردن اصول اولیه ، به شما کمک می کند تا پایه محکمی ایجاد کنید و سپس بتوانید به تنهایی از آن استفاده کنید.

مباحث ، نهادها و کلمات کلیدی

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

اولین و اساسی که می خواهیم بررسی کنیم شامل کلمات کلیدی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی است.

در زمان های قدیم سئو ، کلمات کلیدی واقعاً تمام آنچه در اختیار داشتیم بود. کلمات کلیدی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی. هدف قرار دادن کلمات کلیدی شامل ایجاد صفحات بر اساس کلمات کلیدی خاص و بهینه سازی آنها است.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

محتوا با هدف لیزر ساخته می شود و حول این کلمه کلیدی ساخته می شود.

همانطور که با SEO خود رو به جلو حرکت می کنید ، می توانید از لحاظ فنی کلمات کلیدی مترادف و کلمات کلیدی مرتبط را به گونه ای در نظر بگیرید که به بهبود رتبه شما کمک کند.

با این حال ، مشکل کلمات کلیدی این است که آنها می توانند زائد ، بیش از حد تکراری شوند ، و شما می توانید به سرعت نقاط درد SEO را در کلمات کلیدی مرتبط با صنعت به پایان برسانید.

فضای خیلی کمی برای حرکت به جلو وجود دارد.

برای فرآیند بهینه سازی کلمات کلیدی ، قبلاً به روش زیر اجرا می شد.

شاید بگویید که شما تحقیق کلمات کلیدی را انجام داده اید ، بالاترین عملکرد را از نظر حجم جستجو پیدا کرده اید ، صفحه ای برای کلمه کلیدی ایجاد کرده اید و اطمینان حاصل کرده اید که کلمات کلیدی متناسب با آن در کل محتوای شما بافته شده اند. این یک راه بود.

همچنین انواع مختلف کلمات کلیدی را فراموش نکنیم ، که تعداد آنها زیاد است. اهداف این کلمات کلیدی بسته به نحوه برخورد شما با SEO خود تغییر خواهند کرد:

  • کلمات کلیدی پول
  • کلمات کلیدی Head
  • کلمات کلیدی Short Tail
  • کلمات کلیدی Long Tail
  • پشتیبانی از کلمات کلیدی / مترادف کلمات کلیدی
  • کلمات کلیدی مارک دار
  • کلمات کلیدی مطابقت عبارت
  • کلمات کلیدی تطبیق گسترده
  • کلمات کلیدی منفی
  • کلمات کلیدی دقیق مسابقه

روی کلاهبرداری کلیک کنید می تواند به همه کمپین ها نفوذ کند.
جلوتر از بازی باشید و با استفاده از منابع تقلب رایگان کلیک از PPC Protect به مبارزات PPC خود قدرت دهید.اکنون بارگیری تبلیغات

و بسیاری از انواع کلمات کلیدی دیگر. ضمناً ، شروع به شروع کلمات کلیدی LSI نکنم . بله ، آنها کلاهبرداری هستند. و چیزی بیش از یک تلاش بازاریابی برای نامگذاری مترادف و روابط کلمات کلیدی به عنوان چیز دیگری.

به همین دلیل کلمات کلیدی LSI روغن مار SEO هستند.

چرا ما چنین معرفی مفصلی از کلمات کلیدی را انجام می دهیم؟ زیرا آنها یک مهارت اساسی در حرفه SEO هستند.

با این حال اخیراً ، تغییراتی از کلمات کلیدی به موضوعات و موجودیت ها صورت گرفته است.

اگر کلمات کلیدی کلمات و عبارات خاصی باشند ، موضوعات را می توان اصطلاحات و مفاهیم گسترده تری در نظر گرفت.

در حالی که یک تغییر وجود داشته است ، شما هنوز نمی توانید بدون کلمات کلیدی کار کنید. آنها ستون فقرات هر استراتژی سئو هستند.

آچار جدیدی با معرفی موجودیت ها در کارها انداخته شد. دقیقاً موجودات چیستند؟

اشخاص مکان ، اشخاص ، اشیا هستند. به گفته دیو دیویس ، نهادها در سئو جدید جهان جهان هستند.

دیویس موارد زیر را می گوید :

“نهادها ، به نظر من نه چندان فروتنانه ، تنها مهمترین مفهومی هستند که باید در SEO جستجو کنیم. تمام توقف

فکر می کنید من فقط یک متخصص SEO هستم که آخرین “گلوله نقره ای” را که بر روی میز همراه با بسیاری از افراد قبل از آن می میرد ، بیرون می کشد؟

این را در نظر بگیرید:

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

در آخرین افشای سه عامل مهم رتبه بندی عبارتند از:

  • محتوا
  • پیوندها
  • RankBrain

موجودیت هر چیزی است که باشد:

  • مفرد
  • منحصر بفرد
  • کاملاً تعریف شده
  • متمایز

و به همین دلیل اطمینان از بهینه سازی سایت شما با موجودیت ها ، کلمات کلیدی و موضوعات بسیار مهم است.

مباحث ، مباحث ، مباحث – بنابراین برخورد با مباحث چیست؟

فقط معامله با موضوعات چیست؟ همانطور که قبلا ذکر شد ، SEO به طور سنتی در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی هدفمند است.

و قبلاً به عنوان بهترین سئو برای ایجاد 1 صفحه در هر کلمه کلیدی هدفمند در نظر گرفته می شد.

با انجام تحقیق موضوعی با استفاده از ابزاری مانند AnswerThePublic.com می توانید مباحث خود را بیابید.

SEMrush همچنین دارای ابزار خاص خود به نام ابزار تحقیق موضوع است.

با استفاده از هر دو این ابزارها ، باید بتوانید موضوعات مناسب را برای نوع وب سایتی که کار می کنید کشف کنید.

این همه خوب و خوب است ، اما اگر برای چندین موضوع بهینه سازی می کنید چه کاری باید انجام دهید؟

کریستوفر جونز در اینجا در SEJ روش فوق العاده ای در مورد چگونگی بهینه سازی سایت خود برای چندین موضوع در پست خود دارد ، ” چگونه وب سایت خود را برای چندین موضوع بهینه کنیم” .تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

اصول دیگری نیز وجود دارد ، از جمله محتوا ، پیوندها و سئو فنی که موفقیت شما را شکست می دهد.

بیایید نگاهی به برخی از تعیین کننده ترین عواملی که به SEO شما در سال 2020 کمک می کنند و عناصر اساسی را که باید یاد بگیرید ، بررسی کنیم.

محتوای با کیفیت بالا

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

آیا الگوریتم گوگل هنگام بررسی ارزیابی کیفیت بالا یا نبودن محتوا از مشکلاتی رنج می برد؟

این می تواند ، همانطور که این SEO اخیراً هنگام بازی کردن الگوریتم گوگل با متن Lorem ipsum فهمید.

به طور کلی ، محتوای با کیفیت بالا همان چیزی است که به عملکرد سایت شما کمک می کند. اما این بسته به ویژگی های مختلف کمپین بازاریابی شما اشکال مختلفی دارد از جمله:

  • صنعت اصلی سایت شما.
  • آنچه قبلاً برای سایت شما انجام شده است
  • آنچه اکنون در سایت شما انجام می شود
  • رقابت کلی صنعت شما.
  • کاری که رقابت شما انجام می دهد.
  • کاری که الگوریتم گوگل انجام می دهد.

صنعت اصلی سایت شما

در سئو سایت تغییرات صنعتی وجود دارد – در این شکی نیست. من به شدت پیشنهاد می کنم رویکردی آزاد به استراتژی های سئو داشته باشید ، و فکر نکنید پس از یادگیری استراتژی ، کارتان تمام شده است. 

هنجارهای صنعت متفاوت است و می تواند به اندازه خود وب سایت متفاوت باشد. روشی که شما در مورد این هنجارها می فهمید این است که شما باید یک تجزیه و تحلیل فاصله رقبا را انجام دهید.

کاری که تجزیه و تحلیل شکاف رقبا انجام می دهد این است که به شما کمک می کند کاری را که برای افزایش آن رتبه ها بالاتر از رقیب خود باید انجام دهید ، پیدا کنید.

مواردی که می خواهید از طریق تجزیه و تحلیل شکاف رقبا بدست آورید ، شامل بینش هایی مانند:

  • رتبه بندی رقیب شما.
  • محتوای مسابقه شما (تعداد دفعات ارسال ، تعداد کلمات و غیره).
  • نمایه پیوند رقبای شما.
  • و به میزان کمتری ، سئو سایت و سئو فنی.

مهم: همبستگی علت نیست

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

در سئو ، ممکن است فکر کنید که اگر در برخی از کلمات کلیدی در یک سایت کمی تغییر ایجاد کنید ، یا در برخی از پیوندها تغییر ایجاد کنید ، بهبود فوری قابل درک است و احتمالاً به دلیل آن تغییر است.

مسئله این است که به ندرت در دنیای واقعی به این شکل عمل می کند.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی نوبت به سئو می رسد ، همبستگی علیت نیست. کافی نیست که بگویید شما این کار را انجام داده اید ، این ، و این ، و آن کمک کننده به نتایج شما بوده است.

برعکس ، برای یافتن داستان کامل ، به تجزیه و تحلیل و تفسیر دقیق داده های ترافیکی آلی نیاز است.

این همان چیزی است که SEO را بسیار پیچیده می کند – واقعیت این که الگوی همبستگی / علیت ساده ای نیست.

در عوض ، SEO بسیار پیچیده تر از لایه های الگوریتم است ، نیازی به گفتن نیست که Google روزانه در الگوریتم های آنها تغییراتی ایجاد می کند.

مواردی که آنها انتخاب می کنند اعلام کنند در صورتی که به هر طریقی درگیر اقدامات ناخواسته باشید ، ویران کننده ترین آنها خواهد بود.

که من را به موضوع زیر می رساند: SEO کلاه سفید در مقابل SEO کلاه سیاه.

سئو کلاه سفید در مقابل سئوی کلاه سیاه در مقابل کلاه خاکستری: کدام کلاه را انتخاب کنم؟

در زمینه سئو ، فلسفه های مختلفی وجود دارد. این فلسفه ها همیشه به خوبی مشبک نیستند. در حقیقت ، آنها می توانند برای سئوکاران جهان ناامید کننده باشند ، زیرا گروهی یک چیز را باور دارند در حالی که گروه دیگر چیز دیگری را باور دارند.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئوکاران کلاه سفید از رهنمودهای مدیر وب سایت گوگل پیروی می کنند. آنها معتقدند که تکنیک هایی را برای طولانی مدت پایدار اجرا می کنند و این باعث نمی شود که گوگل جریمه ای علیه آنها بگیرد.

اخلاقی ترین سئوکاران کسانی هستند که هر کاری را که انجام می دهند به مشتری خود ارائه می دهند – آنها جزئیات می دهند ، پیوندهایی که ایجاد می کنند را ارائه می دهند ، همه اینها است.

آنها در انجام وظایف SEO اخلاقی و شفاف عمل می کنند و گزارش هایی را ارائه می دهند که مشتری می تواند در آینده اقدامات معقولانه انجام دهد.

سئوکاران کلاه سیاه از پذیرفتن جدیدترین و عالی ترین تکنیک ها نمی ترسند ، صرف نظر از اینکه آنها را از رهنمودهای گوگل تا چه حد دور می کند.

آنها استادان یک ماشین دائمی رایت و سوختن هستند ، که اغلب نتایج کوتاه مدت خوبی می گیرند ، اما نتایج طولانی مدت ندارند.

این سئوکاران کلاه سیاه هستند که از برنامه هایی مانند Scrapebox ، SENuke و XRumer برای ایجاد پیوندهای دسته جمعی استفاده می کنند ، به طوری که این پیوندها ، به نوبه خود ، رتبه خود را به نقطه شماره 1 می رسانند – تا زمانی که گوگل آنها را بگیرد و همه جهنم شل می شودتبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ، آنها فقط با دامنه دیگری شروع می کنند.

کلاه خاکستری ترکیبی سالم از این دو است ، معمولاً از تکنیک های کلاه سیاه برای تحقیق استفاده می شود اما از آن استفاده نمی شود و از روش کلاه سفید برای نتایج پایدار در دراز مدت استفاده می شود. این احتمالاً جایی است که اکثر SEO های تهاجمی سقوط می کنند.

از نظر قانونی ، اخلاقی و ذاتی هیچ مشکلی وجود ندارد ، اما اگر می خواهید طرف خوب گوگل باشید ، می خواهید SEO کلاه سفید یا کلاه خاکستری را انتخاب کنید.

تحقیقات صنعت را انجام دهید ، خصوصاً اگر با صنعت مشتری خود آشنایی ندارید

انجام تحقیقات در صنعت قسمت اول است.

منبع اصلی شما برای چنین اطلاعاتی در صنعت باید مشتری شما باشد. این زمانی است که شما باید نوعی کشف را انجام دهید – و برای تعیین مشخصات صنعت که باید هنگام انجام سئو از آنها آگاه باشید ، س questionsال کنید.

قسمت بعدی کشف عناصر SEO است که رقابت شما برای استفاده از عملکرد SERP آنها استفاده می کند.

اگر می توانید به بهبود رتبه بندی و ترافیک ارگانیک به عنوان یک جز core اصلی SEO بپردازید ، آنالیز شکاف رقبا یکی از ملفه های اصلی ارزیابی مراحل بعدی در یک فعالیت SEO است.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

پس از بررسی صنعت و تعریف معیارهای صنعت خود ، باید با تجزیه و تحلیل سایت به جلو بروید.

این به شما کمک می کند آنچه قبلاً برای سایت انجام شده است و اکنون برای سایت نیز انجام شده است.

ضروری است که این اطلاعات را بدست آورید ، زیرا بعداً یک قدم اشتباه می تواند باعث ایجاد مشکلات اساسی در کارزار جستجوگرها شود.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در تیمی هستید که این اطلاعات را دارد ، می توانید به سادگی از مدیر تیم خود در مورد اطلاعات سوال کنید و آنها باید بتوانند آنها را درجا به شما بدهند.

با این حال ، اگر کاملا خوش شانس نباشید ، ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نتوانید آن اطلاعات قبلی را ارزیابی کنید.

در این موارد ، آنچه در حال حاضر در سایت است ، تمام آنچه که در اختیار دارید است و شما باید در مورد حرکت SEO خود از آن نقطه فکر کنید.

نمایه های پیوند مسابقه شما می توانند بینشی ارزشمند را ارائه دهند

اما ، این جایی است که همه چیز می تواند کوچک باشد. اگر درک درستی از SEO نداشته باشید ، آنچه از نظر همبستگی واضح به نظر می رسد ممکن است با POV داشتن همه چیز به طور کامل متفاوت باشد.

این جایی است که قسمت dicey وارد می شود.

اگر تجزیه و تحلیل پیوند را انجام ندهید ، اما نقاط ضعف دیگری نیز وجود دارد ، ممکن است هرگز 100٪ مطمئن نباشید که چه عواملی مسئول بهبود سایت است.

از طرف دیگر ، اگر همه اطلاعات را داشته باشید ، ممکن است هرگز 100٪ مطمئن نباشید ، اما حداقل می توانید دلیل اصلی بهبود را بطور دقیق مشخص کنید.

به یاد داشته باشید ، جستجو یک همبستگی ساده نیست – همبستگی علیت نیست. فقط به این دلیل که شما یک چیز اضافه کرده اید به این معنی نیست که این یک چیز باعث بهبود گفته شده است.

سئو سایت و سئوی فنی نیز از عوامل مهم هستند

از دیگر فاکتورهای مهمی که باید از آنها آگاهی داشته باشید ، جدیدترین تکنیک های جستجوگرها به منظور اعمال سئو در سایت و فنی است.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

بهینه سازی در صفحه شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی صفحه برای ارائه ارزش منحصر به فرد.
  • بهینه سازی برای تجربه کاربری خارق العاده (UX).
  • هدف قرار دادن کلمات کلیدی با هدف لیزر.
  • به راحتی می توان از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
  • می تواند به طور یکپارچه بین دستگاه ها جابجا شود.
  • آیا خزنده / ربات قابل دسترسی است – گری ایلیس از گوگل گفت: “فقط آن سایت لعنتی را خزنده کنید”.
  • بهینه سازی برای نویسندگی ، متا داده ها ، طرحواره و قطعه های غنی.
استاندارد های جدید سئو در سال جدید

سئو فنی

سئو فنی به شدت در خزیدن و نمایه سازی سایت شما متمرکز است. اینجاست که می توانید با اطمینان از بهینه سازی صحیح سایت برای خزنده ها ، شانس را به نفع خود متمایل کنید.

این هیچ ارتباطی با محتوا یا پیوندها ندارد و در اجرای آن بسیار فنی است.

سئو فنی در سال 2020 شامل موارد زیر است که برای موفقیت باید یاد بگیرید و پیاده سازی کنید:تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • هر کاری و هر کاری که با robots.txt انجام شود.
  • بهینه سازی ناوبری و معماری وب سایت شما.
  • بهینه سازی ساختار URL.
  • Schema.org پیاده سازی ساختار یافته داده ها.
  • متعارف کردن URL ها.
  • تجزیه و تحلیل و اصلاح صفحه خطا (4xx ، 5xx ، 3xx و غیره).
  • تجزیه و تحلیل سرور برای گلوگاه هایی که می تواند هزینه SERP برای شما داشته باشد.
  • پیاده سازی SSL برای یک وب سایت امن.
  • معیارهای سرعت صفحه همراه با عناصر مجزا SEO که سرعت صفحه را افزایش می دهند.
  • موبایل دوستی.
  • سازگاری بین مرورگر و کراس پلت فرم.
  • بهینه سازی کد (شامل جنبه های W3C مانند اعتبار سنجی ، قابلیت دسترسی و غیره).
  • AMP برای ناشران خبر (که می تواند طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش دهد).
  • پیاده سازی های چند زبانه بین المللی.
  • صفحه بندی مانند بعدی / قبلی.
  • پیوندهای داخلی
  • برای تعیین مجازاتها یا تنظیمات الگوریتمی (در صورت وجود) تجزیه و تحلیل نمایه را پیوند دهید.

کتابهای الکترونیکی SEO ما ، از جمله کتاب خودم – The Ultimate SEO Audit Check – می توانند به شما کمک کنند .

بهینه سازی برای هدف جستجو و اطمینان از منطبق کردن دقیقاً پرس و جو با هدف

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

برای اینکه بهینه سازی شما موفقیت آمیز باشد ، باید هدف کاربر را هدف بگیرید و آن را با موفقیت برآورده کنید.

این یک روش ابتدایی SEO است که از اوایل دهه 2010 استفاده می شود.

شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما کاملاً مورد توجه کاربر برای آن سوال قرار گرفته است.

دن تیلور در اینجا در SEJ می نویسد :

“مطالعات زیادی در زمینه درک هدف سوال انجام شده است. و این با نتایج مختلفی که Google نمایش می دهد منعکس می شود.

پل هار ، گوگل ، در سال 2016 با ارائه چگونگی بازده نتایج Google از دیدگاه مهندس رتبه بندی ، سخنرانی خوبی ارائه داد. همان مقیاس “کاملاً مطابقت دارد” را می توان در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی Google یافت.

در این سخنرانی ، Haah نظریه های اساسی را توضیح می دهد که چگونه اگر کاربری در جستجوی فروشگاه خاص (به عنوان مثال Walmart) است ، به احتمال زیاد به دنبال نزدیکترین فروشگاه Walmart خود ، نه دفتر مرکزی مارک در آرکانزاس است.

دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو این موضوع را تکرار می کند. بخش 3 این دستورالعمل ، جزئیات “دستورالعمل های رتبه بندی نیازها” و نحوه استفاده از آنها برای محتوا را بیان می کند.

این مقیاس از Fully Meets (FullyM) تا Fails to Meet (FailsM) متغیر است و دارای پرچم هایی برای محتوای پورنو ، زبان خارجی ، بارگیری نکردن یا ناراحت کننده / توهین آمیز است.

رأی دهندگان نه تنها از وب سایت هایی که در نتایج وب نشان می دهند ، بلکه از بلوک های ویژه نتیجه محتوای (SCRB) ، مستعار Rich Snippets و سایر ویژگی های جستجو که علاوه بر “10 پیوند آبی” ظاهر می شوند ، انتقادی دارند.

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

که ما را به نکات مهم دیگری در مورد سئو در سال 2020 سوق می دهد – بخوانید و دستورالعمل های Google Search Quality Rators را بخاطر بسپارید – این بدان معنا نیست که شما می توانید آنچه را که آنها برای جستجوی ارگانیک می گویند از بین ببرید و بهینه کنید.

این یک بخش کاملاً جدا از جستجوی ارگانیک ایجاد شده است. اما ، کتابچه راهنمای آنها شامل بینش مهمی برای درک چگونگی مشاهده Google به طور خاص از برخی عوامل جستجو است که می توانید سپس آنها را به بهبود EAT کلی خود – تخصص ، اختیار و اعتماد تبدیل کنید.

عوامل SEO زیر که باید در مورد آنها بدانید نیز مهم هستند:

  • بهینه سازی برای سرعت صفحه
  • بهینه سازی استراتژیک کلمات کلیدی هدف شما (این شامل عنوان صفحه ، توضیحات متا ، H1 ها و برچسب های عنوان فرعی)
  • بهینه سازی URL صفحه
  • بهینه سازی برای سرعت صفحه
    • اندازه فایل تصویر
    • نام فایل های تصویری
    • متن جایگزین (alt)
    • متن عنوان
    • برای اطلاعات بیشتر به مقاله من در مورد بهینه سازی تصویر مراجعه کنید.
  • مطالب خود را با توجه به سطح هوش مخاطبان خود بنویسید
  • بهینه سازی پیوند داخلی هنگام ایجاد صفحه ای از محتوا
  • از جمله استراتژیک تصاویر در متن شما

محتوای خود را بخورید

به روزرسانی الگوریتم اصلی گوگل در آگوست 2018 ، بسیاری از افراد در تلاش بودند تا درک کنند چه چیزی وب سایت آنها را به راحتی در SERP تخریب کرده است. این به عنوان بروزرسانی دارو شناخته می شود زیرا اعتقاد بر این بود که این به روزرسانی سایت های پزشکی را هدف قرار داده است.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگامی که در واقع ، این سایت ها از نوع YMYL (پول یا زندگی شما) را که در دستورالعمل های کیفیت گوگل Google طبقه بندی شده اند ، هدف قرار دادند.

در حقیقت ، این یکی از اولین به روزرسانی هایی بود که هیچ سئوکار نمی توانست دریابد که در 60 روز اول چه اتفاقی افتاده است .

معلوم شد که این به روز رسانی انواع زیر سایت ها را هدف قرار داده است:

  • سایت های YMYL – پول یا زندگی شما
  • سایت های بهداشتی
  • تجارت الکترونیک
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • کسب و کار
  • فن آوری
  • مسافرت رفتن
  • سرگرمی
  • کوپن / سایت های معامله
  • سایت های بزرگسالان
t-google-medic-update-pie-chart2

چرا این مهم است

استاندارد های جدید سئو در سال جدید

این به روزرسانی نقطه عطفی در الگوریتم های Google بود که به طور خاص سایت ها را برای قدرت طولانی مدت و اعتماد هدف قرار می داد. بله ، اقتدار و اعتماد یک معامله بزرگ است.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه قدرت و اعتماد ایجاد می کنید؟ با پاسخ كامل به درخواست کاربر و نقشه برداری ذهنی از محتوای خود برای دستیابی به این هدف نهایی.

در سال 2020 ، اگر می خواهید سایت های خود را بسازید و اطمینان حاصل کنید که آنها از نظر SEO مناسب هستند ، SEO طولانی مدت و ماندگار در حال حاضر بیشتر مورد توجه است.

مانند آلن Bleiweiss جای دیگر می نویسد: در مجله موتور جستجو، شما باید پاسخ می شود به جستجوهای .

آنقدر دقیق به سوال کاربر پاسخ دهید که هیچ کس دیگری نمی تواند شما را از نظر رقابتی جلب کند.

Bleiweiss گزارش می دهد که شکست در ذهنیت – یا عدم توانایی در یافتن آنچه که فرد به آن نیاز دارد – یک عامل حیاتی است که باید برای موفقیت در سئو به درستی انجام دهید.

“این صنعت باید بپذیرد که اگر به بیشتر سایتهای تجاری مراجعه کنید ، وقتی صحبت از خدمات اولیه یا پیشنهادات اولیه محصولات آنها می شود ، بسیاری از س importantالات مهم در وبلاگی نهفته است:

  • خوب سازمان یافته
  • در مقیاس صنعت یا بازار تبلیغ می شود.
  • وقتی افرادی در آن سرویس ها یا صفحات محصول هستند قابل کشف است.

و این یک مشکل بزرگ است.

با این وجود اگر اصرار دارید که به کل کار “وبلاگ نویسی” ادامه دهید زیرا “این همان چیزی است که مشتریان انتظار دارند” ، مطمئناً. به دنبال آن برو. خوش بگذره.

من وقتی مشتریانی که مرا استخدام می کنند برای برطرف کردن سایتهایی که خراب شده اند ، حداقل بخشی از آن به دلیل خرابی محتوا ، به کارهایی که انجام می دهم ادامه خواهم داد.تبلیغاتادامه مطلب را در زیر بخوانید

تمرکز کافی بر روی رشته های جستجوگرها برای موفقیت لازم است

نمی توانید انتظار داشته باشید که یک ماه SEO انجام دهید و یک شبه به نتایج شگفت انگیز برسید. بندرت اینگونه اتفاق می افتد.

در عوض ، شما باید یک رویکرد چند جانبه را دنبال کنید که منجر به یک پایه محکم شود که بسیاری از عناصر مربوط به SEO را برای موفقیت در نظر می گیرد.

تمرکز روی هر چیز فقط منجر به نتایج فرعی می شود که چیزی بیش از یک لغزش در داده های Google Analytics شما ایجاد نمی کند.

یک رویکرد سازمان یافته که بیشترین کیفیت را متمرکز کند ، بهترین است ، ضمن اینکه به خاطر داشتن درد ، خواسته ها ، نیازها و خواسته های کاربر در هنگام ارتباط با درخواست آنها.

بازدیدها: 18

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا